Graspop Metal Meeting 2023

WOOOSH

Playlistbediener
7 nov 2022
29
59
zoals ook al in het andere topic vermeld, check die BMTH set op de RaR livestream. wat een band. wat een productie.
voor de mensen die nog wakker zijn, zou dit zeker even checken
die moet je als graspop gewoon hebben als 1 van de north stage headliners volgend jaar

EDIT: Ook nog even een gastoptreden van Courtney van Spiritbox erbij holy shit.
Was fantastisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
Ik denk dat dat nog veel meer zal gelden voor Helmut Lotti, dat wordt volgens mij met afstand de allerdrukste act in de Metal Dome dit jaar..
Ja helemaal met je eens. Voor mij ook een vd redenen om niet te gaan kijken hoe grappig het ook zal zijn om eens te zien. Blijft toch een coverband
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
weet iemand waarom ik geen upcoming tour dates kan vinden van symlphony x? Ik wou weten wanneer de tour begint om te weten wat de kans is dat ik the odyssey kan zien. Moest het zo zijn zorgt wel dat de moeilijkste clash van het festival opgelost geraakt.
Ik schat de kans in op 0,5%. Met een settijd van 50 minuten houden ze er nog maar 25 over voor 4 andere nummers, kan je ook niet echt een set opbouwen oid
 
  • Wow
Waarderingen: Pauly Robin

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
Als je kijkt naar RaR zou Graspop nog een vijfde dag kunnen toevoegen dit jaar met een vrij fatsoenlijke bovenkant van het affiche (ik zou er best tevreden mee zijn)

BMTH
Evanescence
Rise Against
Bullet for my Valentine
Sum 41
Limp Bizkit

En dan zou Ffdp er ook nog staan. Het is een goed jaar voor metalfestivals dit jaar.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
871
961
Bekijk bijlage 5242

Bovenstaande info van reddit gehaald, wellicht helpt het iemand.
Lijkt me wat overdreven? Net even op google maps gecheckt, komende vanaf richting antwerpen e34 geen problepen te zien. Dit zal ook het groten deel van het volk zijn.
En zoals hij hierzelf aangeeft, voor de overige aankomroute is er een omweg voorzien. Is niet ideaal, maar zou wel moeten lukken. Zal enkele minuten toevoegen aan de trip.
Edit: nog even gecheckt, lijkt me als je van de e313 komt, best naar mil doorrijdt en van daaruit naar Graspop te gaan. Geel best volledig links laten liggen.
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
787
2.205
ja was even vergeten te zeggen, heb nu mijn comment aangepast. Ik bedoelde Gojira
Heb even een playlist gemaakt obv het Amerikaanse deel van de huidige tour:

Staat in volgorde van t laatste optreden daar. Die show duurde 75 min, net als op Graspop!
 
  • Geweldig
Waarderingen: Loek123

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
Tom Morello speelde altijd voornamelijk solowerk en dan aan net einde Killing in the Name. Maar dit weekend heeft hij met zn optredens hele medleys gespeels van Rage Against the Machine, Prophets of Rage en Audioslave.
Ik had er al veel zin in, nu nog meer!
God damn dat is geen verkeerde setlist. Oa Like A Stone en Ghost of Tom Joad er in en enorm veel Ratm klassiekers. Wie bedacht ook alweer een meeting? Wordt een mooie mosh met elkaar
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.393
4.512
hoe laat vertrekken jullie ongeveer naar graspop? wij dachten om rond 2h aan te zetten van west vlaanderen in de hoop van rond 4h/4h30 aan te komen en hopelijk tegen 18h volledig gesettled te zijn op camping na een paar trips van de parking.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
136
266
hoe laat vertrekken jullie ongeveer naar graspop? wij dachten om rond 2h aan te zetten van west vlaanderen in de hoop van rond 4h/4h30 aan te komen en hopelijk tegen 18h volledig gesettled te zijn op camping na een paar trips van de parking.

Wij pas na onze werkdag - ik vermoed tussen 17u en 18u vertrekken vanuit Gent.
We willen wel zeker nog de woensdag gaan om de eerste festivaldag niet met een marathon wachten en aanschuiven te moeten beginnen.
 

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
136
266
Voor wie nog niet naar Graspop gaat en zich door al het enthousiasme hier toch nog bedenkt:

Via StuBru kan je nog een hele dag tickets winnen!
 
  • Confetti
Waarderingen: xydroh

chimaera

Playlistbediener
1 mrt 2023
37
80
hoe laat vertrekken jullie ongeveer naar graspop? wij dachten om rond 2h aan te zetten van west vlaanderen in de hoop van rond 4h/4h30 aan te komen en hopelijk tegen 18h volledig gesettled te zijn op camping na een paar trips van de parking.
Wij vertrekken met onze groep rond 11.00 vanuit Nederland. Dan zijn we volgens de planning rond 14.15 aangesloten in de rij.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
871
961
Maandagavond al richting metalpark. Voor de donderdagochtend heb ik geen idee. Denk erover na om al rond 10u30 de bus te nemen, zo ben ik zeker op tijd en kan ik nog metalmarket doen als ik tijd zou over hebben.
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
390
553
Net ook via het nieuws : Graspop, RW en tomorowland hebben een uitzondering gevraagd om geen herbruikbare bekers te moeten gebruiken wegens praktische redenen. (Stockage/afwassen/...)

Wij vertrekken woensdag tussen 17:00-18:00
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en jonasvh

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
871
961
Net ook via het nieuws : Graspop, RW en tomorowland hebben een uitzondering gevraagd om geen herbruikbare bekers te moeten gebruiken wegens praktische redenen. (Stockage/afwassen/...)

Wij vertrekken woensdag tussen 17:00-18:00
De uitleg die tomorrowland gaf, leek wel legit.
Ze hebben nog een grote stock van niet herbruikbare bekers, dus niet ecologisch om ze ongebruikt weg te smijten.
Plus het afwassen zou op een externe locatie moeten gebeuren omdat ze dit niet ingepland krijgen in het terrein. Dus ook weer niet ecologisch.
Vermoedelijk bij Graspop dezelfde redenen.
Afvoer van afwaswater inplannen moet toch wel een eind op voorhand gebeuren.
En jupiler zal nog een grote stock hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.230
5.513
Net ook via het nieuws : Graspop, RW en tomorowland hebben een uitzondering gevraagd om geen herbruikbare bekers te moeten gebruiken wegens praktische redenen. (Stockage/afwassen/...)

Wij vertrekken woensdag tussen 17:00-18:00
Ik weet dat er tegenstanders zijn van harde bekers, maar ik vind ze persoonlijk wel fijn. Jammer om te lezen dus. Ik denk dat ze het best zouden kunnen realiseren, als ze zich er iets meer voor zouden willen inspannen.
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en RubenJS

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
135
307
hoe laat vertrekken jullie ongeveer naar graspop? wij dachten om rond 2h aan te zetten van west vlaanderen in de hoop van rond 4h/4h30 aan te komen en hopelijk tegen 18h volledig gesettled te zijn op camping na een paar trips van de parking.
Mede-West-Vlaming hier. Ik vertrek van zodra m'n dochter in bed zit :) 13u ongeveer denk ik. Nog eerst ff een maat oppikken en dan richting Dessel.
Wij kamperen wel op campinastand, dus tegen de avond waarschijnlijk nog even naar het terrein fietsen om onze bandjes op te pikken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken