Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.437
Kan ook dat ze enkel in Amerika blijven. Eerst een hele rits Vegas shows en dan nog een stadiontour in de rest van het land.

Als ze in de zomer naar Europa komen, dan staan ze op Graspop, denk ik. Dat zal contractueel wel vastliggen, nadat ze oorspronkelijk al geboekt waren voor de editie van vorig jaar.
Lijkt mij dat die contracten allemaal niet meer door lopen voor bands die in 2022 niet terug kwamen, maar goed ik heb ook geen idee.
lijkt me verder inderdaad wel logisch dat ze gewoon op graspop staan als ze in Juni in Europa zijn. ben benieuwd of hun tour zo lang zal door lopen als die later dit jaar al begint, hopelijk weten we na vandaag meer.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.674
Lijkt mij dat die contracten allemaal niet meer door lopen voor bands die in 2022 niet terug kwamen, maar goed ik heb ook geen idee.
lijkt me verder inderdaad wel logisch dat ze gewoon op graspop staan als ze in Juni in Europa zijn. ben benieuwd of hun tour zo lang zal door lopen als die later dit jaar al begint, hopelijk weten we na vandaag meer.
Ik meen hier weleens te hebben gelezen dat bij een afzegging van een (grote band) er gewoon vastgelegd is dat ze bij de eerstvolgende gelegenheid de show inhalen. Maar goed, ik heb ook geen inzichten in die contracten verder. Speelt bij mij ook wel een beetje hoop mee in dit geval, haha. Ik wil ze zo graag nog eens zien. Aerosmith heeft zoveel grote hits. Voor mij zijn ze, samen met de Rolling Stones, de grootste nog tourende legendarische band (ja, biased). Dus om ze toch nog eens op Graspop te zien, na 14 jaar, zou ik veel voor over hebben.

Gelijk filmpjes opgezocht van hun tour van vorig jaar. Hoor eens hoe goed Steven Tyler nog klinkt! De man is een fenomeen.

 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.437
Ik meen hier weleens te hebben gelezen dat bij een afzegging van een (grote band) er gewoon vastgelegd is dat ze bij de eerstvolgende gelegenheid de show inhalen. Maar goed, ik heb ook geen inzichten in die contracten verder. Speelt bij mij ook wel een beetje hoop mee in dit geval, haha. Ik wil ze zo graag nog eens zien. Aerosmith heeft zoveel grote hits. Voor mij zijn ze, samen met de Rolling Stones, de grootste nog tourende legendarische band (ja, biased). Dus om ze toch nog eens op Graspop te zien, na 14 jaar, zou ik veel voor over hebben.

Gelijk filmpjes opgezocht van hun tour van vorig jaar. Hoor eens hoe goed Steven Tyler nog klinkt! De man is een fenomeen.
Ik hoop dat je gelijk hebt! Dan kan SOAD ook volgend jaar wel even hun gecancelde 2021 show (volgens de geruchten ten minste) komen inhalen:D
SOAD, Aerosmith, Avenged Sevenfold let's go!
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
339
605
Ik meen hier weleens te hebben gelezen dat bij een afzegging van een (grote band) er gewoon vastgelegd is dat ze bij de eerstvolgende gelegenheid de show inhalen. Maar goed, ik heb ook geen inzichten in die contracten verder. Speelt bij mij ook wel een beetje hoop mee in dit geval, haha. Ik wil ze zo graag nog eens zien. Aerosmith heeft zoveel grote hits. Voor mij zijn ze, samen met de Rolling Stones, de grootste nog tourende legendarische band (ja, biased). Dus om ze toch nog eens op Graspop te zien, na 14 jaar, zou ik veel voor over hebben.

Gelijk filmpjes opgezocht van hun tour van vorig jaar. Hoor eens hoe goed Steven Tyler nog klinkt! De man is een fenomeen.


Absoluut,

1 van de weinige artiesten uit de periode die nog steeds een geweldige strot heeft.

Zou geweldig zijn als ze er zouden zijn volgend jaar, het mooie is dat er vast speculaties zijn voor GMM '24 en dat maakt het enthousiasme voor over 5 weken alleen maar groter.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita en Jamel

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
339
605
Ik hoop dat je gelijk hebt! Dan kan SOAD ook volgend jaar wel even hun gecancelde 2021 show (volgens de geruchten ten minste) komen inhalen:D
SOAD, Aerosmith, Avenged Sevenfold let's go!

betekend dat ook voor de dames dat BVB er nog aankomt :unsure:
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.674
Ik hoop dat je gelijk hebt! Dan kan SOAD ook volgend jaar wel even hun gecancelde 2021 show (volgens de geruchten ten minste) komen inhalen:D
SOAD, Aerosmith, Avenged Sevenfold let's go!
Ik teken ervoor! Kanttekening wat betreft SOAD is wel dat ze volgens mij oorspronkelijk voor Werchter waren geboekt, maar in 2021 doorgeschoven zijn naar Graspop omdat hun Europese tour eerder zou stoppen en Werchter dus niet meer paste.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.638
3.272
Gelijk filmpjes opgezocht van hun tour van vorig jaar. Hoor eens hoe goed Steven Tyler nog klinkt! De man is een fenomeen.
We geven hier dan soms af op 70-80ies rock, maar als die bands dit nog moesten presteren zou onze mening over hen ook heel anders zijn.
Dus hier ook volmondig ja op een inhaalbeurt van Aerosmith!
Hopen dus dat die Europese zomerplannen bij hen op tafel liggen en dat die mogelijkheid er is.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Jamel

Verwijderd lid 38434

Randprogramma
19 mei 2019
133
171
  • Leuk
Waarderingen: Paul! en Dr. Hannibal

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.437
Papieren drinkbekers lijkt me wel de slechtste oplossing
net als van die papieren rietjes, na een tijdje drinken blijft er niets van over en kan je nauwelijk je drankje opdrinken
en als het hard begint de regenen dan mag je wel heel snel gaan drinken want anders valt je bekertje uit elkaar
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
320
947
Papieren drinkbekers lijkt me wel de slechtste oplossing
net als van die papieren rietjes, na een tijdje drinken blijft er niets van over en kan je nauwelijk je drankje opdrinken
en als het hard begint de regenen dan mag je wel heel snel gaan drinken want anders valt je bekertje uit elkaar
En het afval is ook niet op te ruimen, plastic bekertjes kun je nog makkelijk van de grond rapen. Papieren bekers die zompig in elkaar zijn getrapt zijn niet meer op te rapen en plakken lekker onderaan je schoen de rest van het weekend verwacht ik :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Loek123

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.343
5.887
Papieren drinkbekers lijkt me wel de slechtste oplossing
net als van die papieren rietjes, na een tijdje drinken blijft er niets van over en kan je nauwelijk je drankje opdrinken
en als het hard begint de regenen dan mag je wel heel snel gaan drinken want anders valt je bekertje uit elkaar
Ik weet niet wat het met die papieren rietjes is, dat ze altijd zo *ahum* Kwalitatief Uitermate Teleurstellend zijn, maar ik heb dat soort problemen nog nooit met bijvoorbeeld papieren koffie bekertjes gehad. Staat in dat artikel ook dat het gecoat is met een laagje natuurlijk waterdicht hars, dus ik denk dat het wel goed gaat zo lang je ze gebruikt. Volgens het artikel gaven bezoekers ook aan dat het bier langer koud bleef, dat impliceert toch dat het bekertje ook lang genoeg goed blijft om dat te merken 😄

En het afval is ook niet op te ruimen, plastic bekertjes kun je nog makkelijk van de grond rapen. Papieren bekers die zompig in elkaar zijn getrapt zijn niet meer op te rapen en plakken lekker onderaan je schoen de rest van het weekend verwacht ik :p
Maar dit lijkt me wel een probleem ja. Grootste voordeel van harde recycle bekers, vanuit het oogpunt van de bezoeker, is voor mij toch dat het terrein gewoon stukken schoner blijft. En dus een fijnere plek is om te zijn en rond te kijken. In plaats van dat je aan het eind van de dag op een vuilnisbelt rondloopt. En dat hou je gewoon met wegwerp bekertjes, van welk materiaal ze ook zijn, en hoeveel prullenbakken/recycle punten je ook neerzet. Daarom blijf ik persoonlijk voorstander van harde bekers met statiegeld erop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Loek123

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Zijn er hier meer mensen die vooraan gaan feesten bij Finntroll? Ik verwacht dat ik de enige ben van mijn groepje dus sluit graag ergens aan om het feest gezamenlijk af te trappen :)
 
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: duck, nikita en Paddy

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.674
Top! 10e rij in het midden dan? Kan je rustig blijven staan met een pit om je heen.
Je weet toch dat ik het liefst aan de zijkant sta en dan zover mogelijk naar voren? ;)

We zien wel hoe het loopt! Misschien heb ik wel veel energie en zin om me te storten in het feestgedruis.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Je weet toch dat ik het liefst aan de zijkant sta en dan zover mogelijk naar voren? ;)

We zien wel hoe het loopt! Misschien heb ik wel veel energie en zin om me te storten in het feestgedruis.
Haha I know. Dan nestel ik me daar ook in het hoekje. Halve liter wegtikken samen en vervolgens gaan springen. Andersom is niet verstandig.
 
  • On fire
Waarderingen: Jamel

prins

Dagopener
9 nov 2019
521
626
aerosmith peace out tour aangekondigd, van sept. t/m jan. enkel u.s. data. (farwell tour)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken