Graspop Metal Meeting 2024

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Dat is waarschijnlijk morgen de grote aankondiging voor Rock am Ring/Rock im Park + onder andere Pinkpop etc.

Edit: tour met Smashing Pumpkins en Rancid is in de US.
Yes it seems that way. A leaker from a different thread is claiming that the RAR line up includes:

Green Day
Die Ärzte
Måneskin
Kraftklub
Queens Of The Stone Age

and a couple others that seem even less relevant for Graspop.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Piebe71

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Vandaag als grote fan van ne obliviscaris bericht op twitter gezien dat ze 18-20 juli in Finland hun eerste Europese festival hebben aangekondigd. Wat is de kans dat ze in juni naar graspop gaan? Wetende dat ze in september naar Amerika gaan.
 

Virp

Playlistbediener
21 nov 2014
46
55
Ok, I'll also add some names to the list!
1: Accept (touring)
2: Deep Purple (touring)
3: Lenny Kravitz (new album)
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

sven.cr

Randprogramma
22 jan 2023
122
194
Ok mensen.
Het is weer November , tijd voor wat droppings en eerste band lijstjes...😝
Naast rotting christ en wat vage toezeggingen..wie staat er volgens jullie zeker op gmm24? Noem 3 bands...Wellicht met rede waarom.... ik zal aftrappen en misschien leuk om geen zelfde te noemen om tot een wat grotere lijst te komen...:
1. Judas priest ... nieuw album zijn dan op tour.
2. Bring me the horizon .
3. Crypta...nieuw album, op tour.

#gmm24
#wiekomener


1 Avenged Sevenfold
2 Miss May I
3 The Devil Wears Prada
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.680
7.442
Vandaag als grote fan van ne obliviscaris bericht op twitter gezien dat ze 18-20 juli in Finland hun eerste Europese festival hebben aangekondigd. Wat is de kans dat ze in juni naar graspop gaan? Wetende dat ze in september naar Amerika gaan.

Met die datum kan het denk ik zowel Graspop als Alcatraz worden
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Vandaag als grote fan van ne obliviscaris bericht op twitter gezien dat ze 18-20 juli in Finland hun eerste Europese festival hebben aangekondigd. Wat is de kans dat ze in juni naar graspop gaan? Wetende dat ze in september naar Amerika gaan.
Ja heel tof dat ze weer in Europa zijn maar die tour kan beide kanten op vallen natuurlijk. Hoe dan ook zullen ze of de grote juni of de grote augustus festivals pakken. Aangezien ik naar beide gaat boeit het me niet al te veel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
140
272
Ok mensen.
Het is weer November , tijd voor wat droppings en eerste band lijstjes...😝
Naast rotting christ en wat vage toezeggingen..wie staat er volgens jullie zeker op gmm24? Noem 3 bands...Wellicht met rede waarom.... ik zal aftrappen en misschien leuk om geen zelfde te noemen om tot een wat grotere lijst te komen...:
1. Judas priest ... nieuw album zijn dan op tour.
2. Bring me the horizon .
3. Crypta...nieuw album, op tour.

#gmm24
#wiekomener

1. A7X - nieuw album
2. Avantasia - staan alvast op Sweden Rock (08/06)
3. Uriah Heep - op mijn wishlist vooral maar spelen ook in Europa die periode
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Jeroen

Campingartiest
9 feb 2015
90
83
1: Bad Omens ( 1 van de grote metalcore bands van dit moment en stonden er nog niet eerder? Geloof ik.)
2: Cannibal Corpse ( nieuw album net uit)
3: Satyricon ( nieuw album uit in mei 2024 dus wellicht daarna een Europese tour)
Satyricon lijkt me zekerheidje, al aantal bevestigingen, en Satyr had zelf aangegeven de zomer een grote festivaltour te doen.
 

Jeroen

Campingartiest
9 feb 2015
90
83
1. Aerosmith (tegoedje, en als ze Perry nog opgelapt krijgen)
2. Amon Amarth (waar komen ze niet)
3. SOAD (omdat ik het heeeel graag wil, maar de geruchten er blijven)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.358
5.920
Satyricon lijkt me zekerheidje, al aantal bevestigingen, en Satyr had zelf aangegeven de zomer een grote festivaltour te doen.
Staan al op Alcatraz, dus zeer onwaarschijnlijk juist
1. Aerosmith (tegoedje, en als ze Perry nog opgelapt krijgen)
2. Amon Amarth (waar komen ze niet)
3. SOAD (omdat ik het heeeel graag wil, maar de geruchten er blijven)
Amon Amarth idem dito, staan al op Alcatraz en touren volgens mij ook vooral in Augustus, kun je echt wel vergeten voor Graspop
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
340
607
Goedemorgen

Vandaag is het de dag dat het gaat stormen, dus een aankondiging of een site update zou
toepasselijk zijn
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken