Graspop Metal Meeting 2023

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Maandagavond al richting metalpark. Voor de donderdagochtend heb ik geen idee. Denk erover na om al rond 10u30 de bus te nemen, zo ben ik zeker op tijd en kan ik nog metalmarket doen als ik tijd zou over hebben.
Wij vertrekken woensdag namiddag naar Metal Park. Eerste keer voor ons op Metal Park.
Ik had begrepen dat woensdag avond er optredens gepland zijn aan de beach bar. Dus ik denk dat we daar wel eens gaan kijken.
Ik denk ook om donderdag al de bus te nemen rond 10:30. 1914 is er wel niet om 12:00, dus dan doen we Molybaron maar in de plaats.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

ReasonsRemeain

Campingartiest
18 okt 2022
75
157
1685953328862.png


Dit zou wel handig kunnen zijn voor rondjes halen...

Ik kan trouwens nergens vinden waar ik mijn token tickets kan inwisselen; iemand :)?

*Edit: kan alleen ter plekke lees ik nu, excuus
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Net ook via het nieuws : Graspop, RW en tomorowland hebben een uitzondering gevraagd om geen herbruikbare bekers te moeten gebruiken wegens praktische redenen. (Stockage/afwassen/...)

Wij vertrekken woensdag tussen 17:00-18:00
Toch vreemd dat ze het in ons land niet kunnen, terwijl het in o.a. Duitsland en Frankrijk al ettelijke jaren wel zo is. Men kiest eerder voor gemakzucht, en ze geven dan als uitleg dat ze nog veel bekers in voorraad hebben. Ja ja ...
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
390
553
Toch vreemd dat ze het in ons land niet kunnen, terwijl het in o.a. Duitsland en Frankrijk al ettelijke jaren wel zo is. Men kiest eerder voor gemakzucht, en ze geven dan als uitleg dat ze nog veel bekers in voorraad hebben. Ja ja ...
Is toch elke keer in België. Als er iets veranderd moet worden is het grote paniek. Idem met dat cashless betalen op het festival. Terwijl iedereen dit al jaren doen met bankcontact 🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: imac

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
390
553
Welke barcodenummer moet je eigelijk invullen? Is dat van mijn combiticket? Die net onder die qr code is bij mij 'niet geldig'.
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
349
791
heel vreemde fout op de site van die goedkope tokens
Dit gaat toch niet lang onopgemerkt voorbij gaan denk ik...
Anyhow, net 80 tokens gekocht bovenop mijn 80 in voorverkoop. Dan komen we wel even toe
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken