Graspop Metal Meeting 2023

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.272
3.848
Rode biet, oerbiet of snijbiet - ik hoop toch vooral op goede acts op GMM. Daar is geen bekende (ex)verslaafde acteur voor nodig.
 

SneakyDevill

Playlistbediener
6 okt 2017
35
65
Zo, work in progress, nog ff twijfel of ik whitesnake verder naar beneden doe en dan ruimte maak voor nog 2 of zo clean hou.
Ziet er leuk uit! Weet alleen niet hoe vol je je vest wilt hebben, anders zou ik het wat strakker naast elkaar zetten.

Ik zal straks eens een foto maken van mijn vest, nog andere hier met zo’n vest en zo ja hoe ziet die er uit?
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.272
3.848
Waarom benoem je dat (ex)verslaafde erbij? Maakt dat uit dan?
Nee, maar het is wel onderdeel van zijn persoon. Zonder daar een waarde oordeel over te geven, maar hij heeft muzikaal helemaal niks te brengen. Ik zeg overigens nergens dat (ex)verslaafden niks te zoeken hebben als artiesten op festivals. Bijzonder dat jullie zoiets eruit halen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.362
5.948
Oeh laat dat mijn vrouw niet horen 😂 Jack Sparrow en Disturbed waren voor haar DE redenen om mee te gaan 😜
Toch altijd fijn dat er ook mensen zijn voor wie de keuze simpeler kan zijn dan alle ingewikkelde schema's en nare clashes hier. Disturbed en Jack Sparrow kijken, beetje mainstage plakken, helemaal prima. Zo simpel kan het leven zijn (en is het ook, voor veel meer Graspop publiek dan wij weleens denken hier vermoed ik).
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
345
617
Ziet er leuk uit! Weet alleen niet hoe vol je je vest wilt hebben, anders zou ik het wat strakker naast elkaar zetten.

Ik zal straks eens een foto maken van mijn vest, nog andere hier met zo’n vest en zo ja hoe ziet die er uit?
Dit vest een beetje de core bands met betekenis of die het vuurtje aanwakkerde.

Heb nog een voorkant dus een patch of 6 en kleine namen is nog ruimte voor
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken