Graspop Metal Meeting 2023

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.437
2.995
Campingmeeting!!!

Verder niets, helaas.
Misschien stomme vraag @Jamel . Wij staan op Inferno. Kan ik dan op boneyard komen? Of doen we meeting op de kruising voor Inferno. Staat een biertent. Eterij en de boxen gieren gehele dag metal over de omgeving
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
858
2.515
Misschien stomme vraag @Jamel . Wij staan op Inferno. Kan ik dan op boneyard komen? Of doen we meeting op de kruising voor Inferno. Staat een biertent. Eterij en de boxen gieren gehele dag metal over de omgeving
Iedereen heeft toegang tot boneyard, ook wij inferno gangers :)

En Mimi wordt vast lachen, letterlijk of figuurlijk
 
  • Confetti
Waarderingen: Piebe71

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.436
6.827
Misschien stomme vraag @Jamel . Wij staan op Inferno. Kan ik dan op boneyard komen? Of doen we meeting op de kruising voor Inferno. Staat een biertent. Eterij en de boxen gieren gehele dag metal over de omgeving
Geen domme vraag. Op andere festivals heb je aparte tickets voor de verschillende campings en kan je niet bij elkaar op bezoek. Echter op Graspop kan iedereen met een festivalticket op camping Boneyard komen. Laten we even de plattegronden afwachten om een definitief plan te maken. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
168
206
ik ben me momenteel aan het verdiepen in Watain. op dit moment volledig weg van het nummer "They rode on". Iemand nog tips van nummers? Ik heb ze pas vandaag voor eerste keer gehoord en het zal me niet lukken om tegen gras me verdiepen in hun volledige discografie. ik vermoed dat ik wel eens naar Watain zal gaan
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.436
6.827
ik ben me momenteel aan het verdiepen in Watain. op dit moment volledig weg van het nummer "They rode on". Iemand nog tips van nummers? Ik heb ze pas vandaag voor eerste keer gehoord en het zal me niet lukken om tegen gras me verdiepen in hun volledige discografie. ik vermoed dat ik wel eens naar Watain zal gaan
Ik ken ook lang niet alles van ze, maar Total Funeral is mijn favoriet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sdg

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.413
1.091
Ik zie veel kaarten aangeboden worden voor de zaterdag op TicketSwap….. what’s going on??? 🤷🏼‍♂️
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
dat cashless systeem is wel fijn voor de mensen die na afloop van het festival nog overal muntjes terug vinden
zolang alles goed werkt lijkt het me prima
alleen iets lastiger met dingen voor elkaar mee nemen (eten/drinken)
Dat cashless systeem is bijna een verplichting van de afvalverwerkingsbedrijven. Jammer want Graspop doet het echt wel duurzaam met de harde plastic munten. 2024 denk Ik dat zo goed als elk festival cashless zal zijn
 

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
484
1.535
ik ben me momenteel aan het verdiepen in Watain. op dit moment volledig weg van het nummer "They rode on". Iemand nog tips van nummers? Ik heb ze pas vandaag voor eerste keer gehoord en het zal me niet lukken om tegen gras me verdiepen in hun volledige discografie. ik vermoed dat ik wel eens naar Watain zal gaan
Geweldig nummer, maar helaas niet representatief voor de live setlist. In principe kleurt de rest van de discografie een stuk zwarter.
Lawless Darkness als geheel is een grote aanrader (m.i. hun beste werk), Total Funeral staat ook op dat album. Malfeitor en Waters of Ain zijn setlist staples. Van het laatste album zullen ze ook wat meer spelen, overigens een van de beste Watain platen, aanraders: Ecstasies in Night Finite, Serimosa, We Remain, The Howling.
Van hetzelfde album als They Rode On kan ik je The Wild Hunt aanraden, lijkt qua stijl ook nog op They Rode On en de solo op het einde is geweldig.
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
858
2.515
Ik zie veel kaarten aangeboden worden voor de zaterdag op TicketSwap….. what’s going on??? 🤷🏼‍♂️
9BEB9CA0-C66C-4682-9A39-0A7012CDEFFD.pngVind het zelf nog wel meevallen hoeveel er zijn aangeboden, er is alvast veeeel meer vraag in ieder geval! Andere dagen zien er ook goed uit, qua vraag en aanbod.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
382
542
Even naar Mimi geluisterd (ja, na al die tijd). Doet me een beetje aan Ghostmane denken, al vind ik die toffer. Noem me gek, maar dit is op zich een prima afwisseling, voor een kwartier, van het reguliere programma.

Ik blijf erbij... Heb op Knotfest Germany in 2022 Ghostemane mogen aanschouwen. Neen, dit was totaal mijn genre niet, maar het sloeg wél aan. Denk dat we hier Mimi vaak ten onrechte afschrijven. Maar dan moet het wél jouw genre zijn.

Ik zeg niet dat ik het goed vind, ik zeg ook niet dat ik het vind passen op Graspop, maar ik zie wél in waarom ze geboekt is. Sterker nog: als ze niet tesamen met Vended en Noctem speelde, ging ik onironisch ook eens kijken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken