Graspop Metal Meeting 2023

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.046
2.675
Karmelietjes tik ik in het huisje voor en na het festival wel achterover šŸ˜
GROOOOOOT fan van Karmeliet! šŸ–¤

Af en toe eens een Kwak of Leffe blond, zal er wel doorheen gaan. Maar denk dat de hoofdregel Juup zal zijn dan.
Nog steeds fan van Karmeliet na de overname door AB Inbev? Ik vind die nu te zoet jammer genoeg.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
892
992
Ozzy ook nog kanshebber in 2024? Als hij effectief geboekt was voor dit jaar en er hier wordt gezegd dat er met clausules kan worden gewerkt...zijn gezondheid zal doorslag geven?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.209
7.466
Ozzy ook nog kanshebber in 2024? Als hij effectief geboekt was voor dit jaar en er hier wordt gezegd dat er met clausules kan worden gewerkt...zijn gezondheid zal doorslag geven?
kans lijkt me erg klein dat hij geboekt was voor 2023, het is zeer waarschijnlijk dat de ontbrekende vrijdag headliner Avenged Sevenfold ging zijn
verder geen idee hoe veel hij nog op gaat treden in 2024
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.642
3.288
Leffe is / was 1,5 token. En naast bruin en blond hebben ze ook Ruby. Ik probeer toch elke dag even te passeren in die tent. šŸ„³
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.658
5.130
Vorig jaar hadden ze daar ook Victoria, sterk blond. Het was altijd of Victoria of Goose IPA. Heerlijk voor de smaakafwisseling!
Victoria is eigenlijk grotendeels een Duvel-kloon. Op de markt gebracht in 2020 door AB InBev om de directe concurrentie met het mega-populaire Duvel aan te gaan (wat al veel brouwers met weinig tot matig succes eerder hebben geprobeerd). Op het etiket staat zelfs heel subtiel de engel Gabriƫl afgebeeld die de duivel met een zwaard doodsteekt.
En AB InBev wil weinig aan het toeval overlaten, die hebben bergen in marketing gestoken, lijkt het. Ook in Nederland kom ik de laatste jaren overal Victoria tegen.

Geen verkeerd biertje, hoewel ik de voorkeur geef aan Kwak of Karmeliet.
 
Laatst bewerkt:

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.658
5.130
Ozzy ook nog kanshebber in 2024? Als hij effectief geboekt was voor dit jaar en er hier wordt gezegd dat er met clausules kan worden gewerkt...zijn gezondheid zal doorslag geven?
NĆØh, ik heb nooit geloofd dat ze Ozzy voor dit jaar hadden geboekt (waren daar Ć¼berhaupt ooit signalen of argumenten voor?), en geloof dat ook niet voor volgend jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
408
577
Iemand enig idee wanneer de parking tickets in de verkoop gaan?
Ik heb mijn parkeer tickets al kunnen boeken bij het afhandelen van mijn Combiticket/Festihut bestelling.

Maar op de website staat het volgende :

Alle publieksparkings van GMM zijn betalend. Koop hier je parkingticket in voorverkoop voor ā‚¬ 15. Voor een parkingticket ter plaatse betaal je ā‚¬ 20 (enkel met de kaart, cash wordt niet geaccepteerd). De voorverkoop start later.

Misschien +- 30 dagen voor het festival begint?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Zijn er meer mensen hier die morgenavond naar Sabaton in de Ziggo Dome gaan?
Heeft er iemand misschien een parkeertip waar ik wat geld mee kan besparen?
Ik verwacht echt niet gratis te kunnen parkeren maar 3 kilometer lopen om geen ā‚¬20 kwijt te zijn
schept misschien goedkopere mogelijkheden?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
292
743
Ik heb mijn parkeer tickets al kunnen boeken bij het afhandelen van mijn Combiticket/Festihut bestelling.

Maar op de website staat het volgende :

Alle publieksparkings van GMM zijn betalend. Koop hier je parkingticket in voorverkoop voor ā‚¬ 15. Voor een parkingticket ter plaatse betaal je ā‚¬ 20 (enkel met de kaart, cash wordt niet geaccepteerd). De voorverkoop start later.

Misschien +- 30 dagen voor het festival begint?
Heh, echt? Die optie had ik niet bij mijn combiticket. Nja, afwachten dus.

Zijn er meer mensen hier die morgenavond naar Sabaton in de Ziggo Dome gaan?
Heeft er iemand misschien een parkeertip waar ik wat geld mee kan besparen?
Ik verwacht echt niet gratis te kunnen parkeren maar 3 kilometer lopen om geen ā‚¬20 kwijt te zijn
schept misschien goedkopere mogelijkheden?
Ik weet niet of het nog bestaat.. Maar voorheen kon je bij het AMC op P6 gratis parkeren. 10 minuten lopen naar station Holendrecht en dan 2 haltes met de metro. Anders iets van Q-Park of ParkBee proberen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken