Graspop Metal Meeting 2024

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
AVENGED SEVENFOLD, THE OFFSPRING, COREY TAYLOR, BRUCE DICKINSON, THY ART IS MURDER, SLAUGHTER TO PREVAIL, BIOHAZARD, CRADLE OF FILTH, HAMMERFALL, KARNIVOOL, ASINHELL,CORROSION OF CONFORMITY, DYING FETUS, HARMS WAY, MIMI BARKS, JOHN CXNNOR, CRYPTA, EXCEL, J.J. & THE A’S and ESCUELA GRIND will join next year’s festival.
Welk festival?
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

banzai

Campingartiest
24 jun 2019
93
100
AVENGED SEVENFOLD, THE OFFSPRING, COREY TAYLOR, BRUCE DICKINSON, THY ART IS MURDER, SLAUGHTER TO PREVAIL, BIOHAZARD, CRADLE OF FILTH, HAMMERFALL, KARNIVOOL, ASINHELL,CORROSION OF CONFORMITY, DYING FETUS, HARMS WAY, MIMI BARKS, JOHN CXNNOR, CRYPTA, EXCEL, J.J. & THE A’S and ESCUELA GRIND will join next year’s festival.
Aha, Mimi Barks is er ook weer bij. Hebben we weer een strafpodium als ze naar Graspop komt.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Die opdracht van 3 bands ging ook lekker, een deel heeft het niet begrepen zie ik
ging om 3 bands die volgens jou zeker op graspop komen, een deel maakt er vervolgens een wishlisht van
als SOAD zo zeker is, vertel mij maar waar ik mijn ticket alvast kan halen want dan ga ik zeker heen
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
406
937
Die opdracht van 3 bands ging ook lekker, een deel heeft het niet begrepen zie ik
ging om 3 bands die volgens jou zeker op graspop komen, een deel maakt er vervolgens een wishlisht van
als SOAD zo zeker is, vertel mij maar waar ik mijn ticket alvast kan halen want dan ga ik zeker heen
Sorry, dacht het gewoon een top 3 was die je wou/verwachtte (beetje van de 2).. Heb het maar verwijderd dan...
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
292
445
AVENGED SEVENFOLD, THE OFFSPRING, COREY TAYLOR, BRUCE DICKINSON, THY ART IS MURDER, SLAUGHTER TO PREVAIL, BIOHAZARD, CRADLE OF FILTH, HAMMERFALL, KARNIVOOL, ASINHELL,CORROSION OF CONFORMITY, DYING FETUS, HARMS WAY, MIMI BARKS, JOHN CXNNOR, CRYPTA, EXCEL, J.J. & THE A’S and ESCUELA GRIND will join next year’s festival.
Slaughter to prevail mag ook wel doorkomen. Offspring had ik vorige x maar voor de helft gezien (was gedeeltelijk naar Sepultura voor m'n pa en dan laaste helft offspring) dus zou die ook wel een x volledig willen zien. Corey Tayler en Bruce Dickinson lijken me ook wel leuk. Volgens mij ook (net als A7X) een redelijke zeker heid dat die komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.696
3.541
Die opdracht van 3 bands ging ook lekker, een deel heeft het niet begrepen zie ik
ging om 3 bands die volgens jou zeker op graspop komen, een deel maakt er vervolgens een wishlisht van
als SOAD zo zeker is, vertel mij maar waar ik mijn ticket alvast kan halen want dan ga ik zeker heen
En geen dubbelingen, maar die zijn er ook weer zat. Dat heet nou lezen🤦
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Nou, mijn wishlist voor komend jaar

Avantasia
Alestorm
Blind Guardian
Ad Infinitum
Sabaton
Illumishade
Kamelof
Rhapsody (of Fire)
Bad Omens
Frank Carter & the Rattlesnakes
Visions of Atlantis
 
  • On fire
Waarderingen: Moniek en Kneuzer

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
BioHazard kun je ook met stift opschrijven trouwens. Op Alcatraz een overtuigende show. Die gaan de mainstage wel plat spelen.
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.390
1.468
Corey Taylor
Bruce Dickinson
Slaughter To Prevail
Biohazard
Hammerfall
AsInHell
Dying Fetus
Crypta

Hopelijk neemt Graspop deze over
Thy Art Is Murder nog onlangs gezien in Antwerpen. Leuke show maar om geen volledige copy te zijn van Copenhell hoeven deze voor mij niet


Avenged Sevenfold kunnen we niet onderuit meer zeker?
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
Matige headliners? Dan gaan we voor een geweldige undercard. Daarom staan er:
1. Dimmu Borgir
2. Ne Obliviscaris
3. Moonspell
2. Zeal & Ardor
3. Wardruna
(die 1e lijkt me wat minder zekerheid)

Maar verdere aanvulling voor de undercard:
1. Emperor
2. Enslaved
3. Alien Weaponry (het moet er toch ooit eens van komen)
 

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
153
353
Ok mensen.
Het is weer November , tijd voor wat droppings en eerste band lijstjes...😝
Naast rotting christ en wat vage toezeggingen..wie staat er volgens jullie zeker op gmm24? Noem 3 bands...Wellicht met rede waarom.... ik zal aftrappen en misschien leuk om geen zelfde te noemen om tot een wat grotere lijst te komen...:
1. Judas priest ... nieuw album zijn dan op tour.
2. Bring me the horizon .
3. Crypta...nieuw album, op tour.

#gmm24
#wiekomener
Ik maak er ineens 5 van, kan niet kiezen :D

1. Bleed From Within
2. Malevolence
3. Imminence
4. Kvelertak
5. Biohazard
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken