Graspop Metal Meeting 2025

Brutus, Power Trip, Skindred, en Vandenberg. Best blij mee!

Clash tussen Opeth en Behemoth vind ik prima: is het waarschijnlijk weer iets minder druk bij Opeth (waar ik zal vertoeven).

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Dirty Honey ook op de Jupiler Stage. Daar zijn ze dus toch een serieus andere richting opgegaan met die stage.
Vorig jaar had de Jupiler Stage ook een andere invalshoek omdat het jong core geweld op de main stage stond, dus echt nieuw is het niet.
Ik vind het alleszins wel beter dat Airbourne nu een show in het donker krijgt in plaats van de zoveelste keer in de namiddag op de main te staan.

• Leuk
Waarderingen: jonasvh
Brutus, Power Trip, Skindred, en Vandenberg. Best blij mee!

Clash tussen Opeth en Behemoth vind ik prima: is het waarschijnlijk weer iets minder druk bij Opeth (waar ik zal vertoeven).
Dan kunnen we vooraan rechts op het gemak een pintje drinken! Ik vind het prima!

• Leuk
Waarderingen: gmm033
Blij met bfmv en deels en skindred en grandson kunnen mijn dag wel wat vullen. Helemaal niets met Brutus en maak me vooral zorgen dat ze nu komende jaren altijd zo'n hoge plek zullen krijgen en er een internationale groep zo niet kan komen.

maar swat we hebben alle namen en het voordeel van de duidelijkheid. Zelf donderdag en zaterdag aanwezig waarschijnlijk, met Behemoth als bijkomende HL en voor mij dus enkel Skillet als must see vrijdag zal ik ze (met pijn in het hart) wel overslaan.

Stond Brutus niet exclusief op de Lokerse Feesten? ;-) Live Nation heeft het wel gepresteerd om de term "exclusief" helemaal uit te hollen op 3 maanden tijd! :')
Mja ik weet bijna zeker dat er iets mis is gelopen bij de bovenste namen. Er zouden nog twee subs komen op zaterdag. Dat is er maar eentje geworden, terwijl ze Spiritbox naar boven hebben geschoven. Ik neem dan aan dat Brutus wordt opgetrommeld als vervanger van een band die heeft afgezegd.

Misschien Amon Amarth omdat het management kwaad is dat hun aanwezigheid vooraf is gelekt op dit forum. ;)

Leuke laatste drop

Behemoth, niet 100% m'n genre, maar in het donker kunnen die wel een coole show neerzetten, ga ik sowieso wel ff checken als er niets clasht
Soulfly is altijd leuk
Yellowcard is naar het schijnt altijd goed live
BFMV logische drop, ben ik sowieso ook bij
Skindred vorige keer gemist dus die ga ik ook wel even kijken als het lukt

De rest zegt me weinig of ken ik niet goed genoeg, sowieso weer een hoop om in te luisteren dus!

Waarom heel gek? Die zijn stevige stappen aan het zetten
Omdat op de plek waar Spiritbox nu staat, er op de vorige poster nog een streep stond zo op de plek waar nu Spiritbox staat

Stond Brutus niet exclusief op de Lokerse Feesten? ;-) Live Nation heeft het wel gepresteerd om de term "exclusief" helemaal uit te hollen op 3 maanden tijd! :')
Ik dacht dat ook maar ga me er voor de rest geen vragen bij stellen

• Leuk
Waarderingen: Nander Covents

Users who are viewing this thread