Graspop Metal Meeting 2024

FRANKCR7FG

Playlistbediener
17 nov 2023
22
10
Er is hier iemand die schijnbaar veel schijnt te weten. Een insider wordt gezegd. En die zou hebben bevestigd dat het Metallica niet is. Er zijn een aantal opties

1. Het is inderdaad een insider die met onze kloten aan het rammelen is zodat de verassing groter is
2. Hij is insider en heeft gelijk
3. Hij gokt ook maar wat en doet zich voor als insider


Hoe dan ook, velen zijn er van overtuigd dat ze een aparte Werchter show doen. Er is natuurlijk ook nog Pinkpop en een metal festival in Spanje in hetzelfde weekend als Graspop waar ze nu Avantasia en Judas Priest als headliners hebben. Dat Spaans festival lijkt me wel meer een festival met het budget zoals dat van een gemiddeld Alcatraz festival maar zeker weet ik dat niet.

Kortom er zijn nog wel wat opties voor Metallica. En mogelijk is de band ook met ons kloten aan het rammelen en zijn het twee shows op Hellfest (no repeat) al denk ik dat niet want dan zou het op de No repeat tour t-shirts hebben gestaan denk ik.

Is er eigenlijk al iets bekend van Ressurection Fest?
Spain is impossible because they have stadium tour in july. Wretcher separated in the same day of graspop it would be bad for both organizations. So , right now 50/50 graspop pinkpop
 

FRANKCR7FG

Playlistbediener
17 nov 2023
22
10
You are aware that there are also 2 one day festivals on the Werchter field (TW Classic + Werchter Boutique)? Someone with a credible reputation on this forum hinted at a Metallica show on the Werchter field, which makes those one day events more likely.
But on the same day that final graspop act?
 

FRANKCR7FG

Playlistbediener
17 nov 2023
22
10
You are aware that there are also 2 one day festivals on the Werchter field (TW Classic + Werchter Boutique)? Someone with a credible reputation on this forum hinted at a Metallica show on the Werchter field, which makes those one day events more likely.
And we already know what the calendar of the separated Werchter? Because the only posibility for metallica calendar is 23 june (last day of pinkpop and graspop )
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.772
4.863
Yes. Two more stop . One 100% hellfest . And then metallica have to choose between the big shit pinkpop or the true metal festival graspop. If graspop has the oportunity to host them i think they Will try . Look at (major hint) lets see what happens
Kijk naar wat de insider zegt (die vaak niet zo stellig is als nu) en die zegt 100% geen Metallica op GMM
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Slayyyyyer

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.422
653
Dat heeft niet lang geduurd om weer terug bij Metallica te komen zeg. Ik vertrouw nog steeds op de info van Jimmy op dit punt.
Het gaat zelfs niet enkel meer over Jimmy. Chiquitachaser heeft recent aangegeven dat er voor Metallica naar TW Classic gekeken moet worden, en die heeft in het verleden ook al aangetoond iets meer te weten over Werchterzaken...
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.276
1.348
You are aware that there are also 2 one day festivals on the Werchter field (TW Classic + Werchter Boutique)? Someone with a credible reputation on this forum hinted at a Metallica show on the Werchter field, which makes those one day events more likely.
Of course I do. I even went to TW Classic for Guns N' Roses a few years ago to see Guns N' Roses. And Metallica even played Boutique in 2012.


Let's just wait and see. Time will tell which organisation in Europe gets to organise their second (4 th) festival show
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.097
8.215
The same jimmy that said thursday it would be launched other bands and the bands only went out yesterday

En dezelfde Jimmy die eigenlijk altijd wel goed zit verder, vorig jaar onder andere Gojira en ook deze week was het wel duidelijk dat ie wist dat A7x aangekondigd ging worden.

Natuurlijk kan het zijn dat Metallica als staatsgeheim bewaakt wordt, maar je mag ook gewoon wat vertrouwen hebben als zo iemand veel stelliger dan normaal stelt dat Metallica niet komt
 

FRANKCR7FG

Playlistbediener
17 nov 2023
22
10
En dezelfde Jimmy die eigenlijk altijd wel goed zit verder, vorig jaar onder andere Gojira en ook deze week was het wel duidelijk dat ie wist dat A7x aangekondigd ging worden.

Natuurlijk kan het zijn dat Metallica als staatsgeheim bewaakt wordt, maar je mag ook gewoon wat vertrouwen hebben als zo iemand veel stelliger dan normaal stelt dat Metallica niet komtOf cour

En dezelfde Jimmy die eigenlijk altijd wel goed zit verder, vorig jaar onder andere Gojira en ook deze week was het wel duidelijk dat ie wist dat A7x aangekondigd ging worden.

Natuurlijk kan het zijn dat Metallica als staatsgeheim bewaakt wordt, maar je mag ook gewoon wat vertrouwen hebben als zo iemand veel stelliger dan normaal stelt dat Metallica niet komt
Of course i know i am just debating! But he says that metallica Will play in other festival in belgium?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.097
8.215
Of course i know i am just debating! But he says that metallica Will play in other festival in belgium?

Hij zegt dat Metallica 100% niet op Graspop staat, volgens mij niet dat ze op een ander festival staan, dat was weer een andere gebruiker met inside info.

Mijn theorie is dat Jimmy gewoon weet welke headliners er nog op de zondag bij komen en vanuit daar gewoon kan bevestigen dat ze er niet staan. Wij allemaal kunnen concluderen dat Metallica ook niet op de zaterdag nog erbij gezet zal worden
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken