Graspop Metal Meeting 2024

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
258
525
Avril Lavigne lijkt me een duidelijke Werchter naam. Ook Corey Taylor zie ik nog wel eens die kant op gaan, maar kan beide.

Ik ben wel benieuwd wat pendulum gaat doen. Ik zie meerdere hier die zeggen kom maar door net als Bloody beetroots. Maar Pendulum is wel meer een ander genre (drummnbass) dan Graspop. Live fantastisch en megahard, maar wel anders hard. Is dit trouwens een dj set of live?
Pendulum is heel tof! Heb ze op Sonisphere '09 gezien, was beetje vreemde eend in de bijt maar hard en rauw genoeg om niet te misstaan. Wat rauwer dan The Prodigy, dus als ze met live instrumenten spelen kan het m.i. zeker voor Graspop.
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en won666

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
895
993
Jera zou vandaag een mail sturen naar de mensen die afgelopen drie edities tickets gekocht hebben. Mogelijks dus al een eerste glimp op de affiche. Mocht iemand hem ontvangen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.834
7.788
Sweet baby Dio, we hebben het dus alweer over Avril Lavigne... Is de staat van het metal genre serieus zo karig geworden dat we echt niet beter dan dit kunnen?

Alleen maar dat ze er als guilty pleasure van iemand mag staan, niet meer dan dat. Heb jij geen guilty pleasure die je graag op Graspop zou willen zien? Ik zou The Rasmus wel gaaf vinden, maar lijkt me ook geen Graspop naam verder helaas
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Loek123

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.447
675
Jera zou vandaag een mail sturen naar de mensen die afgelopen drie edities tickets gekocht hebben. Mogelijks dus al een eerste glimp op de affiche. Mocht iemand hem ontvangen...
De mail is vooral dat je voor jou en vrienden tickets kunt kopen voor een leuker prijsje voor maandag de poster en de normale verkoop online gaan
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
714
646
Sweet baby Dio, we hebben het dus alweer over Avril Lavigne... Is de staat van het metal genre serieus zo karig geworden dat we echt niet beter kunnen dan dit?
avril lavigne GIF


Ik zou het tof vinden op Boutique of Werchter, maar Graspop hoeft idd niet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken