Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ken ik niet maar wel eens benieuwd naar. Al hoe wel grunge m'n ding niet helemaal is. Subiet wordt Graspop wordt nog het festival met ieder jaar een acteur uit de hoogste categorie (dit jaar Depp)
Als we daar een probleem van gaan maken kun je zowat geen artiest meer boeken lijkt me. Verder wel eens dat bands er op muzikale gronden moeten staan, niet op acteersucces van een bandlid.
Nee, maar het is wel onderdeel van zijn persoon. Zonder daar een waarde oordeel over te geven, maar hij heeft muzikaal helemaal niks te brengen. Ik zeg overigens nergens dat (ex)verslaafden niks te zoeken hebben als artiesten op festivals. Bijzonder dat jullie zoiets eruit halen.
Toch altijd fijn dat er ook mensen zijn voor wie de keuze simpeler kan zijn dan alle ingewikkelde schema's en nare clashes hier. Disturbed en Jack Sparrow kijken, beetje mainstage plakken, helemaal prima. Zo simpel kan het leven zijn (en is het ook, voor veel meer Graspop publiek dan wij weleens denken hier vermoed ik).
Bekijk bijlage 4763Bekijk bijlage 4764
Hierbij mijn vest, met handtekenigen van Fleddy & tremonti!
Wil hem nog uit bereiden met een vended, halo effect en Rammstein patch.