Graspop Metal Meeting 2023

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.381
2.879
het pasje zou verwerkt zijn in het polsbandje geloof ik, dus dat is wel knap als je die kwijt raakt.
Ow, dat is minder. Ik bestel de munten voor ons drieën tegelijk. Hoop dat ze daar dan verdeeld kunnen worden over de drie polsbandjes. Maar kwijtraken is dan wel zo goed als onmogelijk
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.174
7.413
hoe zeker zijn we ervan dat ze op Graspop met hetzelfde systeem gaan werken als Werchter?
Gebruikten ze daar niet onlangs ook nog papieren bonnetjes ipv munten? of was dat een ander festival
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.381
2.879
hoe zeker zijn we ervan dat ze op Graspop met hetzelfde systeem gaan werken als Werchter?
Gebruikten ze daar niet onlangs ook nog papieren bonnetjes ipv munten? of was dat een ander festival
Ik zou het in ieder geval niet weten. Papagaai gewoon na wat ik hier lees en neem dat voor waarheid aan😆
 
  • Haha
Waarderingen: EddiePlaysBass

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
212
401
Voor mij is het belangrijkste dat er meer biertenten zijn met normale 0,25/0,30l inhoud ipv overal 0,5l. Hoe we betalen zien we dan wel
 
  • Confetti
Waarderingen: nikita

Kevinmeteenk

Campingartiest
17 mei 2023
72
140
hoe zeker zijn we ervan dat ze op Graspop met hetzelfde systeem gaan werken als Werchter?
Gebruikten ze daar niet onlangs ook nog papieren bonnetjes ipv munten? of was dat een ander festival
Zover ik weet is er helemaal niks over gemeld. Er wordt hevig gespeculeerd. Vorig jaar was er een pasjessysteem op Into The Grave en Dynamo. Daar hebben ze vanaf gezien wegens hevige kritiek. Daar kan je vanaf heden gewoon normaal pinnen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.340
5.874
Voor mij is het belangrijkste dat er meer biertenten zijn met normale 0,25/0,30l inhoud ipv overal 0,5l. Hoe we betalen zien we dan wel
Ik dacht dat de halve liter bar alleen die tussen de mainstages in was? Maar ik ben nog niet op het nieuwe terrein geweest...
 

Kevinmeteenk

Campingartiest
17 mei 2023
72
140
Nieuw hier! Ik zag dat het is gewenst dat ik mijn lijstje aan bands deel waar ik veel zin in heb. Bij dezen!
1914 (Als ze nog komen)
Beast in Black
Cancer Bats
Marduk
Ghost
As I Lay Dying
Airbourne
Finntroll
Behemoth
Amon Amarth
Disturbed
Gojira
Danko Jones
In Flames
Korpiklaani
Parkway Drive
Slipknot
Bloodywood
Lorna Shore
Eluveitie
Billy Talent

Fun fact: We hebben ooit met de inmiddels opgeheven band Miscall in het voorprogramma gestaan van Avatar in Maasmechelen. Wil ditmaal toch echt graag Lorna Shore zien!
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.398
6.660
Nieuw hier! Ik zag dat het is gewenst dat ik mijn lijstje aan bands deel waar ik veel zin in heb. Bij dezen!
1914 (Als ze nog komen)
Beast in Black
Cancer Bats
Marduk
Ghost
As I Lay Dying
Airbourne
Finntroll
Behemoth
Amon Amarth
Disturbed
Gojira
Danko Jones
In Flames
Korpiklaani
Parkway Drive
Slipknot
Bloodywood
Lorna Shore
Eluveitie
Billy Talent

Fun fact: We hebben ooit met de inmiddels opgeheven band Miscall in het voorprogramma gestaan van Avatar in Maasmechelen. Wil ditmaal toch echt graag Lorna Shore zien!
Welkom! Mooie lijstje zo. :)
 

Nightrage

Randprogramma
13 nov 2022
110
201
Ik vind m niet zo goed als Jesus He Knows Me. Maar die was ook echt heel sterk, dus dat is een hoge lat. Phantom of the Opera vind ik echter toch wat minder, hoor er vooral veel Maiden in, weinig Ghost. Typisch een cover die weinig toegevoegde waarde heeft, vind ik eerlijk gezegd. Al klinkt hij verder best lekker.

Ik voel totaal het omgekeerde, Jesus He Knows me vond ik een tegenvaller, tijdens het luisteren verlang ik telkens terug naar het orgineel, bij Phantom of the Opera heb ik dat een stuk minder (wellicht omdat hij weinig afwijkt).
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.174
1.237
Nadeel: ik krijg wel eens (op RW dan) de overschot van de bonnen van mijn ouders die 1 dag komen. Lijkt me nu ook niet meer mogelijk
Bandje afknippen en doorgeven. Al zou het kunnen dat als iemand met een afgeknipt bandje betaald er snel security wordt bij gehaald. Want ik zie wel een markt in het afknippen van bandjes om zo aan het geld te geraken dat er opstaat. Vooral als het na het festival mogelijk is om niet opgemaakte coins terug in te wisselen voor geld ... En dan te weten dat er bendes zijn die in mensen hun tenten gaan en ze bedelmen met een gas ... . En die camping bij Graspop is zomaar te betreden. Ook door niet bezoekers.


In ieder geval, ik heb tot nu toe die tickets gekocht aan de lopende band er van uit gaande dat als ik er teveel had dat ik ze gerust kon door verkopen. Vorig jaar had ik er ook teveel en heb toen door verkocht aan een kameraad (aan de zelfde prijs natuurlijk). Nu ga ik wel voucher per voucher inwisselen en niet alles in één keer. Allee als het bij Graspop ook op die manier natuurlijk is eh.


Edit: nu valt mijn frank dat als het geld terug te vragen is, het waarschijnlijk op dezelfde rekening wordt gestort als waar de binnen mee aangekocht zijn.


Al vraag ik me af of betalen met cash op het terrein (van Werchter en zodus evt Graspop) nog mogelijk zal zijn? Aan een automaat uw bandje scannen, geld er in steken, automaat herkend het geld en het geld komt op uw bandje (allee de chip er van)
 
Laatst bewerkt:

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.381
2.879
Bandje afknippen en doorgeven. Al zou het kunnen dat als iemand met een afgeknipt bandje betaald er snel security wordt bij gehaald. Want ik zie wel een markt in het afknippen van bandjes om zo aan het geld te geraken dat er opstaat. Vooral als het na het festival mogelijk is om niet opgemaakte coins terug in te wisselen voor geld ... En dan te weten dat er bendes zijn die in mensen hun tenten gaan en ze bedelmen met een gas ... . En die camping bij Graspop is zomaar te betreden. Ook door niet bezoekers.


In ieder geval, ik heb tot nu toe die tickets gekocht aan de lopende band er van uit gaande dat als ik er teveel had dat ik ze gerust kon door verkopen. Vorig jaar had ik er ook teveel en heb toen door verkocht aan een kameraad (aan de zelfde prijs natuurlijk). Nu ga ik wel voucher per voucher inwisselen en niet alles in één keer. Allee als het bij Graspop ook op die manier natuurlijk is eh.


Edit: nu valt mijn frank dat als het geld terug te vragen is, het waarschijnlijk op dezelfde rekening wordt gestort als waar de binnen mee aangekocht zijn.


Al vraag ik me af of betalen met cash op het terrein (van Werchter en zodus evt Graspop) nog mogelijk zal zijn? Aan een automaat uw bandje scannen, geld er in steken, automaat herkend het geld en het geld komt op uw bandje (allee de chip er van)
Is dat niet een beetje complotdenken? Bendes die op de camping komen, bandjes knippen etc. In het noorden van Nederland zeggen wij: "Vaak buj te bange" Of maak je niet teveel zorgen. Het valt over het algemeen wel mee.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.340
5.874
Ik voel totaal het omgekeerde, Jesus He Knows me vond ik een tegenvaller, tijdens het luisteren verlang ik telkens terug naar het orgineel, bij Phantom of the Opera heb ik dat een stuk minder (wellicht omdat hij weinig afwijkt).
Haha ja het zal schelen dat ik het origineel dus niet ken, ben niet zo'n Genesis fan. Maar het voelt alsof het een Ghost nummer zou kunnen zijn, dat vind ik er zo tof aan. Ik moet eerlijk zeggen dat Phantom of the Opera ook niet een Maiden nummer is wat ik vaak luister, maar ik herkende het wel gelijk als Maiden toen ik de cover voor het eerst hoorde. Dan krijg ik dus juist het gevoel: geef me dan maar het origineel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
990
Er waren deze vooravond blijkbaar opnieuw wat zaterdag tickets beschikbaar op ticketmaster. Ondertussen weer uitverkocht. Gelezen op facebook.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

won666

Support act
17 mei 2019
1.174
1.237
Is dat niet een beetje complotdenken? Bendes die op de camping komen, bandjes knippen etc. In het noorden van Nederland zeggen wij: "Vaak buj te bange" Of maak je niet teveel zorgen. Het valt over het algemeen wel mee.
Ik zou er althans niet van verschieten zoiets binnenkort of ooit eens te lezen in de gazet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken