Graspop Metal Meeting 2023

SulpherSouls

Randprogramma
1 dec 2022
206
531
Hoe ken je skullies kopen via /cashless?
Ik zie nergens de optie, of ken dit enkel op de pc/laptop?
Tevens ken ik ook niet mijn reeds gekochte skullies toevoegen, dat zal dus echt pas op het park kunnen? Terwijl in de app staat dat je dat zelf ken regelen...

Of zijn ze wakker geworden en platgelegd?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.121
7.292
niet relevant voor GMM maar blijkbaar heeft Ollie van BMTH ook nog een gastoptreden gedaan bij MGK, dat nummer dat ze samen hebben.
was een mooie dag daar met al die gast optredens, best wel jaloers. gebeurt op Graspop toch nauwelijks normaal gesproken

dag beste kijkers
De temperaturen van woensdag tot maandag zijn nu bekend op meteo. We komen net van een mogelijke hittegolf. En mogelijk hebben we een nasleep ervan met in het weekend iets normalere temperaturen. Maar vanaf zaterdag zijn over de temperaturen nog onzekerheden.
Wolkenspotters kunnen er af en toe eventueel wel zijn.
27, 26, 24, 24, 23, 24
's nachts ligt het tussen 17 en later op het weekend 14 graden. Leuk weetje: dinsdag op woensdag zelfs 21 graden minimum.
Morgen zijn we er weer met meer weer.
Als dg beste kijkers begint te vervelen mag je het laten weten. :)
houd dit maar vast, ik vind het wel prima zo, zolang die hittegold maar niet opschuift of langer wordt

als we weer een hittegolf krijgen zeg ik @Pauly Robin de Wall of death in, als onze persoonlijke weerman had hij het dan maar beter moeten regelen :D
Hoe ken je skullies kopen via /cashless?
Ik zie nergens de optie, of ken dit enkel op de pc/laptop?
ik denk dat die optie is weggehaald, na alle problemen die ze hadden. zal vanzelf wel weer terug komen maar dan met de correcte prijs
 

WOOOSH

Playlistbediener
7 nov 2022
29
59
courtney was drukbezet op RAR. eerst zelf rock am ring spelen met spiritbox daarna met architects op het podium en daarna met bring me the horizon. ik vermoed dat we haar op graspop ook wel wat guest spots zullen zien nemen.
Ik verwacht/hoop vooral dat Architects Impermanence speelt met Winston, aangezien PWD op dezelfde dag staat.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.355
2.841
Warmer dan vandaag hoeft van mij niet..😝

#bijna
#testament

Het is bij ons 18/19 graden vandaag. Dan koelt het s avonds wel hard af. Rond die 24/25 graden die nu een beetje genoemd wordt vind ik prima. Perfect bierdrinkweer😜 Dan kan een speciaalbiertje op zijn tijd ook prima. Verder dan voldoende water tussendoor. Gaat helemaal goedkomen. Volgende week woensdag uurtje of 11 in de auto vanuit het hoge noorden 🤘
 

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
388
661
Het is bij ons 18/19 graden vandaag. Dan koelt het s avonds wel hard af. Rond die 24/25 graden die nu een beetje genoemd wordt vind ik prima. Perfect bierdrinkweer😜 Dan kan een speciaalbiertje op zijn tijd ook prima. Verder dan voldoende water tussendoor. Gaat helemaal goedkomen. Volgende week woensdag uurtje of 11 in de auto vanuit het hoge noorden 🤘
Ja dan snap ik 'm.
Voelt hier al tropisch aan..
Goede plannen..😁👍
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230605_153955_Weeronline.jpg
    Screenshot_20230605_153955_Weeronline.jpg
    57,6 KB · Weergaven: 18
  • On fire
Waarderingen: Piebe71

gmm033

Campingartiest
20 nov 2018
90
167
Tussen al het weer- en cashlessgeweld in mijn top 5:

  1. Insomnium
  2. Lorna Shore
  3. My Dying Bride
  4. Watain
  5. Soen
Ik vind de line-up dit jaar "matig" met slechts een tiental mustsees en een paar dozijn 'die ga ik eens checken'. Meestal is dat iets meer andersom (voorgaande jaren met regelmaat meer dan 20 mustsees). Maar ik schrijf niet voor niets matig tussen aanhalingstekens. Ik ga me heus flink vermaken en kijk al enorm uit naar volgende week!
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.596
4.957
Hier ook nog (een poging tot) wat top-vijfjes van mij (vetgedrukt nog niet eerder gezien):

Donderdag
  1. Ghost
  2. Orbit Culture
  3. My Dying Bride (clash met Ghost)
  4. Arch Enemy
  5. Epica
  6. Molybaron
Vrijdag
  1. Amon Amarth
  2. Heidevolk
  3. Airbourne
  4. Disturbed
  5. Delain (clash met Amon Amarth/Disturbed)
  6. Gojira
Zaterdag
  1. Draconian
  2. Parkway Drive
  3. Skindred
  4. Infected Rain
  5. In Flames
  6. Rancid
Zondag
  1. Coheed And Cambria
  2. Lorna Shore
  3. The Halo Effect
  4. Insomnium
  5. Def Leppard
  6. Eclipse
Totaal
  1. Ghost
  2. Coheed And Cambria
  3. Draconian
  4. Parkway Drive
  5. Amon Amarth
  6. Heidevolk
  7. Lorna Shore
 

matistuta

Playlistbediener
25 mei 2023
9
10
Lijkt me wat overdreven? Net even op google maps gecheckt, komende vanaf richting antwerpen e34 geen problepen te zien. Dit zal ook het groten deel van het volk zijn.
En zoals hij hierzelf aangeeft, voor de overige aankomroute is er een omweg voorzien. Is niet ideaal, maar zou wel moeten lukken. Zal enkele minuten toevoegen aan de trip.
Edit: nog even gecheckt, lijkt me als je van de e313 komt, best naar mil doorrijdt en van daaruit naar Graspop te gaan. Geel best volledig links laten liggen.
Klopt, Geel kan je best mijden dan. Een uitzondering gaat er sowieso niet komen voor GMM gezien de omvang van de werken.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.298
5.709
Tussen al het weer- en cashlessgeweld in mijn top 5:

  1. Insomnium
  2. Lorna Shore
  3. My Dying Bride
  4. Watain
  5. Soen
Ik vind de line-up dit jaar "matig" met slechts een tiental mustsees en een paar dozijn 'die ga ik eens checken'. Meestal is dat iets meer andersom (voorgaande jaren met regelmaat meer dan 20 mustsees). Maar ik schrijf niet voor niets matig tussen aanhalingstekens. Ik ga me heus flink vermaken en kijk al enorm uit naar volgende week!
Hier ook nog (een poging tot) wat top-vijfjes van mij (vetgedrukt nog niet eerder gezien):

Donderdag
  1. Ghost
  2. Orbit Culture
  3. My Dying Bride (clash met Ghost)
  4. Arch Enemy
  5. Epica
  6. Molybaron
Vrijdag
  1. Amon Amarth
  2. Heidevolk
  3. Airbourne
  4. Disturbed
  5. Delain (clash met Amon Amarth/Disturbed)
  6. Gojira
Zaterdag
  1. Draconian
  2. Parkway Drive
  3. Skindred
  4. Infected Rain
  5. In Flames
  6. Rancid
Zondag
  1. Coheed And Cambria
  2. Lorna Shore
  3. The Halo Effect
  4. Insomnium
  5. Def Leppard
  6. Eclipse
Totaal
  1. Ghost
  2. Coheed And Cambria
  3. Draconian
  4. Parkway Drive
  5. Amon Amarth
  6. Heidevolk
  7. Lorna Shore
Jullie twee posts achter elkaar doen mij beseffen dat ik ook een beetje met gemixte gevoelens over de uiteindelijk line up zit. Het is inderdaad zeker genoeg vermaak voor een weekend, sterker nog, ik heb best een volle planning met nog steeds aardig wat verwachtte hoogtepunten. Maar met een paar pijnlijke clashes en afzeggingen minder had het zo veel mooier kunnen zijn...

Ik zit dan wel weer met groeiende voorpret Katatonia te luisteren. Komende weken nog genoeg waar ik enthousiast over ben en meer van in wil luisteren, nu de gehele planning rond is. En zeker met een lekker zonnetje erop gaat het een heerlijk weekendje worden.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.596
4.957
Iedere keer weer kippenvel als Nemesis begint. Wat een band.
De opener, Deceiver Deceiver, is ook echt een heerlijke binnenkomer. daar zullen ze op graspop ook wel mee starten.
Ik heb dat vooral bij die bel/gong op My Apocalypse. 😎🤘
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Hier mijn top 5 per dag. Vetgedrukt nog nooit gezien.

Donderdag

  • Septicflesh
  • Cradle of Filth
  • Orbit Culture
  • Molybaron
  • Ghost

Vrijdag
  • Gojira (clash met Watain ☹)
  • Black Mirrors
  • Amon Amarth
  • Heidevolk
  • Machine Head (clash met Messuggah ☹)

Zaterdag
  • Parkway Drive
  • Antimatter
  • Soen
  • Sleep Token of In Flames (ik ben er nog niet uit)
  • Suicidal Angels

Zondag
  • Lorna Shore
  • The Halo Effect
  • Insomnium
  • Kreator
  • Hippotraktor
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken