Graspop Metal Meeting 2025

Om de tijd te verdoen tot nieuwe namen, mogelijk de start van Graspop zelf šŸ™„ stel ik een metal alfabet voor. (Misschien al wel eens gedaan..

Regels!:
- Van A tot Z, waarop je telkens de volgende letter gebruikt.
- 1letter/groep per post
- De band mag er dit jaar niet staan of vorig jaar niet gestaan hebben

I'll start

Alter Bridge
B...
Alter Bridge
Bullet For My Valentine
C...

• Leuk
Waarderingen: Lars.
20 keer dezelfde discussie, geen probleem maar wachttijden opvullen door wat bands op te lijsten is dat dan wel. *zucht*

Een forum kan een leuk tijdverdrijf met enigsinds gelijkgezinden, hoef je niet te behandelen alsof je op het werk bent.. Maar goed, laten we het plezier achterwege laten.

Metal is duidelijk een serieuze zaak šŸ¤·ā€ā™‚ļø

• Leuk
Waarderingen: pisser en El_Leipo
20 keer dezelfde discussie, geen probleem maar wachttijden opvullen door wat bands op te lijsten is dat dan wel. *zucht*

Een forum kan een leuk tijdverdrijf met enigsinds gelijkgezinden, hoef je niet te behandelen alsof je op het werk bent.. Maar goed, laten we het plezier achterwege laten.

Metal is duidelijk een serieuze zaak šŸ¤·ā€ā™‚ļø
Twintig keer dezelfde discussie is ook een probleem, alleen die kan je moeilijk in een ander topic gaan neerzetten omdat het over Graspop gaat.

Niet overdrijven. Plezier wordt niet de kop ingedrukt, maar dat kan je gewoon in het andere topic doen. En door...

Ik zit vooral met de vraag waarom ze wachten met de aankondigingen? Meestal is dit omdat er nog concerten gepland zijn en ze de ticketverkoop hiervoor niet willen doen dalen. In dat opzicht kom ik uit bij Limp Bizkit (1 april Sportpaleis) en Godsmack (9 april Vorst Nationaal)

Alleen dan weer de vraag dat deze bands op nog geen andere Europese festivals staan...
Zie vorige reactie zou ik zeggen? Ze wachten mss nog op 1 of 2 bands die nog niet groen licht hebben gegeven waar dan ook op de poster om de volledige line up in Ć©Ć©n keer vrij te geven.

SiM is wel een band die minder in Belgie speelt, wordt hun eerste Belgische festival show. Zou idd wel mogelijk zijn dat ze clashen als er nog iets voor Crossfaith wordt geplaatst op de north stage.

Zou toch wel heel bijzonder zijn als ze de 2 japanse metalcore bands tegelijk laten spelen, maar ik durf het ook niet uit te sluiten (heb ik geleerd van @MetalLimbo met zijn uitspraak over chelsea grin en lorna shorešŸ¤£)
Graspop zal dat ook niet willen, krijg je allemaal boze weebs op je dak :)

Episode 2 Jedi GIF by Star Wars

Zien we het gebeuren dat Stick To Your Guns.. Flogging Molly gaat vervangen als jupiler headliner? Ik hoop het stiekem wel zodat ik Iron Maiden niet hoef te missen

• Leuk
Waarderingen: Nander Covents
Zien we het gebeuren dat Stick To Your Guns.. Flogging Molly gaat vervangen als jupiler headliner? Ik hoop het stiekem wel zodat ik Iron Maiden niet hoef te missen
STYG blijft best een sterke naam die best wat publiek meetrekt. Als ze geen waardige vervanger formaatje Flogging Molly kunnen krijgen, is het geen slechte afsluiter voor de Jupiler.

We kunnen ook voor de grap eens focussen op de bands die al wel op de line up staan :)

Ik zal openen door eens te verwijzen naar een thread van twee jaar terug, wellicht dat er nog nieuwe leden zijn die dit leuk vinden om te lezen, sowieso zullen een hoop nieuwe mensen niet weten van het bestaan van deze topics. Helaas is het concept in 2024 niet zo goed aangeslagen als in 2023.
Er zijn voor 2023 en 2024 een hoop stukjes geschreven over allerlei bands, wel leuk om daar nog eens naar te kijken. Zeker de artiesten die nu weer op Graspop staan! Zo komen daar in ieder geval Judas Priest, Epica, Motionless in white, In Flames, Orbit Culture, The Ghost Inside, Spiritbox, Slipknot allemaal aan bod.

Nu hoeft het natuurlijk allemaal niet zo uitgebreid, ook leuk als iemand gewoon hier een band deelt waar ze veel naar uitkijken, overtuig de rest om bij je favoriete band te gaan kijken :)

Om de tijd te verdoen tot nieuwe namen, mogelijk de start van Graspop zelf šŸ™„ stel ik een metal alfabet voor. (Misschien al wel eens gedaan..

Regels!:
- Van A tot Z, waarop je telkens de volgende letter gebruikt.
- 1letter/groep per post
- De band mag er dit jaar niet staan of vorig jaar niet gestaan hebben

I'll start

Alter Bridge
B..
Als je dit spel wil spelen dan kun je hier beter een apart topic voor openen zodat dit topic niet vervuild wordt met ongerelateerde informatie.
Je zou een topic kunnen maken in Games & Contest, waar ook de overige spellen op dit forum plaatsvinden!

%Ja we kunnen gewoon over het Fesitval kleppen en is genoeg.
Als onze discussies afhankelijk zijn van dat letterlijk handje vol namen terwijl meer dan 90% bekend is
dan zijn we wel triest is het niet ?

Ik merkte gister wel dat ik de Zaterdag eigenlijk meer in de Marquee en bij de Jupiler zal zijn dan bij de rest
(op Korn en Eisbrecher na dan voor mij weinig mainstage die dag)

Europe zou nog wel een leuke sub zijn voor op zaterdag, vind ik.
Europe staat op de Graspop zaterdag in Noorwegen, dus die zijn uitgesloten denk ik aangezien ik op de andere dagen niet echt een geschikte plek zie voor ze
Ik merkte gister wel dat ik de Zaterdag eigenlijk meer in de Marquee en bij de Jupiler zal zijn dan bij de rest
(op Korn en Eisbrecher na dan voor mij weinig mainstage die dag)
Eisbrecher wel maar Oomph niet?

Ik zal zelf op de zaterdag vooral bij de mainstages en de marquee te vinden zijn gok ik

Users who are viewing this thread