Graspop Metal Meeting 2023

Sam Timmermans

Campingartiest
9 aug 2021
87
70
Schuon naast mij op de trein zit er ook enen die op weg is naar dessel.
Serieus op zijn gsm aan het lezen. Waarschijnlijk nog veel pagina's vanop het forum aan het inhalen 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

prins

Dagopener
9 nov 2019
526
642
wat is de beste parking (loopafstand boneyard)? stond vorig jaar op 11, redelijk te doen tot achteringang.
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
150
157
Veel plezier iedereen op Graspop! Voor mij wordt het de eerste keer, alleen de vrijdag.

Ik heb alleen 2 momenten waar ik nog niet heb staan, wil dan graag de rust maar ook mooi uitzicht opzoeken. Nu staat er jaarlijks een reuzenrad, weten jullie hoeveel dit kost?
 

Willem85

Playlistbediener
16 jun 2022
40
99
Hier is 'm, de nieuwe versie van Festival Radar voor Graspop: https://www.festivalradar.io/GMM.

Ik heb er eerder al over gepost, maar Festival Radar is een klein web appje dat ik gebouwd heb om gemakkelijker uit te leggen waar je staat op een festivalterrein. Niet meer typen, gewoon kaartje slepen en screenshotje sturen. Ik heb er nu ook GPS aan toegevoegd voor 't geval je te scheel bent om te weten waar je bent, of voor je vrienden die minder goed kunnen kaartlezen. Er staan ook filters op, om de dichtsbijzijnde waterkraan toog te vinden, en ik heb er wat extra details aan toegevoegd. Handige referentiepunten zoals PA's, kabelgoten, speakertorens, schermen, etc.

Speciale editie voor mij, deze. Eén jaar geleden heb ik de eerste versie gemaakt, speciaal voor Graspop. Intussen zijn we 21k bezoekers en 80 festivals verder. Ik probeer er een startup rond op te richten omdat ik geloof dat we nuttigere festivalapps verdienen dan de huidige. Feedback welkom!


Bekijk bijlage 5551
Cool! Werkt de GPS functie enkel als je op de wei bent?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.780
7.615
Veel plezier iedereen op Graspop! Voor mij wordt het de eerste keer, alleen de vrijdag.

Ik heb alleen 2 momenten waar ik nog niet heb staan, wil dan graag de rust maar ook mooi uitzicht opzoeken. Nu staat er jaarlijks een reuzenrad, weten jullie hoeveel dit kost?

Volgens mij alleen via Ducks of Trash te winnen, 15 bekers inleveren voor een duck-token en dan hopen datje de juiste eruit vist
 
  • Leuk
Waarderingen: BetterDays

stefiono

Playlistbediener
4 apr 2023
43
30
Eindelijk gesseteld op boneyard . Toch maar een hectische boel om je tent op te zetten. Je moet in 1min u tent opzetten of je plek is weg. Ik was alleen om een grote tent op te zetten tegen da ik mijn stokken in het zeil had zitten. Stonden er al verschillende tenten gewoon over mijn zeil gezet. Die gasten nog aangesproken maar was geen avvance . Groepje duitsers probeerden wel nog een oplossing te zoeken maar mijn tent was te groot . Alles weer mogen opruimen en elders een plek moeten zoeken natuurlijk veel verder moeten wandelen met alles . Daar ik eerst gans in de camping zou liggen nu achteraan . En 2de keer was eigenlijk net hetzelfde. Nu geklemd tussen 2 tenten . Was aan mijn achterkant bezig zettennze een tent letterijk bal voor mijn ingang. Als ii nu buiten wil stappen is rechts klauteren of links want kan er geen voet meer tussen krijgen. Sorry da moest er even uit nu proberen genieten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken