Graspop Metal Meeting 2024

Joe_Crimson

Randprogramma
6 nov 2023
135
206
Wacht, letterlijk iedereen was het erover eens dat de headlinerpool dunner was dit jaar maar blijkbaar jij niet? 😅
Nou ja gezien wat ze tot nu toe hadden en wat er nog beschikbaar lijkt te zijn valt het voor mijn gevoel toch wel een beetje mee hoe dun die pool was...
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
266
541
Ligt er aan hoe je het bekijkt. In principe lagen ze vast voor 2024 en hebben ze de organisatie voor 2023 uit de brand geholpen. Dus is het een herhaling of was afgelopen jaar een prequel.
Dus in 2023 moest GMM uit de brand geholpen worden en nu dit jaar kunnen andere, kleinere festivals, wel een dikke line-up neer zetten, maar moet GMM weer recyclen. Sorry maar echt een grote bak ellende dit :ROFLMAO:
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.498
2.995
die tekst ook:

With Scorpions and Machine Head we are adding the headliners for Sunday to the line-up of #GMM24. Together with Tool, [ENTER BAND], Five Finger Death Punch, Judas Priest, Bring Me the Horizon and Avenged Sevenfold they will lay siege to Dessel in June 2024. Scorpions will close out the South Stage on Sunday 23 June and that same evening Machine Head will headline the North Stage. More confirmations for Graspop Metal Meeting 2024 will follow soon.
 

Joe_Crimson

Randprogramma
6 nov 2023
135
206
Together with Tool, [ENTER BAND], Five Finger Death Punch, Judas Priest, Bring Me the Horizon and Avenged Sevenfold staat op de engelse site
vraag me dan toch wel af wie ENTER BAND is
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

JK79

Gouden Tip
11 sep 2021
497
1.223
Dus in 2023 moest GMM uit de brand geholpen worden en nu dit jaar kunnen andere, kleinere festivals, wel een dikke line-up neer zetten, maar moet GMM weer recyclen. Sorry maar echt een grote bak ellende dit :ROFLMAO:
Welke kleinere festivals hebben dan headliners die ook op Graspop op die positie zouden komen (Metallica noemen telt niet want daar heeft Graspop amper invloed op). De headliners op Alcatraz zouden op Graspop hooguit sub zijn en dat soort bands moeten dus nog allemaal aangekondigd gaan worden de komende tijd. Ik zie eerder de andere grote "metalfestivals" uitstapjes maken naar meer mainstream met QOTSA, Foo Fighters en Maneskin en ben blij dat Graspop daar (nog) niet voor kiest.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken