Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Donderdag:
Main
Pierre the veil/ blackbox revelation/ inhaler/ billy talent/ mgk/ turnstile / Blink 182

Barn :
Chemical brothers

Vrijdag :
Main

-/-/Cage the Elephant/ -/nothing but thieves / queens of the stone age/ muse

Barn: Angele /Jungle

Zaterdag

Main

-/-/stone/-/the neighborhood /Olivia dean / Sam fender

Barn : faith no more

Main:

-/balu brigada/ -/-/ sombr/ the strokes/ tame impala

Barn: phoebe bridgers

• Leuk
Waarderingen: Brammetje
Donderdag:
Main
Pierre the veil/ blackbox revelation/ inhaler/ billy talent/ mgk/ turnstile / Blink 182

Barn :
Chemical brothers

Vrijdag :
Main

Zaterdag

Main

Main:

Als MGK, NBT en Sombr komen dan zal het als sub zijn en niet als derdelaatste. Angele en FNM ook nooit in de Barn

Donderdag:
Main

Barn :
Chemical brothers

Vrijdag :
Main

Zaterdag

Main

Main:

Tot 1-2 jaar jaar geleden riep ik "hard" om The Strokes.

Maar man

Die nieuwe nummers....

Meer overdreven autotune dan elke willekeurige wannaberapper op een fatbike.

Tot 1-2 jaar jaar geleden riep ik "hard" om The Strokes.

Maar man

Die nieuwe nummers....

Meer overdreven autotune dan elke willekeurige wannaberapper op een fatbike.
Wel een heerlijke plaat toch weer hoor. Lonely on the Future is een van m’n favo nummers van het jaar. Wat een bop.

Die mannen hebben geen slechte albums gemaakt vind ik.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Donderdag:
Main

Barn :
Chemical brothers

Vrijdag :
Main

Zaterdag

Main

Main:

Balu Brigada 2de jaar op een rij aanwezig?

Oké fair point. Maar zeker NBT zie ik niet voor minder als sub komen.
Klopt.
En hebben daar uiteindelijk ergens ook wel recht op.
Ondertussen toch een setlist waarvan een groot deel van het Werchterpubliek echt wel 50% van zal kennen en enkele echt grote hits.

Hebben vorig jaar de zaterdag gered en hun sportpaleis zal wel zo goed als uitverkopen terwijl ze toch al meermaals geweest zijn de laatste jaren.

Vermoedelijk hier op het forum niet veel liefhebbers, maar ik amuseer me er elke keer goed op dus laat voor mij maar komen voor PJ bijvoorbeeld

Klopt.
En hebben daar uiteindelijk ergens ook wel recht op.
Ondertussen toch een setlist waarvan een groot deel van het Werchterpubliek echt wel 50% van zal kennen en enkele echt grote hits.

Hebben vorig jaar de zaterdag gered en hun sportpaleis zal wel zo goed als uitverkopen terwijl ze toch al meermaals geweest zijn de laatste jaren.

Vermoedelijk hier op het forum niet veel liefhebbers, maar ik amuseer me er elke keer goed op dus laat voor mij maar komen voor PJ bijvoorbeeld
YUNGBLUD heeft toen gewoon zijn beste show ooit neergezet erna en zo de zaterdag “gered” 🖤 Ben wat biased maar afgelopen zomer op Pinkpop en al zijn eerdere passages op Werchter vond ik zwak, maar zijn headline show in 2025, wauw!

Wordt morgen vrijdag de tweede headliner van Rock Werchter bekendgemaakt? En zo niet, valt die naam dan volgende week als we de line-up van Primavera Sound wordt bekendgemaakt naast wellicht nieuwe namen voor andere grote festivals of voor BST events in London.

YUNGBLUD heeft toen gewoon zijn beste show ooit neergezet erna en zo de zaterdag “gered” 🖤 Ben wat biased maar afgelopen zomer op Pinkpop en al zijn eerdere passages op Werchter vond ik zwak, maar zijn headline show in 2025, wauw!
Zowel Yungblud als NBT waren redders in nood en vervulden die rol met verve. Eens met de beoordeling van Yungblud maar ook NBT was nmm absoluut in vorm, ook in acht nemende dat ze een krap dagje hadden om zich voor te bereiden. Zou NBT zéker weer terug willen zien.

• Leuk
Waarderingen: PK82
Zowel Yungblud als NBT waren redders in nood en vervulden die rol met verve. Eens met de beoordeling van Yungblud maar ook NBT was nmm absoluut in vorm, ook in acht nemende dat ze een krap dagje hadden om zich voor te bereiden. Zou NBT zéker weer terug willen zien.
NBT hebben zowel in 2024 als in 2025 al opgetreden op RW. Een derde passage in vier jaar tijd zou in mijn ogen overkill zijn.

Users who are viewing this thread