Graspop Metal Meeting 2024

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
BioHazard kun je ook met stift opschrijven trouwens. Op Alcatraz een overtuigende show. Die gaan de mainstage wel plat spelen.
Zouden die niet op dezelfde plek als Sick of it all dit jaar staan? Zijn denk ik wel wat populairder.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
Hoop dat ze beiden komen, maar bij Bruce Dickinson hoop ik dat hij enkel eigen werk speelt en bij Corey Taylor hoop ik dat het vooral Slipknot en Stone Sour covers worden, want de kwaliteit van hun solo-werk ligt nogal ver uit elkaar.
Als 'k naar de laatste setlist kijk, dan zit dat wel snor.
Ook al moet z'n album wel nog uitkomen dus hier en daar zal er wel nog een nummer geswitched worden denk ik.

 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
292
445
Neen danku. 1x zo iets is wel meer dan voldoende.
‐‐----------
Metallica heeft nog steeds niets gepland in het weekend van graspop. Hou jullie maar vast !
Ik heb nog steeds hoop. Vooral nu met de kleine headliner poule is de kans wel iets groter dat ze dan Metallica boeken voor 2 dagen.
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
471
673
Wasn't there some leak that Metallica would play a solo show in Belgium next year? Jimmywe if I remember correctly?

That would mean, no Graspop or Werchter for Metallica and the chances were very low to begin with.
Yes but when? : the 24 tour start end of may in Germany. The first and only option then is 20-23 june or 27-28 june (is Rammstein in Belgium). After that they play in Poland and Madrid. From August 2. Start the USA tour until end September.

RW had no chance Because they play in Poland.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
292
445
Wasn't there some leak that Metallica would play a solo show in Belgium next year? Jimmywe if I remember correctly?

That would mean, no Graspop or Werchter for Metallica and the chances were very low to begin with.
Had de kans al laag. Was meer hopen dan echt denken dat het zou gebeuren. Had die leak volledig gemist, maar als t waar is is het indd waarschijnlijk dat ze nie komen
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Rock Imperium komt met meer namen! Bekijk bijlage 6784
Riverside houdt ook niet op met touren heh? Wellicht een herkansing voor Graspop dan, stonden dit jaar wel zelfde weekend op Hellfest maar helaas niet in Dessel geweest.

Spidergawd en Einar Solberg zijn ook zeer welkom, maar die waren al eerder voorbij gekomen dacht ik, weet niet precies welke nieuw zijn nu.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken