Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.266
7.585
Maar dit lijkt me wel een probleem ja. Grootste voordeel van harde recycle bekers, vanuit het oogpunt van de bezoeker, is voor mij toch dat het terrein gewoon stukken schoner blijft. En dus een fijnere plek is om te zijn en rond te kijken. In plaats van dat je aan het eind van de dag op een vuilnisbelt rondloopt. En dat hou je gewoon met wegwerp bekertjes, van welk materiaal ze ook zijn, en hoeveel prullenbakken/recycle punten je ook neerzet. Daarom blijf ik persoonlijk voorstander van harde bekers met statiegeld erop.
Dit argument ben ik het niet helemaal mee eens, op Graspop in ieder geval is het terrein behoorlijk schoon nog eind van de dag. Zal vooral komen door die inzamelingsactie, wat natuurlijk slim gedaan is. Zodra je een plastic bekertje op de grond grooit wordt het vaak binnen een minuut door iemand opgepakt.

alleen met papieren bekertjes zal je inderdaad wel dat vuilnisbelt gevoel krijgen ben ik bang, aangezien die dan niet worden opgeruimd gedurende de dag.

Hard plastic bekers met statiegeld lijken mij ook de beste oplossing, alleen moet je die dan wel weer ergens in kunnen wisselen voor een token ofso zodat je niet de hele dag met een beker rondloopt.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.266
7.585
Kunnen ze mooi in het voorjaar naar Azië of Zuid-Amerika en in de zomer naar Europa. :)
Was er al ergens iets bekend gemaakt dat het om een world tour gaat en niet gewoon een Amerikaanse tour?
zit wel een erg groot gat tussen januari en juni
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.436
6.827
Was er al ergens iets bekend gemaakt dat het om een world tour gaat en niet gewoon een Amerikaanse tour?
zit wel een erg groot gat tussen januari en juni
Nee niks. Enkel dat het een farewell tour is. Zie ook hun eigen bericht hieronder. Maar ik kan me ergens toch niet voorstellen dat hun afscheidstour enkel een paar maanden door de US gaat zijn. Zou mij niets verbazen als daar in het najaar nog een flink aantal data in de rest van de wereld aan toegevoegd wordt. Maar goed, misschien kunnen de mannen het fysiek niet meer aan om de hele wereld over te gaan.

 

Verwijderd lid 38434

Randprogramma
19 mei 2019
133
171
Dit argument ben ik het niet helemaal mee eens, op Graspop in ieder geval is het terrein behoorlijk schoon nog eind van de dag. Zal vooral komen door die inzamelingsactie, wat natuurlijk slim gedaan is. Zodra je een plastic bekertje op de grond grooit wordt het vaak binnen een minuut door iemand opgepakt.

alleen met papieren bekertjes zal je inderdaad wel dat vuilnisbelt gevoel krijgen ben ik bang, aangezien die dan niet worden opgeruimd gedurende de dag.

Hard plastic bekers met statiegeld lijken mij ook de beste oplossing, alleen moet je die dan wel weer ergens in kunnen wisselen voor een token ofso zodat je niet de hele dag met een beker rondloopt.
Papieren bekers kun je toch ook combineren met inzamelingsacties?
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
857
2.515
De Graspop festileaks forum shirts worden werkelijkheid: https://forum.festileaks.com/threads/graspop-forum-shirts.1276/post-316700
GetAttachmentThumbnail

(nog 20 andere lettertypes beschikbaar)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.417
6.102
Dit argument ben ik het niet helemaal mee eens, op Graspop in ieder geval is het terrein behoorlijk schoon nog eind van de dag. Zal vooral komen door die inzamelingsactie, wat natuurlijk slim gedaan is. Zodra je een plastic bekertje op de grond grooit wordt het vaak binnen een minuut door iemand opgepakt.

alleen met papieren bekertjes zal je inderdaad wel dat vuilnisbelt gevoel krijgen ben ik bang, aangezien die dan niet worden opgeruimd gedurende de dag.

Hard plastic bekers met statiegeld lijken mij ook de beste oplossing, alleen moet je die dan wel weer ergens in kunnen wisselen voor een token ofso zodat je niet de hele dag met een beker rondloopt.
Oh nice, dat is dan wel verbeterd sinds ik er voor het laatst was. Heb het idee dat er in 2018 echt nog flinke plastic soep ontstond tegen het begin van de avond. Maar kan ook een oudere herinnering zijn nog. Goed om te horen dat het nu veel schoner blijft.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.436
6.827
Oh nice, dat is dan wel verbeterd sinds ik er voor het laatst was. Heb het idee dat er in 2018 echt nog flinke plastic soep ontstond tegen het begin van de avond. Maar kan ook een oudere herinnering zijn nog. Goed om te horen dat het nu veel schoner blijft.
Komt ook nog bij dat Graspop elke nacht het hele terrein letterlijk schoonveegt met een machine. Daardoor blijft het ook goed te doen qua netheid, vind ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.417
6.102
Komt ook nog bij dat Graspop elke nacht het hele terrein letterlijk schoonveegt met een machine. Daardoor blijft het ook goed te doen qua netheid, vind ik.
Ja dat doen ze al heel lang, maar vroeger was het ook echt wel noodzaak, anders waadde je aan het eind van het festival in een halve meter plastic denk ik :LOL:
 
  • Haha
Waarderingen: Jamel

won666

Support act
17 mei 2019
1.193
1.250
De Graspop festileaks forum shirts worden werkelijkheid: https://forum.festileaks.com/threads/graspop-forum-shirts.1276/post-316700
GetAttachmentThumbnail

(nog 20 andere lettertypes beschikbaar)
Nice!


Alleen, dat Graspop logo. Mega cool. Maar gaat ge daar geen copyright claim voor krijgen?


Wat Aerosmith betreft. Wel zot dat die blijkbaar minstens 2 dagen rust nodig hebben na elke show. Was dat met de laatst aangekondigde en dan geannuleerde tour ook al? Ik dacht dat er toen shows waren met 1 dag rust tussen of niet? Als ze in juni 24 komen moet Graspop wel echt voorrang krijgen vind ik!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken