Graspop Metal Meeting 2023

ReasonsRemeain

Campingartiest
18 okt 2022
77
157
Het lijkt mij eerlijk gezegd juist totaal onlogisch om mensen 0,3 of 0,1 of 0,7 of wat dan ook te geven als ze enkel met halve en hele skullies blijven werken. Dus ik zou mijn geld erop zetten dat ze met variabele prijzen gaan werken. Beetje vertrouwen hebben in de organisatie dat ze niet opeens honderden mensen gaan scammen, die willen ook hun goede reputatie behouden.
Ik hoop dat dit klopt :)!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.008
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

ReasonsRemeain

Campingartiest
18 okt 2022
77
157
Ik hoop het ook echt! Dit lijkt me in elk geval voor beide partijen het meest eerlijk.
Ja precies.
Ik had de aanname gemaakt omdat er in de communicatie gesproken wordt over een 0,5 Skullie administratie kosten en 0,5 Skullie voor een cashless card plus dat ze natuurlijk al sinds het jaar kruik met hele en halve tokens werken; we gaan het zien over 9 dagen ;)!
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Jamel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.008
Het lijkt mij eerlijk gezegd juist totaal onlogisch om mensen 0,3 of 0,1 of 0,7 of wat dan ook te geven als ze enkel met halve en hele skullies blijven werken. Dus ik zou mijn geld erop zetten dat ze met variabele prijzen gaan werken. Beetje vertrouwen hebben in de organisatie dat ze niet opeens honderden mensen gaan scammen, die willen ook hun goede reputatie behouden.
Dit dus. Komt ongetwijfeld een goede oplossing voor.
Niet te snel (negatieve) aannames maken of complottheorieën vormen, dat laten we wel aan de zeiksnorren op Facebook over.. 😉
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.008
Waw, ik verwar battle beast en beast in black.
Battle beast op durbuy rock en vorig jaar op graspop.
Voorprogramma nightwish beast in black ontdekt of kende ik toch een klein beetje?
Ik denk dat je de verwarring snapt?
Ah, die verwarring begrijp ik zeker! :)
Battle Beast stond inderdaad ooit op DRF, dat was in 2016 al blijkbaar, dan was je er al vroeg bij (mijn eerste DRF was pas in april 2020 september 2020 april 2021 september 2021...).
Dat was dus vlak nadat Anton Kabanen uit Battle Beast is gezet en Beast In Black oprichtte (in 2015).
Leuke editie ook, zo te zien, met veel folk en power metal:

durbuy-rock-festival-2016.jpg.webp
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Ah, die verwarring begrijp ik zeker! :)
Battle Beast stond inderdaad ooit op DRF, dat was in 2016 al blijkbaar, dan was je er al vroeg bij (mijn eerste DRF was pas in april 2020 september 2020 april 2021 september 2021...).
Dat was dus vlak nadat Anton Kabanen uit Battle Beast is gezet en Beast In Black oprichtte (in 2015).
Leuke editie ook, zo te zien, met veel folk en power metal:

durbuy-rock-festival-2016.jpg.webp
Ik was toen vooral daar omdat ik een jaartje een giga powerwolf fan leerde kennen. Zo heb ik in ongeveer een jaar tijd powerwolf 4 keer gezien. Het scheelde niet veel of het was 5 keer. Korpi was toen ook geweldig. Maar verwacht er nu minder van dit jaar. Weet niet of ik na de verrassing? Het hoogtepunt? elvor dat ik niet ken een stukje van hun ga zien. Primordial snapte ik toen nog niet echt. Dat genre dat groeit met de jaren.
En le bal des enragés. Mannekes, wat was dat. :D haha
En haal aub leprous volgend jaar van die affiche naar graspop of alcatraz.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.229
Waw, ik verwar battle beast en beast in black.
Battle beast op durbuy rock en vorig jaar op graspop.
Voorprogramma nightwish beast in black ontdekt of kende ik toch een klein beetje?
Ik denk dat je de verwarring snapt?
En dan is er nog Beyond The Black. En die drie verwar ik altijd met elkaar.

Meeten we dan aan de ingang van het festival rond 12 h?
 

Kevinmeteenk

Campingartiest
17 mei 2023
71
138
Het lijkt mij eerlijk gezegd juist totaal onlogisch om mensen 0,3 of 0,1 of 0,7 of wat dan ook te geven als ze enkel met halve en hele skullies blijven werken. Dus ik zou mijn geld erop zetten dat ze met variabele prijzen gaan werken. Beetje vertrouwen hebben in de organisatie dat ze niet opeens honderden mensen gaan scammen, die willen ook hun goede reputatie behouden.
Na het festival kun je je overige tokens terughalen. Dan krijg je dus ook die ongetallen terug.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.008
Ik was toen vooral daar omdat ik een jaartje een giga powerwolf fan leerde kennen. Zo heb ik in ongeveer een jaar tijd powerwolf 4 keer gezien. Het scheelde niet veel of het was 5 keer. Korpi was toen ook geweldig. Maar verwacht er nu minder van dit jaar. Weet niet of ik na de verrassing? Het hoogtepunt? elvor dat ik niet ken een stukje van hun ga zien. Primordial snapte ik toen nog niet echt. Dat genre dat groeit met de jaren.
En le bal des enragés. Mannekes, wat was dat. :D haha
En haal aub leprous volgend jaar van die affiche naar graspop of alcatraz.
Als ik mocht kiezen van deze affiche voor GMM 2024, dan toch zeker Moonsorrow en Equilibrium, 2 van de beste optredens die ik vorig jaar heb gezien (op resp. Hellfest en DRF)!!
Primordial is eveneens een hele toffe band, en Ithilien is leuk voor ieders doedelzakbehoeften.
Battle Beast ook graag, die mogen ze wat mij betreft wel afwisselen met Beast In Black ieder jaar.
Powerwolf zal er ook vast wel weer bij zijn, maar die heb ik al vaak gezien (in augustus weer).
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
En dan is er nog Beyond The Black. En die drie verwar ik altijd met elkaar.

Meeten we dan aan de ingang van het festival rond 12 h?
Iets vroeger, eerst nog (stukje?) molybaron. Ze spelen animals al als 5de nummer.
Als ik mocht kiezen van deze affiche voor GMM 2024, dan toch zeker Moonsorrow en Equilibrium, 2 van de beste optredens die ik vorig jaar heb gezien (op resp. Hellfest en DRF)!!
Primordial is eveneens een hele toffe band, en Ithilien is leuk voor ieders doedelzakbehoeften.
Battle Beast ook graag, die mogen ze wat mij betreft wel afwisselen met Beast In Black ieder jaar.
Powerwolf zal er ook vast wel weer bij zijn, maar die heb ik al vaak gezien (in augustus weer).
Idem, en ja equilibrium nog vergeten in mijn vorige post. Of één van mijn vorige. Zoals jullie zien aan mijn posts is het vandaag een vrije dag voor mij. Allé, vrije dag... druk aan het graspoppen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken