Graspop Metal Meeting 2023

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
345
470
Net ook via het nieuws : Graspop, RW en tomorowland hebben een uitzondering gevraagd om geen herbruikbare bekers te moeten gebruiken wegens praktische redenen. (Stockage/afwassen/...)

Wij vertrekken woensdag tussen 17:00-18:00

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en jonasvh

Somekindofdylan

Dagopener
26 jun 2022
621
689
Net ook via het nieuws : Graspop, RW en tomorowland hebben een uitzondering gevraagd om geen herbruikbare bekers te moeten gebruiken wegens praktische redenen. (Stockage/afwassen/...)

De uitleg die tomorrowland gaf, leek wel legit.
Ze hebben nog een grote stock van niet herbruikbare bekers, dus niet ecologisch om ze ongebruikt weg te smijten.
Plus het afwassen zou op een externe locatie moeten gebeuren omdat ze dit niet ingepland krijgen in het terrein. Dus ook weer niet ecologisch.
Vermoedelijk bij Graspop dezelfde redenen.
Afvoer van afwaswater inplannen moet toch wel een eind op voorhand gebeuren.
En jupiler zal nog een grote stock hebben.

• Leuk
Waarderingen: Simoni

Dr. Hannibal

Subheadliner
24 nov 2013
4.822
4.385

Ik weet dat er tegenstanders zijn van harde bekers, maar ik vind ze persoonlijk wel fijn. Jammer om te lezen dus. Ik denk dat ze het best zouden kunnen realiseren, als ze zich er iets meer voor zouden willen inspannen.

• Leuk
Waarderingen: saurus en RubenJS

Dovytn

Campingartiest
9 dec 2022
80
200
hoe laat vertrekken jullie ongeveer naar graspop? wij dachten om rond 2h aan te zetten van west vlaanderen in de hoop van rond 4h/4h30 aan te komen en hopelijk tegen 18h volledig gesettled te zijn op camping na een paar trips van de parking.
Mede-West-Vlaming hier. Ik vertrek van zodra m'n dochter in bed zit :) 13u ongeveer denk ik. Nog eerst ff een maat oppikken en dan richting Dessel.
Wij kamperen wel op campinastand, dus tegen de avond waarschijnlijk nog even naar het terrein fietsen om onze bandjes op te pikken.

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
331
567
Maandagavond al richting metalpark. Voor de donderdagochtend heb ik geen idee. Denk erover na om al rond 10u30 de bus te nemen, zo ben ik zeker op tijd en kan ik nog metalmarket doen als ik tijd zou over hebben.
Wij vertrekken woensdag namiddag naar Metal Park. Eerste keer voor ons op Metal Park.
Ik had begrepen dat woensdag avond er optredens gepland zijn aan de beach bar. Dus ik denk dat we daar wel eens gaan kijken.
Ik denk ook om donderdag al de bus te nemen rond 10:30. 1914 is er wel niet om 12:00, dus dan doen we Molybaron maar in de plaats.

• Leuk
Waarderingen: nikita

ReasonsRemeain

Campingartiest
18 okt 2022
66
141
1685953328862.png

Dit zou wel handig kunnen zijn voor rondjes halen...

Ik kan trouwens nergens vinden waar ik mijn token tickets kan inwisselen; iemand :)?

*Edit: kan alleen ter plekke lees ik nu, excuus

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
301
226

Toch vreemd dat ze het in ons land niet kunnen, terwijl het in o.a. Duitsland en Frankrijk al ettelijke jaren wel zo is. Men kiest eerder voor gemakzucht, en ze geven dan als uitleg dat ze nog veel bekers in voorraad hebben. Ja ja ...

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
345
470
Toch vreemd dat ze het in ons land niet kunnen, terwijl het in o.a. Duitsland en Frankrijk al ettelijke jaren wel zo is. Men kiest eerder voor gemakzucht, en ze geven dan als uitleg dat ze nog veel bekers in voorraad hebben. Ja ja ...
Is toch elke keer in België. Als er iets veranderd moet worden is het grote paniek. Idem met dat cashless betalen op het festival. Terwijl iedereen dit al jaren doen met bankcontact 🤣

• Leuk
Waarderingen: imac

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
345
470
Welke barcodenummer moet je eigelijk invullen? Is dat van mijn combiticket? Die net onder die qr code is bij mij 'niet geldig'.

Scoor nu je Festival Merch!

De Festival Merch van Festileaks is duurzame kleding om de blits mee te maken op je volgende festival. Het assortiment bestaat uit shirts en truien in al je favoriete kleuren. Alles super comfy, eerlijk gemaakt van biologische en gerecyclede stoffen én altijd met een iconisch (handgemaakt!) borduursel in festivalstijl. Nu te koop!

DSC02974-1024x1024.jpg
DSC02945-scaled.jpg
DSC02970-1024x1024.jpg

Gebruikers die dit onderwerp bekijken