Graspop Metal Meeting 2023

SulpherSouls

Randprogramma
1 dec 2022
213
553
Wooohoooo Congrats! Op naar Mimi!
Party Dancing GIF by Florida Georgia Line
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.694
3.541
Ik zeg: Fleddy in de Marquee!!
De Metaldome vorig jaar was veel te klein.
Fijne aanvulling/vervanger voor afzeggers.
Maar dit is wel een beetje eigenbelang natuurlijk
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.002
9.004
1000 pagina’s, wat een weelde!
Hebben jullie al zin in Graspop?
Ik wil jullie allemaal graag bedanken voor het toffe forum, in het bijzonder: @nikita de chief exceptionele editor, die een verjaardag verkiest boven het vieren van pagina 1000, en @Jamel met de dubieuze voetbalsmaak maar goeie muzieksmaak.
Op naar 1234 (op naar Graspop)
Geheel wederzijds, maat! Super tof om jou te mogen leren kennen via dit forum. Op naar een prachtig Graspop!
Enneh, als je er geen zin in hebt, mag je het ook zeggen. :)
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.390
1.468
Gezien er sowieso nog een vervanger moet komen en Sum 41 aangekondigd hebben te stoppen èn op Hellfest spelen, zou dit een waardige/logische vervanger zijn wat jullie betreft?
Eerder 2024 dan maar hadden ook het over headlineshows in hun aankondiging dus geen idee.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.788
8.762
Al vraag ik me af of betalen met cash op het terrein (van Werchter en zodus evt Graspop) nog mogelijk zal zijn? Aan een automaat uw bandje scannen, geld er in steken, automaat herkend het geld en het geld komt op uw bandje (allee de chip er van)
waarom zou je dat willen?
Zover ik weet is er helemaal niks over gemeld. Er wordt hevig gespeculeerd. Vorig jaar was er een pasjessysteem op Into The Grave en Dynamo. Daar hebben ze vanaf gezien wegens hevige kritiek. Daar kan je vanaf heden gewoon normaal pinnen.
Ik vond het pasjessysteem op Dynamo vorig jaar echt top, een verademing vergeleken met Graspop.
Nieuw hier! Ik zag dat het is gewenst dat ik mijn lijstje aan bands deel waar ik veel zin in heb. Bij dezen!
1914 (Als ze nog komen)
Beast in Black
Cancer Bats
Marduk
Ghost
As I Lay Dying
Airbourne
Finntroll
Behemoth
Amon Amarth
Disturbed
Gojira
Danko Jones
In Flames
Korpiklaani
Parkway Drive
Slipknot
Bloodywood
Lorna Shore
Eluveitie
Billy Talent

Fun fact: We hebben ooit met de inmiddels opgeheven band Miscall in het voorprogramma gestaan van Avatar in Maasmechelen. Wil ditmaal toch echt graag Lorna Shore zien!
Welkom op het forum, mooi lijstje!
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.390
1.468
waarom zou je dat willen?

Ik vond het pasjessysteem op Dynamo vorig jaar echt top, een verademing vergeleken met Graspop.

Welkom op het forum, mooi lijstje!
Ik niet persee, maakt niet veel uit. Was nieuwsgierigheid.
En zoinzo zijn er wel velen anderen die cash verliezen om te betalen of waar dat beter uitkomt.
 
  • Leuk
  • Wow
Waarderingen: Piebe71 en Loek123

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Dat weet je maar al te goed, haha! De mooie cijfers zijn nu wel voorbij, jammer genoeg.

Nieuw doel? Een gezegend Graspop? Over precies een maand begint Sólstafir met hun set!
Dat zou ik maar niet te snel zeggen als ik jou was..
We hebben nog een maand te gaan, en posten ook nog wel een tijdje door na het festival met alle nabeschouwingen en lijstjes e.d. 😁😉
 
  • Haha
Waarderingen: Piebe71

Gebruikers die dit onderwerp bekijken