Alright, here we go!
1. Pantera
Must see. Ook al is het "anders". Ik heb ze nog nooit gezien maar ben al sinds mijn vroegere tienerjaren hooked on their sound.
2. Gojira
Op uitnodiging van ne maat voor 't eerst in den Biebob gezien. Zeker een jaar of 10 geleden al ondertussen. Gaven daar een voor mij legendarische show, wat een gebeuk en wat een setlist ook.
3. Orbit Culture
Sinds enkele weken zwaar aan 't beluisteren en klinkt echt heel nice. Die set van Bloodstock 2022 (check YouTube) ook echt fantastisch. Wordt een prachtige start van de jaarlijkse hoogmis.
4. Slipknot
Mja, ook niet te missen natuurlijk. Altijd een geweldig energieke live show geven die mannen, heb hun muziek de laatste jaren ook weten herwaarderen. Heerlijke afsluiter voor een zware zaterdag.
5. Machine Head
Nostalgie! En misschien een unieke kans om ze eens te zien. Heb de indruk dat ze live ook zwaar weten te overtuigen. Heel benieuwd naar.
Uiteraard staat er nog heel wat op het wens lijstje maar ik pak het wat dat betreft relaxed aan. Gewoon lekker gaan en zien waar we uitkomen. Hier en daar een verrassing meepikken is ook altijd mooi. Heb er zwaar zin in!