Graspop Metal Meeting 2023

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
166
204
Geweldig nummer, maar helaas niet representatief voor de live setlist. In principe kleurt de rest van de discografie een stuk zwarter.
Lawless Darkness als geheel is een grote aanrader (m.i. hun beste werk), Total Funeral staat ook op dat album. Malfeitor en Waters of Ain zijn setlist staples. Van het laatste album zullen ze ook wat meer spelen, overigens een van de beste Watain platen, aanraders: Ecstasies in Night Finite, Serimosa, We Remain, The Howling.
Van hetzelfde album als They Rode On kan ik je The Wild Hunt aanraden, lijkt qua stijl ook nog op They Rode On en de solo op het einde is geweldig.
merci voor de tips! the wild hunt al beluister je hebt gelijk de solo is zalig eigenlijk heel het nummer. ik weet niet waarom maar die twee nummers komen echt wel dieper binnen bij mij persoonlijk dan hun andere nummers. Ik weet wat ik de komende weken ga doen :D. Tot bij Watian alvast
 
  • On fire
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Godmiljaar
Ik blijf erbij... Heb op Knotfest Germany in 2022 Ghostemane mogen aanschouwen. Neen, dit was totaal mijn genre niet, maar het sloeg wél aan. Denk dat we hier Mimi vaak ten onrechte afschrijven. Maar dan moet het wél jouw genre zijn.

Ik zeg niet dat ik het goed vind, ik zeg ook niet dat ik het vind passen op Graspop, maar ik zie wél in waarom ze geboekt is. Sterker nog: als ze niet tesamen met Vended en Noctem speelde, ging ik onironisch ook eens kijken.
Ghostmane is dan ook wel top van zijn genre, denk niet dat die te vergelijken zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: jvandeweyer

Kevinmeteenk

Campingartiest
17 mei 2023
72
140
merci voor de tips! the wild hunt al beluister je hebt gelijk de solo is zalig eigenlijk heel het nummer. ik weet niet waarom maar die twee nummers komen echt wel dieper binnen bij mij persoonlijk dan hun andere nummers. Ik weet wat ik de komende weken ga doen :D. Tot bij Watian alvast
Ik zou overigens niet vooraan in het midden staan. Ik heb die fout ooit gemaakt op Fortarock toen ze in de middag speelden en het ongeveer 30 graden was. Mocht je geen idee hebben waar ik het over heb, dan is hier een hint: De vocalist zei net voordat het gebeurde "Drink this blood".
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
een probleem zal het sowieso niet worden, de organisatie heeft het geld al binnen
een paar honderd man minder bij Slipknot overleven we wel
Ja, het maakt mij ook niet uit, was alleen bang dat ik een annulering gemist had….. ik probeer nog een maatje mee te krijgen en hoop dat hij minute nog een “goedkoop” kaartje kan scoren. Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Hoe gaat dat vlak voordat GMM begint?
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Kevinmeteenk

Campingartiest
17 mei 2023
72
140
Ja, het maakt mij ook niet uit, was alleen bang dat ik een annulering gemist had….. ik probeer nog een maatje mee te krijgen en hoop dat hij minute nog een “goedkoop” kaartje kan scoren. Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Hoe gaat dat vlak voordat GMM begint?
Vorig jaar had ik last minute besloten om toch te gaan. Heb toen op de donderdag een combiticket weten te regelen voor 135 euro. Zodoende had ik toch nog 2,5 dag te genieten, aangezien ik die vrijdagmiddag nog voor de klas stond.
 
  • Confetti
Waarderingen: @Marc

JK79

Dagopener
11 sep 2021
501
1.233
Vorig jaar had ik last minute besloten om toch te gaan. Heb toen op de donderdag een combiticket weten te regelen voor 135 euro. Zodoende had ik toch nog 2,5 dag te genieten, aangezien ik die vrijdagmiddag nog voor de klas stond.
Wij hebben vorig jaar een combi voor 110 euro en een los vrijdagticket voor 45 euro gekocht. Al was dat wel een andere editie met alle kaarten van voorgaande edities er nog bij. Ik denk dat het dit jaar niet zo laag gaat worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
166
204
Ik zou overigens niet vooraan in het midden staan. Ik heb die fout ooit gemaakt op Fortarock toen ze in de middag speelden en het ongeveer 30 graden was. Mocht je geen idee hebben waar ik het over heb, dan is hier een hint: De vocalist zei net voordat het gebeurde "Drink this blood".
hahaha oké merci voor de tip!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.175
10.512
Als experiment bedacht ik me vandaag: kan ik deze editie van Graspop ook een loopschema maken die de moeite waard is zonder één van de bands te kiezen waar ik nu voor gekozen heb? (de enige vrijheid die ik mijzelf gegund heb is bands waar ik anders even 10 minuten zou gaan kijken als tijdsverdrijf, nu wel volledig heb opgenomen) Zijn er twee totaal verschillende looproutes mogelijk waar ik een ticket voor zou halen? En wat blijkt, dat is zo! Ook deze looproute is voor mij nog steeds meer dan de moeite waard om te gaan. Hét bewijs voor mij dat dit een enorm sterke editie is voor mij als persoontje.

Looproute alternatief 2 is als volgt:

Donderdag (dit is nog steeds een hele dikke dag zo)
  • 1914
  • Beast in Black
  • Orbit Culture
  • Cancer Bats
  • Escape the Fate
  • Stray from the Path
  • Marduk
  • Septicflesh
  • Agnostic Front
  • Alter Bridge
  • Ghost
  • As I Lay Dying
  • Guns n Roses
Vrijdag
  • Black Mirrors
  • Saltatio Mortis
  • Pro-Pain
  • Legion of Doom
  • Asking Alexandria
  • Planet of Zeus
  • Airbourne
  • Hatebreed
  • Orange goblin
  • Ice Nine Kills
  • Delain
  • Watain
  • VV
  • Meshuggah
Zaterdag
  • Oceans
  • Noctem
  • Cane Hill
  • Schizophrenia
  • I Previal
  • The ghost Inside
  • Legion of the Damned
  • In Flames
  • Dark Angel
  • Soen
  • Rancid
  • Less than Jake
  • Korpiklaani
  • Fields of the Nephilim
Zondag
  • Paledusk
  • Kissin' Dynamite
  • Elegant Weapons
  • Insomnium
  • Deathstars
  • Avatar
  • Stukje Hellmut
  • Lionheart
  • Anti-Flag
  • Hollywood Vampires
  • Enter Shikari
  • Billy Talent
  • Kreator
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.358
5.925
Als experiment bedacht ik me vandaag: kan ik deze editie van Graspop ook een loopschema maken die de moeite waard is zonder één van de bands te kiezen waar ik nu voor gekozen heb? (de enige vrijheid die ik mijzelf gegund heb is bands waar ik anders even 10 minuten zou gaan kijken als tijdsverdrijf, nu wel volledig heb opgenomen) Zijn er twee totaal verschillende looproutes mogelijk waar ik een ticket voor zou halen? En wat blijkt, dat is zo! Ook deze looproute is voor mij nog steeds meer dan de moeite waard om te gaan. Hét bewijs voor mij dat dit een enorm sterke editie is voor mij als persoontje.

Looproute alternatief 2 is als volgt:

Donderdag (dit is nog steeds een hele dikke dag zo)
  • 1914
  • Beast in Black
  • Orbit Culture
  • Cancer Bats
  • Escape the Fate
  • Stray from the Path
  • Marduk
  • Septicflesh
  • Agnostic Front
  • Alter Bridge
  • Ghost
  • As I Lay Dying
  • Guns n Roses
Vrijdag
  • Black Mirrors
  • Saltatio Mortis
  • Pro-Pain
  • Legion of Doom
  • Asking Alexandria
  • Planet of Zeus
  • Airbourne
  • Hatebreed
  • Orange goblin
  • Ice Nine Kills
  • Delain
  • Watain
  • VV
  • Meshuggah
Zaterdag
  • Oceans
  • Noctem
  • Cane Hill
  • Schizophrenia
  • I Previal
  • The ghost Inside
  • Legion of the Damned
  • In Flames
  • Dark Angel
  • Soen
  • Rancid
  • Less than Jake
  • Korpiklaani
  • Fields of the Nephilim
Zondag
  • Paledusk
  • Kissin' Dynamite
  • Elegant Weapons
  • Insomnium
  • Deathstars
  • Avatar
  • Stukje Hellmut
  • Lionheart
  • Anti-Flag
  • Hollywood Vampires
  • Enter Shikari
  • Billy Talent
  • Kreator

Tof idee! Maar begrijp ik hier nu uit, dat je Soen gaat skippen? 😮
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken