Graspop Metal Meeting 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.360
5.940
Carpenter brut is toch wel relatief populair en heeft vooral in Frankrijk een vrij grote fanbase. Het is natuurlijk niet echt de typische GMM muziek, maar verwacht toch wel een vrij volle tent. Heb ze al enkele keren live gezien en is ook live wel heel goed en veel steviger dan het op cd klinkt.
Ik verwacht er ook wel veel volk ja. Ga zelf denk ik ook de volle show meepakken, halverwege weg bij CoF, tenzij dat me op dat moment helemaal pakt natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: charlottekos

JK79

Dagopener
11 sep 2021
503
1.238
Ik heb ook wel een beetje medelijden met een band als Lionheart, die staan straks voor anderhalve man en een aardappel te spelen... 😅

Top-15 'sloebers' die niet bepaald aan het langst eind hebben getrokken qua programmering:
  1. The Winery Dogs (Ghost, My Dying Bride, Sick Of It All)
  2. Lionheart (Hellmut, Three Days Grace, Katatonia)
  3. Code Orange (In Flames, Sleep Token)
  4. Carpenter Brut (Guns 'N Roses, Cradle Of Filth, As I Lay Dying)
  5. Ice Nine Kills (Amon Amarth, Disturbed, Delain, Clutch)
  6. Enter Shikari (Hollywood Vampires, Lorna Shore, Eluveitie)
  7. Sólstafir (Parkway Drive, Testament, Life Of Agony)
  8. Symphony X (Alter Bridge, At The Gates, Motionless In White)
  9. Monster Magnet (Mötley Crüe, Kreator, Billy Talent)
  10. Eivør (Pantera, Korpiklaani, Less Than Jake)
  11. VV (Gojira, Watain, Hollywood Undead)
  12. Orange Goblin (Behemoth, Municipal Waste, The Amity Affliction)
  13. Voivod (Generation Sex, The Halo Effect, Anti-Flag)
  14. The Answer (Hatebreed, Finntroll, Palaye Royale)
  15. Chelsea Grin (Avatar, Insomnium, Deathstars)
Voor ons wordt dat sowieso Carpenter Brut, Ice Nine Kills (10 minuten eerder weg bij Amon Amarth kan wel), Sólstafir en Eivør.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.316
Ik heb ook wel een beetje medelijden met een band als Lionheart, die staan straks voor anderhalve man en een aardappel te spelen... 😅

Top-15 'sloebers' die niet bepaald aan het langst eind hebben getrokken qua programmering:
  1. The Winery Dogs (Ghost, My Dying Bride, Sick Of It All)
  2. Lionheart (Hellmut, Three Days Grace, Katatonia)
  3. Code Orange (In Flames, Sleep Token)
  4. Carpenter Brut (Guns 'N Roses, Cradle Of Filth, As I Lay Dying)
  5. Ice Nine Kills (Amon Amarth, Disturbed, Delain, Clutch)
  6. Enter Shikari (Hollywood Vampires, Lorna Shore, Eluveitie)
  7. Sólstafir (Parkway Drive, Testament, Life Of Agony)
  8. Symphony X (Alter Bridge, At The Gates, Motionless In White)
  9. Monster Magnet (Mötley Crüe, Kreator, Billy Talent)
  10. Eivør (Pantera, Korpiklaani, Less Than Jake)
  11. VV (Gojira, Watain, Hollywood Undead)
  12. Orange Goblin (Behemoth, Municipal Waste, The Amity Affliction)
  13. Voivod (Generation Sex, The Halo Effect, Anti-Flag)
  14. The Answer (Hatebreed, Finntroll, Palaye Royale)
  15. Chelsea Grin (Avatar, Insomnium, Deathstars)

Voor mijzelf je rijtje eens langsgelopen:
  1. Wordt denk ik sick of it all, 2e Ghost, 3e The Winery Dogs, My Dying Bride. Voor mij nog best een lastige clash, die misschien nog wijzigt.
  2. Hellmut vanwege de regel van Koekdoos, lionheart of katatonia als 2e keuze. Three Days Grace heb ik wat minder mee, maar zou ik normaal wel gaan zien.
  3. In Flames of code orange, Sleep Token 3e. Geen van allen een must see.
  4. Voordeel van 3 uur GNR is dat je tussendoor rustig even ergens anders heen kan gaan. Carpenter Brut lijkt mij best leuk zo laat op de avond (had ze liever na GNR gezien, maar denk dat het toch Cradle Of Filth of As I Lay Dying wordt afhankelijk van mijn stemming.
  5. Sowieso naar Amon Amarth, daarna misschien ice Nine Kills ten koste van Delain. Disturbed sowieso mijden.
  6. Eluveitie wordt dat. Enter Shikari en Hollywood Vampires niet echt boeiend. Lorna Shore kom ik niet echt lekker in.
  7. Vervelende clash Parkway Drive, Testament en jeugdsentiment Life Of Agony. Denk dat het testament zou worden, want die heb ik nog nooit gezien. Meteen balen want de show van Parkway drive is erg goed. Sólstafir 4e keuze.
  8. Vrienden gaan het me niet vergeven als ik alter bridge mis, afhankelijk of ik meer behoefte heb aan snelheid zou het ook motionless In White kunnen worden. Symphony X en At The Gates had ik ook best willen zien, maar worden de dupe van deze clash.
  9. Monster Magnet, Mötley Crüe, Kreator of Billy Talent geen van alle namen waar ik echt warm van word. Denk dat ik een speciaal biertje zou gaan pakken en wat gaan eten.
  10. Sowieso Pantera, Korpiklaani 2e. Less Than Jake of Eivør ken ik beiden niet echt.
  11. Gojira headliner van mijn eigen festival, dus die ga ik niet missen. VV 2e, Watain 3e. Hollywood Undead sla ik over.
  12. Orange Goblin, Behemoth, Municipal Waste of The Amity Affliction geen must sees. Misschien behemoth van een afstandje of the amity affliction.
  13. The halo effect wordt dit. Anti-Flag 2e keus, voivod of Generation Sex niet.
  14. Finntroll of hatebreed. The Answer en Palaye Royale ken ik niet echt.
  15. Ik denk deathstars. Chelsea Grin 2e. Avatar en Insomnium 3e. Geen echte must sees, dus iets eten of drinken zou ook kunnen.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
523
630
:unsure: lees net op de graspopsite dat de parkeerterreinen pas om 14.00 open gaan :unsure: kan me herinneren dat ik vorig jaar al rond 10.30 op de parkeerplaats stond en om 11 uur in de rij voor boneyard (15.00 open)
 

SneakyDevill

Playlistbediener
6 okt 2017
35
65
:unsure: lees net op de graspopsite dat de parkeerterreinen pas om 14.00 open gaan :unsure: kan me herinneren dat ik vorig jaar al rond 10.30 op de parkeerplaats stond en om 11 uur in de rij voor boneyard (15.00 open)
Waar heb je dit gelezen? Lijkt mij niet handig als de camping om 15:00 open gaat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken