Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag als grote fan van ne obliviscaris bericht op twitter gezien dat ze 18-20 juli in Finland hun eerste Europese festival hebben aangekondigd. Wat is de kans dat ze in juni naar graspop gaan? Wetende dat ze in september naar Amerika gaan.
1: Bad Omens ( 1 van de grote metalcore bands van dit moment en stonden er nog niet eerder? Geloof ik.)
2: Cannibal Corpse ( nieuw album net uit)
3: Satyricon ( nieuw album uit in mei 2024 dus wellicht daarna een Europese tour)
Ok mensen.
Het is weer November , tijd voor wat droppings en eerste band lijstjes...
Naast rotting christ en wat vage toezeggingen..wie staat er volgens jullie zeker op gmm24? Noem 3 bands...Wellicht met rede waarom.... ik zal aftrappen en misschien leuk om geen zelfde te noemen om tot een wat grotere lijst te komen...:
1. Judas priest ... nieuw album zijn dan op tour.
2. Bring me the horizon .
3. Crypta...nieuw album, op tour.
Vandaag als grote fan van ne obliviscaris bericht op twitter gezien dat ze 18-20 juli in Finland hun eerste Europese festival hebben aangekondigd. Wat is de kans dat ze in juni naar graspop gaan? Wetende dat ze in september naar Amerika gaan.
Ja heel tof dat ze weer in Europa zijn maar die tour kan beide kanten op vallen natuurlijk. Hoe dan ook zullen ze of de grote juni of de grote augustus festivals pakken. Aangezien ik naar beide gaat boeit het me niet al te veel.
Ok mensen.
Het is weer November , tijd voor wat droppings en eerste band lijstjes...
Naast rotting christ en wat vage toezeggingen..wie staat er volgens jullie zeker op gmm24? Noem 3 bands...Wellicht met rede waarom.... ik zal aftrappen en misschien leuk om geen zelfde te noemen om tot een wat grotere lijst te komen...:
1. Judas priest ... nieuw album zijn dan op tour.
2. Bring me the horizon .
3. Crypta...nieuw album, op tour.
1: Bad Omens ( 1 van de grote metalcore bands van dit moment en stonden er nog niet eerder? Geloof ik.)
2: Cannibal Corpse ( nieuw album net uit)
3: Satyricon ( nieuw album uit in mei 2024 dus wellicht daarna een Europese tour)
1. Aerosmith (tegoedje, en als ze Perry nog opgelapt krijgen)
2. Amon Amarth (waar komen ze niet)
3. SOAD (omdat ik het heeeel graag wil, maar de geruchten er blijven)
1. Aerosmith (tegoedje, en als ze Perry nog opgelapt krijgen)
2. Amon Amarth (waar komen ze niet)
3. SOAD (omdat ik het heeeel graag wil, maar de geruchten er blijven)
AVENGED SEVENFOLD, THE OFFSPRING, COREY TAYLOR, BRUCE DICKINSON, THY ART IS MURDER, SLAUGHTER TO PREVAIL, BIOHAZARD, CRADLE OF FILTH, HAMMERFALL, KARNIVOOL, ASINHELL,CORROSION OF CONFORMITY, DYING FETUS, HARMS WAY, MIMI BARKS, JOHN CXNNOR, CRYPTA, EXCEL, J.J. & THE A’S and ESCUELA GRIND will join next year’s festival.