Bandje afknippen en doorgeven. Al zou het kunnen dat als iemand met een afgeknipt bandje betaald er snel security wordt bij gehaald. Want ik zie wel een markt in het afknippen van bandjes om zo aan het geld te geraken dat er opstaat. Vooral als het na het festival mogelijk is om niet opgemaakte coins terug in te wisselen voor geld ... En dan te weten dat er bendes zijn die in mensen hun tenten gaan en ze bedelmen met een gas ... . En die camping bij Graspop is zomaar te betreden. Ook door niet bezoekers.
In ieder geval, ik heb tot nu toe die tickets gekocht aan de lopende band er van uit gaande dat als ik er teveel had dat ik ze gerust kon door verkopen. Vorig jaar had ik er ook teveel en heb toen door verkocht aan een kameraad (aan de zelfde prijs natuurlijk). Nu ga ik wel voucher per voucher inwisselen en niet alles in één keer. Allee als het bij Graspop ook op die manier natuurlijk is eh.
Edit: nu valt mijn frank dat als het geld terug te vragen is, het waarschijnlijk op dezelfde rekening wordt gestort als waar de binnen mee aangekocht zijn.
Al vraag ik me af of betalen met cash op het terrein (van Werchter en zodus evt Graspop) nog mogelijk zal zijn? Aan een automaat uw bandje scannen, geld er in steken, automaat herkend het geld en het geld komt op uw bandje (allee de chip er van)