Graspop Metal Meeting 2023

pickatchu

Playlistbediener
29 mei 2023
13
21
Ik zit op inferno in zo'n tentje. Ja het gaat hier veel rustiger aan toe. Ook nog nooit rijen gezien aan douches(inbegrepen) of aan wc. Plekjes om tot 'rust' te komen, zoals de ontbijttent, of houten stoeltjes buiten. Dus voor iemand met een angststoornis zou ik het aanraden.
Zit ook al 2 dagen op inferno, nergens vernoembare rijen gehad... top! Wegens warmte vond ik de hutjes net iets beter maar das ieder zijn ding. Sanitair echter... gisteren no problemo... vanmorgen... OMG!!! Vroeger zou men u van de pot gejaagd hebben om wcs te kuisen, dit jaar.....
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

DenZwo

Playlistbediener
8 jun 2022
27
69
Mijn vriendin wilde het graag zien , maar ik vond er weinig aan 😅.

Vetste bands van vandaag voor mij waren:
Airbourne en Municipal Waste
En Machine Fucking Head

Ik heb dit jaar voor het eerst VIP kaartjes, maar wat een grap is dat. Het is prettig dat je uit glas kan drinken en de wcs netjes en schoon zijn. De parkeerplaatsen zijn ook op 1minuut lopen van de mainstage, maar verder... Wat een stug volk. Het zou mij niks verbazen als zij ook hun handdoekjes leggen in Turkije om 0900 sochtends. Alle stoeltjes zijn bezet en iedereen hangt langs de rand. Al met al ben ik er nog geen 10 minuten geweest denk ik afgelopen 2 dagen. Voor mij het geld absoluut niet waard.
 
Laatst bewerkt:

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.564
3.161
Wat een geweldige dag weer! Disturbed (mijn favoriete live act, al speelden ze vandaag iets minder sterk dan tijdens hun vorige passage op Graspop) en Gojira achter elkaar, wow! Verder ook nog een zeer sterk optreden van Municipal Waste gezien. Bij Amon Amarth ervoor gekozen om een deel zittend te aanschouwen om de voeten wat rust te geven. En om me niet helemaal alle kaas van het brood te laten eten voor hun headlineshow in de 013 van volgende week.

In verband met te pijnlijke voeten zittend naar Machine Head aan het luisteren. De muziek is lekker en de zanger zingt ook erg goed. Het enthousiasme waarmee de band speelt is ook erg aanlokkelijk. Maar ik kan niet door dat geschreeuw van die zanger over Graspop en dat het publiek Noise moet maken heen prikken. Lekker aan het zitten totdat m’n maat uit Meshuggah komt en dan weer richting het chalet.
 

xaeres

Playlistbediener
14 feb 2023
19
63
Hallo allemaal,
Ooit wat berichtjes geplaatst, nu toch misschien iets actiever!
Leuk om mee te lezen hier in ieder geval.

Ben ook erg benieuwd of er mensen hier op Inferno staan met zo'n gehuurd tentje. Mijn vriendin heeft een angststoornis en dat gaat prima normaal gesproken met goede voorbereiding. Nu op de camping is het even wat minder prettig.
Ben dus benieuwd of inferno wat rustiger is, en wat de algemene ervaringen zijn.

Anyways, vandaag veel zin in Asking Alexandria, Landmvrks, Amity Aflliction en Ice Nine Kills! Enjoy allemaal!
Ik heb zelf ook angststoornissen en lig in een tentje op inferno, voor mij lukt het allesinds prima. Lekker rustig, alles geeft mij hier wel een veilig gevoel :)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.564
3.161
Ik heb zelf ook angststoornissen en lig in een tentje op inferno, voor mij lukt het allesinds prima. Lekker rustig, alles geeft mij hier wel een veilig gevoel :)
Heel fijn! Ik heb er dit festival vooralsnog heel weinig last van gelukkig. Vorig jaar op de Pearl Jam en TWOD dag in Werchter zowat naar huis gegaan, omdat het tijdens Pixies (optreden vond ik super) steeds slechter ging.

Zoals een van m’n voorbeelden (de zanger van Disturbed) altijd roept: You (in dit geval we) are not alone!
 

giacomini1986

Playlistbediener
24 nov 2019
43
32
Wat een geweldige dag weer! Disturbed (mijn favoriete live act, al speelden ze vandaag iets minder sterk dan tijdens hun vorige passage op Graspop) en Gojira achter elkaar, wow! Verder ook nog een zeer sterk optreden van Municipal Waste gezien. Bij Amon Amarth ervoor gekozen om een deel zittend te aanschouwen om de voeten wat rust te geven. En om me niet helemaal alle kaas van het brood te laten eten voor hun headlineshow in de 013 van volgende week.

In verband met te pijnlijke voeten zittend naar Machine Head aan het luisteren. De muziek is lekker en de zanger zingt ook erg goed. Het enthousiasme waarmee de band speelt is ook erg aanlokkelijk. Maar ik kan niet door dat geschreeuw van die zanger over Graspop en dat het publiek Noise moet maken heen prikken. Lekker aan het zitten totdat m’n maat uit Meshuggah komt en dan weer richting het chalet.
Het geluid staat ook echt hard bij machine head vind ik . Veel harder dan de rest van de dag . Ofwel ligt het aan mij ...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.277
10.809
Wat. Een. Dag. Voor mij de beste combi headliners die Graspop ooit heeft neergezet. Gojira heeft bewezen met recht een headliner te zijn met een zeer strakke set en topproductie. Mooi van kunnen genieten met @Jamel en @Dr. Hannibal. En daarna de absolute kers op de taart met Machine Head. Wat ongelofelijk vet qas het om hen eindelijk zoals het hoort op een festival te zien. Samen met @Dr. Hannibal weer vooraan gestaan en wat een feest. Wat een show. Wat is Halo roch een beest van een nummer.

Ook nog shout outs naar Disturbed (vond ik wederom goed) en Fintroll (alleen jammet dat mijn festivalbroek die ik al 16 jaar draag sinds mijn eerste festival naar de klote ging in de pit).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken