Graspop Metal Meeting 2023

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
886
980
Dan hoop ik ook dat ze echt wegblijven.
Maar als ze kunnen graaien zijn ze als eerste daar op de site, maar owee als er hen iets niet aanstaat.
Ik ben ook ASAP gaan kopen in de hoop dat ik ze kan houden natuurlijk, maar als Graspop morgen zegt dat het een fout was en het niet doorgaat, dan is dat ook begrijpelijk en natuurlijk ook wel jammer, maar dan ga ik gewoon nog steeds hoor! iedereen kan vergissen :D
Idd!! Als ze blijven, goed voor hen die ze hebben, maar als ze gerefund worden, dan is het maar zo.
Je hebt er natuurlijk ook die normaal 20 bonnetjes zouden kopen, die er nu gelijk 200+ hebben aangeschaft, om te kunnen profiteren 🙄
 
  • Leuk
Waarderingen: gerbthederp

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.605
5.008
Iemand enig advies van bands om te zien voor een melodic death metal fan? Amon Amarth, Arch Enemy, In Fames staan bovenaan mijn lijst, maar de meeste bands lager op de affiche ken ik totaal niet. Tips welkom - alvast bedankt
Allen Swedish melodic death metal:
  • At The Gates (worden vaak in één adem genoemd met In Flames en Dark Tranquility als grondleggers van de Zweedse melodic death metal)
  • The Halo Effect (ex-leden In Flames, dus mag je zeker niet missen)
  • Insomnium (iets donkerder dan In Flames, met doom en progressive elementen)
  • Orbit Culture (the next big thing, be there!!)
  • Avatar (beetje vreemd, beetje gek, maar gegarandeerd een feest!)

Voor fans van Arch Enemy:
  • Infected Rain
  • Butcher Babies

Niet echt melodic, maar wellicht toch interessant:
  • Dieth (met David Ellefson, ex-Megadeth, en ex-leden Entombed en Decapitated)
  • Legion Of The Damned
 

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
120
387
Omtrent het nieuwe cashless skullie systeem. Wat als je op het einde van de rit nog pakweg iets wilt eten en je hebt maar 1 skullie over en je vriend 2 of 3. Zou je kunnen combineren door eventueel beiden te scannen? Ben de voor en nadelen aan het wegen tussen een bandje of een kaart.
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
Omtrent het nieuwe cashless skullie systeem. Wat als je op het einde van de rit nog pakweg iets wilt eten en je hebt maar 1 skullie over en je vriend 2 of 3. Zou je kunnen combineren door eventueel beiden te scannen? Ben de voor en nadelen aan het wegen tussen een bandje of een kaart.
Dat zal wellicht het systeem niet kunnen denk ik.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
518
624
kun je met je cashless skullies ook bij de merchandise betalen? heb vorig jaar nog wel een handdoek gekocht met overgebleven tokens (mechandise stand op de boneyard)
 

HerveBe

Randprogramma
3 nov 2022
108
235
Mijn Wallet is aangemaakt op basis van de code van Combiticket. Maar hoe voeg je de codes van de jetons toe?
Ik zie enkel ‘link een tag’ en ‘nieuwe Wallet toevoegen’. Beiden lijken me niet de optie die ik zoek?
 
  • Leuk
Waarderingen: prins

prins

Dagopener
9 nov 2019
518
624
Mijn Wallet is aangemaakt op basis van de code van Combiticket. Maar hoe voeg je de codes van de jetons toe?
Ik zie enkel ‘link een tag’ en ‘nieuwe Wallet toevoegen’. Beiden lijken me niet de optie die ik zoek?
tokens gekocht in de vvk worden er op gezet wanneer je het polsbandje ophaald. (zoals ik het lees)
 
  • Leuk
Waarderingen: redbaron en HerveBe

Kneuzer

Campingartiest
7 nov 2022
71
106
Om nog even een top 5 toe te voegen:

1. Beast in Black
2. Pantera
3. Mötley Crüe
4. Airbourne
5. Hellmut

De extra 5

6. Testament
7. Kreator
8. Halestorm
9. Dark Angel
10. Arch Enemy

Redelijk wat variatie, maar zo kan ik me dus vermaken :p
 

chimaera

Playlistbediener
1 mrt 2023
37
80
Heb wel eens verhalen gelezen van tieners die imac pc's konden kopen voor 1 euro door een fout bij mediamarkt. Is toen ook niet doorgegaan.
Precies, volgens mij gaat het om dat het een prijs moet zijn die je redelijkerwijs zou moeten betalen voor een product. Je gaat niemand wijs maken dat je echt dacht dat dit de normale prijs voor munten zou zijn. En er zal vast in de algemene voorwaarden een clausule spel- en typfouten voorbehouden staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.605
5.008
Zou spijtig zijn, maar ik snap het op zich wel, als die zo blijven groeien als het afgelopen jaar...
Is inderdaad een van dé hype-bands van de afgelopen paar jaar, samen met o.a.:
  • Electric Callboy
  • Lorna Shore
  • Sleep Token
  • Spiritbox
  • Vended
  • Zeal & Ardor
Ook hype, maar apart genoemd om bekende reden:
  • 1914
  • Jinjer
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
206
447
courtney was drukbezet op RAR. eerst zelf rock am ring spelen met spiritbox daarna met architects op het podium en daarna met bring me the horizon. ik vermoed dat we haar op graspop ook wel wat guest spots zullen zien nemen.

Spiritbox is op de donderdag. Ze hebben met Architects een nummer en als onderdeel van de korte tour met BmtH heeft ze (in elk geval in Hongarij vorige week) bij 2 nummers van BmtH de vrouwelijke verse op zich genomen, dus die is begrijpelijk.
Bij wie zou jij ze zien aansluiten op donderdag?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Spiritbox is op de donderdag. Ze hebben met Architects een nummer en als onderdeel van de korte tour met BmtH heeft ze (in elk geval in Hongarij vorige week) bij 2 nummers van BmtH de vrouwelijke verse op zich genomen, dus die is begrijpelijk.
Bij wie zou jij ze zien aansluiten op donderdag?
dacht dat die ook een korte tour met motionless in white gedaan hadden. zou wel fijn zijn
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.148
7.354
dacht dat die ook een korte tour met motionless in white gedaan hadden. zou wel fijn zijn
Ze hebben inderdaad de 2 dagen voor Graspop twee shows met Motionless in white!
Zou inderdaad wel heel vet zijn als die samen iets doen.
bF1jasW_IWLTof1m6YUF3_n8rnXBCh7vurCBCN1x_ZfY1waUgkm5SSIet6VrDKuLlBr5EHi-rtnN9toLYJ4YtiMezQm1esG6mw0G3qkgF5rLpTImA1E2RUENuOuZl2alSd49UZLE7uN4YIpvMVUdL4qJ46SYhq8=s0-d-e1-ft
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.148
7.354
In mei hebben ze ook met Ghost in Frankrijk getourd...🫣 Stoppen ze ooit met touren?
ja inderdaad, zie afbeelding hierboven.
vlak daarvoor een VS tour en een Australië tour nog. ze hebben er zin in. hopelijk heeft Courtney nog wat energie over tegen Graspop:ROFLMAO: helemaal met al die gastoptredens erbij nog.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
dag beste kijkers
De temperaturen van woensdag tot maandag zijn nu bekend op meteo. We komen net van een mogelijke hittegolf. En mogelijk hebben we een nasleep ervan met in het weekend iets normalere temperaturen. Maar vanaf zaterdag zijn over de temperaturen nog onzekerheden.
Wolkenspotters kunnen er af en toe eventueel wel zijn.
27, 26, 24, 24, 23, 24
's nachts ligt het tussen 17 en later op het weekend 14 graden. Leuk weetje: dinsdag op woensdag zelfs 21 graden minimum.
Morgen zijn we er weer met meer weer.
Als dg beste kijkers begint te vervelen mag je het laten weten. :)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
In mei hebben ze ook met Ghost in Frankrijk getourd...🫣 Stoppen ze ooit met touren?
hoe graag ik ook courtney bij ghost een guest spot zie doen denk ik dat de productie van ghost te strak en te veel op mekaar ingespeeld is dat dit moeilijk zal worden
 

Kneuzer

Campingartiest
7 nov 2022
71
106
dag beste kijkers
De temperaturen van woensdag tot maandag zijn nu bekend op meteo. We komen net van een mogelijke hittegolf. En mogelijk hebben we een nasleep ervan met in het weekend iets normalere temperaturen. Maar vanaf zaterdag zijn over de temperaturen nog onzekerheden.
Wolkenspotters kunnen er af en toe eventueel wel zijn.
27, 26, 24, 24, 23, 24
's nachts ligt het tussen 17 en later op het weekend 14 graden. Leuk weetje: dinsdag op woensdag zelfs 21 graden minimum.
Morgen zijn we er weer met meer weer.
Als dg beste kijkers begint te vervelen mag je het laten weten. :)
Geld de prijs voor de wolken vast te leggen nog steeds?
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en Pauly Robin

Gebruikers die dit onderwerp bekijken