Graspop Metal Meeting 2023

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
312
424
Solstafir wordt misschien wel de ontedekking van het festival. Al jaren voorgenomen en vooral de laatste tijd om ze eens te beluisteren. Nu eindelijk gedaan.
Is dit hun beste nummers of hebben jullie nog andere aanraders? Live of niet live?
Ook een prachtige videoclip.
Ook beluisterd ondertussen,vind het verre van slecht maar het nummer komt me ergens bekend voor al is het niet echt een cover.
Het ritme en melodie doen me denken aan een bekend nummer maar ik kan er niet opkomen.

HerveBe

Randprogramma
3 nov 2022
106
232
Solstafir wordt misschien wel de ontedekking van het festival. Al jaren voorgenomen en vooral de laatste tijd om ze eens te beluisteren. Nu eindelijk gedaan.
Is dit hun beste nummers of hebben jullie nog andere aanraders? Live of niet live?
Ook een prachtige videoclip.
Fjara is rustig maar zo mooi. Eindigen doen ze al jaren met ‘goddess of the Ages ’. Verveelt nooit én raakt altijd.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
805
797
Waarom heb ik het idee dat amon amarth @ alcatraz 2017 het warmste optrede ooit was? Daar stond ik op een onvergetelijke 2de rij. Op graspop stond ik laatst op de eerste rij. Geen headliner, wel vuur. Maar het voelde minder warm. Deden ze vroeger de pyros schuin richting het publiek en nu niet meer? Dat had wel een extra kick in 2017. Of is de afstand tussen het podium en het publiek kleiner op alcatraz?

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

saurus

Gouden Tip
4 feb 2019
337
346
Het is bij ons 18/19 graden vandaag. Dan koelt het s avonds wel hard af. Rond die 24/25 graden die nu een beetje genoemd wordt vind ik prima. Perfect bierdrinkweer😜 Dan kan een speciaalbiertje op zijn tijd ook prima. Verder dan voldoende water tussendoor. Gaat helemaal goedkomen. Volgende week woensdag uurtje of 11 in de auto vanuit het hoge noorden 🤘

vanwaar moet jij dan wel niet komen? als je 11u onderweg bent naar graspop?

Koekdoos

Subheadliner
22 okt 2018
4.213
4.943
Wij pas na onze werkdag - ik vermoed tussen 17u en 18u vertrekken vanuit Gent.
We willen wel zeker nog de woensdag gaan om de eerste festivaldag niet met een marathon wachten en aanschuiven te moeten beginnen.

Vorig jaar was het ook al mogelijk om op de woensdag te gaan en dat was denk ik ook het eerste jaar dat je tickets kon wisselen op campings, zorgde ervoor dat op donderdag bij de hoofdingang je binnen een paar minuten aan de beurt was. Ideaal

Scoor nu je Festival Merch!

De Festival Merch van Festileaks is duurzame kleding om de blits mee te maken op je volgende festival. Het assortiment bestaat uit shirts en truien in al je favoriete kleuren. Alles super comfy, eerlijk gemaakt van biologische en gerecyclede stoffen én altijd met een iconisch (handgemaakt!) borduursel in festivalstijl. Nu te koop!

DSC02974-1024x1024.jpg
DSC02945-scaled.jpg
DSC02970-1024x1024.jpg

Gebruikers die dit onderwerp bekijken