@Jamel herinner je je deze post nog?
Draconian en Sleep Token, met stip. Dat zijn voor mij tot nu toe de bands waar ik het meest naar uitkijk. Verder zeker even Antimatter, Soen,1914, Molybaron, Finntroll, Loathe en (uiteraard) Katatonia checken. Denk dat je die allen wel kunt waarderen.
Bij deze dus eindelijk het verdict. Toch grappig hoe de situatie in die maanden zo veel is veranderd.
Draconian: cancel. Eerder postte ik al: Dan toch maar eens draconian geluisterd. Ik vergelijk het met een leuk snoepje waar je even de tijd mvoor moet nemen. Een chocotoff met meer smaak.
(Vervanging infected rain mag er ook wel zijn en ga ik zeker checken. Kende beide bands niet maar denk dat ik iets meer tevreden was geweest met draconian.
Sleep token: Iedereen kent de hype wel. Die was er nog niet bij het posten van je bericht. haha. En ben er ontzettend benieuwd naar.
antimatter en soen en katatonia zet ik op één lijn. Er waren vorig jaar nog gelijkaardige bands met cleane zang die werd aangeraden. Voor het ene was ik iets te moe en deed ik op een stoeltje mijn oogjes dicht. tnx inter. Het andere pakte me wel.
Mijn top 3 van die 3 bands is denk ik:
1?: soen
2?: katatonia
3: antimatter.
Soen kan slaapmomentje worden of kan Zael & ardor momentje worden van wat gebeurt er hier? Dit had ik niet verwacht?
Katatonia ga ik maar zo'n 25 minuutjes kunnen checken thanks to helmut
Loathe snap ik echt niet. Kheb een shoegaze nummer gevonden van de graspop site. Dat vond ik wel ok. Past een beetje in de soen, katatonia antimatter categorie. Maar dan mss iets meer mijn ding. En heb een metalcore nummer gevonden. Als ze dat nu zouden mengen zoals ze zeggen in hun omschrijving in één nummer mag je me zo'n nummer aanraden.
1914: cance: Leek me wel een leuke band.
Maar ik zou toch gekozen hebben voor
molybaron: Waren leuk op werchter. Wou ze eens zien als de zanger neit verkouden is. Maar misschien als ik meer naar 1914 zou geluisterd hebben dat ik toch voor hun zou kiezen?
Finntroll: Feestje na de meeting? Nog eens reclame maken. Als ik live beelden hoor lijkt het voor mij als children of bodom een beetje folk zou zijn. Maar dan screams die iets minder plezant klinken in mijn oren. Maar nu vergelijk ik het ook met de beste der este. RIP. Khad meer iets gelijk korpiklaani of alestorm verwacht van finntroll. Ik kende ze uiteraard van naam en veel horen. folk metal heb ik veel gehoord denk ik.
Het is zeker niet voor niets geweest want ik ga ze allemaal checken. Heel misschien vind ik nog een clash die me meer aanstaat. Maar wss niet.
Vanaf de tweede lading heb je nog aanraders?
Voor mij uiteraard haken: bandshirt ligt in de kast. Mijn top 5 zal ik misschien later wel zeggen, maar het zal zoiets van bloodywood, lorna shore, hippotraktor, gojira sleep token zijn.
En dan te denken dat ik geen enkele van die bands heb gezien. thanks gebroken enkel werchter vorig jaar. anders kon ik ze al afvinken op alcatraz