Graspop Metal Meeting 2023

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.685
5.186
Dan kan ik nog even iets aanschaffen om de lege beker aan mijn broek vast te maken, zodat ik er niet de hele tijd mee in mijn hand loop.
De oplossing is heel simpel: CARGO SHORTS!! 😎 🤘

37071be76a1610eedcfa1e94db4021cb--hot-guys.jpg
SLAYER%20GQ%20S6%20165%20lg%20edt.jpg
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.685
5.186
Dit argument ben ik het niet helemaal mee eens, op Graspop in ieder geval is het terrein behoorlijk schoon nog eind van de dag. Zal vooral komen door die inzamelingsactie, wat natuurlijk slim gedaan is. Zodra je een plastic bekertje op de grond grooit wordt het vaak binnen een minuut door iemand opgepakt.
Daar ben ik het juist niet mee eens.
Afgelopen jaar vond ik dat er enorm veel rotzooi lag aan het eind van de dag, na de headliners.
Het was heel vervelend om daardoorheen richting uitgang te lopen, vooral door de vele flesjes met dop.
Om de 2 meter stond je wel weer op zo'n ellendig flesje, heel fijn voor je enkelbanden...
Het is dan ook niet voor niets dat ze die dopjes onder normale omstandigheden er altijd vanaf draaien (plus dat ze als projectiel gebruikt kunnen worden natuurlijk).

Op de festivals met hardcups die ik vorig jaar bezocht (o.a. Hellfest, Summer Breeze) was het daarentegen brandschoon, niks op de grond te bekennen, zelfs niet 's avonds laat. Dat was wel een verademing, zeg!

alleen met papieren bekertjes zal je inderdaad wel dat vuilnisbelt gevoel krijgen ben ik bang, aangezien die dan niet worden opgeruimd gedurende de dag.

Hard plastic bekers met statiegeld lijken mij ook de beste oplossing, alleen moet je die dan wel weer ergens in kunnen wisselen voor een token ofso zodat je niet de hele dag met een beker rondloopt.
Daar ben ik het dus wel mee eens! 😉(y)
 

SulpherSouls

Randprogramma
1 dec 2022
206
531
Toch altijd fijn dat er ook mensen zijn voor wie de keuze simpeler kan zijn dan alle ingewikkelde schema's en nare clashes hier. Disturbed en Jack Sparrow kijken, beetje mainstage plakken, helemaal prima. Zo simpel kan het leven zijn (en is het ook, voor veel meer Graspop publiek dan wij weleens denken hier vermoed ik).
Dat zeker haha
Ik laat dr altijd dingen luisteren waarvan ik denk dat ze dat tof vind, maar op het eind vd dag draait ze toch 9vd10 keer Josh Turner of NL meezing meuk haha

Elk gek zn gebrek, denk ik dan maar 😜

En idd, ik heb meer stress dan zij 😂 bij mij is alles gepland, behalve het eten. Want daar is gewoon geen tijd voor 😂 en zij verheugt zich erop om op een dekentje op de wei te zitten en mensen te kijken lol owja ze verheugt zich ook op Amon Amarth 🤘
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
550
653
Dat zeker haha
Ik laat dr altijd dingen luisteren waarvan ik denk dat ze dat tof vind, maar op het eind vd dag draait ze toch 9vd10 keer Josh Turner of NL meezing meuk haha

Elk gek zn gebrek, denk ik dan maar 😜

En idd, ik heb meer stress dan zij 😂 bij mij is alles gepland, behalve het eten. Want daar is gewoon geen tijd voor 😂 en zij verheugt zich erop om op een dekentje op de wei te zitten en mensen te kijken lol owja ze verheugt zich ook op Amon Amarth 🤘
een dekentje op de wei zitten? we zijn niet werchter eh
 
  • Haha
Waarderingen: Kneuzer

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
293
749
Bekijk bijlage 4763Bekijk bijlage 4764
Hierbij mijn vest, met handtekenigen van Fleddy & tremonti!
Wil hem nog uit bereiden met een vended, halo effect en Rammstein patch.
Nice! Hier ook zo'n stacked vest, alleen op de voorkant nog ruimte. Maar ik ben nooit tevreden dus haal regelmatig de helft er weer af om opnieuw te passen en meten hahaha. Oh ja, sidenote. Ik ben tiny as hell, dus kan niet zo heel veel patches erop kwijt...
20230301_163431.jpg
20230301_163446.jpg
Inclusief kattenharen oeps

Edit: Ik loop ook eigenlijk het hele festival in mijn Sabaton broek, cargo pants for the win. Letterlijk de enige broek met fatsoenlijke zakken. Vrouwenbroeken hebben anders of geen zakken of van die teenytiny zakjes waar net 50 cent in past.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.149
Nice! Hier ook zo'n stacked vest, alleen op de voorkant nog ruimte. Maar ik ben nooit tevreden dus haal regelmatig de helft er weer af om opnieuw te passen en meten hahaha. Oh ja, sidenote. Ik ben tiny as hell, dus kan niet zo heel veel patches erop kwijt...
Bekijk bijlage 4765
Bekijk bijlage 4766
Inclusief kattenharen oeps

Edit: Ik loop ook eigenlijk het hele festival in mijn Sabaton broek, cargo pants for the win. Letterlijk de enige broek met fatsoenlijke zakken. Vrouwenbroeken hebben anders of geen zakken of van die teenytiny zakjes waar net 50 cent in past.
Wat is die bovenste band?
 
  • Haha
Waarderingen: Slyder73x

SulpherSouls

Randprogramma
1 dec 2022
206
531
een dekentje op de wei zitten? we zijn niet werchter eh
Ik vind het allang leuk dat ze voor het eerst in 10jaar mee gaat naar een festival 😉 Zij is meer van de Nederlandstalige muziek en heeft het totaal niet op grote druktes en daarbij komt dat ze op dit moment 3 maanden zwanger is 😁

Dus van mij mag ze zelfs nog het hele weekend op de wei slapen als zij dat wil 😜
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.685
5.186
Pagina 900: 19 april
Pagina 950: 2 mei
50 pagina's in nog geen 2 weken, ik denk niet dat we ons zorgen hoeven te maken of we de 1000 wel voor GMM halen... 😝
Ik zeg: 15 mei is de dag! 🥳
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.685
5.186
zo ziet het er bij mij ook uit idd
Bij mij ook.
Opvallend is het dat steeds het 3e bericht van iedere pagina wegvalt, in ieder topic.
Als je naar beneden scrollt zie je het bericht even, maar het valt weg zodra het volledig in beeld is.
Hetzelfde gebeurt iedere keer wanneer je een pagina ververst.

Nu is het mijn bericht hierboven dat wegvalt:

Pagina 900: 19 april
Pagina 950: 2 mei
50 pagina's in nog geen 2 weken, ik denk niet dat we ons zorgen hoeven te maken of we de 1000 wel voor GMM halen... 😝
Ik zeg: 15 mei is de dag! 🥳
 
Laatst bewerkt:

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
893
993
Op GMM is het Jupiler.

In de speciale bierentent vind je:
- Leffe blond/bruin
- Goose IPA
- Kwak
- Karmeliet

Het kan zijn dat ik nog wat vergeet. Maar sowieso geen Duvel, dat is geen AB Inbev.
Zou je weten hoeveel tokens in de biertent? Een IPA zal er wel ingaan, ookal is het inbev bier 🤣
 

SulpherSouls

Randprogramma
1 dec 2022
206
531
Op GMM is het Jupiler.

In de speciale bierentent vind je:
- Leffe blond/bruin
- Goose IPA
- Kwak
- Karmeliet

Het kan zijn dat ik nog wat vergeet. Maar sowieso geen Duvel, dat is geen AB Inbev.
Karmelietjes tik ik in het huisje voor en na het festival wel achterover 😁
GROOOOOOT fan van Karmeliet! 🖤

Af en toe eens een Kwak of Leffe blond, zal er wel doorheen gaan. Maar denk dat de hoofdregel Juup zal zijn dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass en Simoni

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
419
587
Maar hoe wist hij dan dat dat van die beker kwam?
Kan toch ook zijn van iets wat hij gegeten heeft, of zo?
Geen idee hoor, na het onderzoek vertelde de dokter dat. Maar meer details heb ik ook niet.

Pagina 900: 19 april
Pagina 950: 2 mei
50 pagina's in nog geen 2 weken, ik denk niet dat we ons zorgen hoeven te maken of we de 1000 wel voor GMM halen... 😝
Ik zeg: 15 mei is de dag! 🥳

Daar moeten we ons geen zorgen in maken. Als ze de terreinindeling delen + eventuele coverbands etc. dan zijn we er op 3 dagen ;)
Zou je weten hoeveel tokens in de biertent? Een IPA zal er wel ingaan, ookal is het inbev bier 🤣
Ik dacht 2 a 3 tokens, maar ik durf het niet met zekerheid zeggen.
De oplossing is heel simpel: CARGO SHORTS!! 😎 🤘
Zijn mijn Lifesavers. Ik bevestig bij de zakken ook nog extra klittenband + drukknoppen (naast de standaard knopen) , zo kan er nooit iets uit mijn zakken vallen. Moet ik niet zeulen met vanalles.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken