Graspop Metal Meeting 2023

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
889
984
Neem idd ook wel aan dat dit snel zal worden teruggedraaid. Zal wel ergens in de voorwaarden staan dat ze dit mogen.
Edit: ben nu al wa gedegouteerd van alle reacties op fb, als ze mn muntjes afpakken kom ik niet meer. Eigen schuld, zo van die dingen.
Totaal geen begrip dat de organisatie een fout heeft gemaakt en ze wss zal rechtzetten. Als ze terugdraaien is het rwoon weer zoals twee uur geleden. Ze krijgen hun geld terug, done.
 
Laatst bewerkt:

Coldlight

Playlistbediener
13 jun 2021
18
33
Als het om een duidelijke fout gaat hebben ze dat recht wel ja
ik weet niet hoe het in belgisch recht zit maar in nederlands recht mag dit voor levering van goederen teruggedraaid worden en is het zeer grijs gebied of hier al levering heeft plaatsgevonden.
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
374
850
Ik hoop dat het erop blijft maar twijfel er ook aan.
Ik vermoed dat ze het gaan omzetten naar 4 ipv 40 skullies voor die prijs zodat ge toch nog iets winst hebt maar ze gaan dit echt niet laten doorgaan.
Ik las op FB al mensen die 200 of meer gekocht hadden..
Dat is teveel verlies voor hen
 
  • Leuk
Waarderingen: ReasonsRemeain

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
889
984
Heb wel eens verhalen gelezen van tieners die imac pc's konden kopen voor 1 euro door een fout bij mediamarkt. Is toen ook niet doorgegaan.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.817
Neem idd ook wel aan dat dit snel zal worden teruggedraaid. Zal wel ergens in de voorwaarden staan dat ze dit mogen.
Edit: ben nu al wa gedegouteerd van alle reacties op fb, als ze mn muntjes afpakken kom ik niet meer. Eigen schuld, zo van die dingen.
Totaal geen begrip dat de organisatie een fout heeft gemaakt en ze wss zal rechtzetten.
Haha ja maar goed dat facebook volk heeft bij het minste of geringste het schuim al op de lippen staan. Slecht voor je hart hoor, om je zo op te winden over alles…
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
374
850
Neem idd ook wel aan dat dit snel zal worden teruggedraaid. Zal wel ergens in de voorwaarden staan dat ze dit mogen.
Edit: ben nu al wa gedegouteerd van alle reacties op fb, als ze mn muntjes afpakken kom ik niet meer. Eigen schuld, zo van die dingen.
Totaal geen begrip dat de organisatie een fout heeft gemaakt en ze wss zal rechtzetten. Als ze terugdraaien is het rwoon weer zoals twee uur geleden. Ze krijgen hun geld terug, done.
Dan hoop ik ook dat ze echt wegblijven.
Maar als ze kunnen graaien zijn ze als eerste daar op de site, maar owee als er hen iets niet aanstaat.
Ik ben ook ASAP gaan kopen in de hoop dat ik ze kan houden natuurlijk, maar als Graspop morgen zegt dat het een fout was en het niet doorgaat, dan is dat ook begrijpelijk en natuurlijk ook wel jammer, maar dan ga ik gewoon nog steeds hoor! iedereen kan vergissen :D
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Dan hoop ik ook dat ze echt wegblijven.
Maar als ze kunnen graaien zijn ze als eerste daar op de site, maar owee als er hen iets niet aanstaat.
Ik ben ook ASAP gaan kopen in de hoop dat ik ze kan houden natuurlijk, maar als Graspop morgen zegt dat het een fout was en het niet doorgaat, dan is dat ook begrijpelijk en natuurlijk ook wel jammer, maar dan ga ik gewoon nog steeds hoor! iedereen kan vergissen :D
ik hoop voor graspop dat ze het fb commentaarvak niet al te serieus nemen
 
  • Leuk
Waarderingen: gerbthederp

Gebruikers die dit onderwerp bekijken