Blijft ieder jaar weer grappig om te zien hoe je met bepaalde mensen zo'n beetje geen enkele band deelt in je schema, en dan zijn er aan de andere kant ook juist weer mensen die ik het hele weekend zou kunnen volgen ik geen enkele van mijn must sees zou missen... (bij wijze van spreken dan, ik zal niemand stalken maak je geen zorgen
)
zou trouwens wel grappig zijn geweest als we statistieken konden zien van welke band hoe veel keer genoemd is in dit topic
waarschijnlijk zou Metallica nummer 1 zijn, en die komen niet eens. maar ben wel benieuwd welke band er het vaakst is genoemd in dit topic die wel op het festival staat, en welke band juist het minste. mimi zal ook wel vrij hoog staan denk ik
welke band denken jullie dat er het meest genoemd is en welke het minst? ik neem aan dat de grootste bands wel het meest genoemd zijn
GNR eerste en Slipknot tweede is mijn gok.
De top 12 zal wel bestaan uit alle 8 de headliners, pantera, disturbed, en sleep token gok ik. daarna geen idee. denk ook dat Def Leppard de enige headliner zal zijn die niet in de top 10 staat