Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het systeem is niet nieuw. Tomorrowland gebruikt dit al sinds 2015. Daar zijn dus in al die jaren nooit zulke problemen geweest, dan verwacht ik dat op ons vredige graspop al helemaal niet.
1000 pagina’s, wat een weelde!
Hebben jullie al zin in Graspop?
Ik wil jullie allemaal graag bedanken voor het toffe forum, in het bijzonder: @nikita de chief exceptionele editor, die een verjaardag verkiest boven het vieren van pagina 1000, en @Jamel met de dubieuze voetbalsmaak maar goeie muzieksmaak.
Op naar 1234 (op naar Graspop)
Dikke merci aan iedereen om het hier zo levendig te houden met jullie gespeculeer, gepraat en nuttige informatie. Zelf lid geworden in 2019 (toen het Graspop topic nipt 100 pagina’s haalde), maar ik volgde dit forum al sinds 2017… Zalig om de evolutie mee te maken!
Gezien er sowieso nog een vervanger moet komen en Sum 41 aangekondigd hebben te stoppen èn op Hellfest spelen, zou dit een waardige/logische vervanger zijn wat jullie betreft?
Gezien er sowieso nog een vervanger moet komen en Sum 41 aangekondigd hebben te stoppen èn op Hellfest spelen, zou dit een waardige/logische vervanger zijn wat jullie betreft?