Graspop Metal Meeting 2023

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.402
2.938
Maar neem aan dat het niet je echte naam is, maar gewoon Piebe71 - jamel - Koekdoos. Niet de echte real life namen
Klopt helemaal. Peter is mijn echte naam, maar dat komt niet op een shirt. Die bijnaam heb ik al vanaf 1991 dus die blijft😆😆😆
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.402
2.938
In het geval vn ruben, Jamel en mezelf is er dus niet bepaald verschil 😆
Ik zou zo'n shirt nog wel dragen, ik vind 'vandaag is de dag' zo'n heerlijk positief gevoel geven en de combinatie met de metal-fonts maakt dat af. Als daar echter allemaal gekke namen aan de achterkant staan, zie ik mezelf dat niet zomaar aandoen.

Origineel idee was bij mij dat iedereen variantjes kan hebben qua stijl, maar allemaal datzelfde zinnetje.
Juist een hele lading van die (bij)namen maakt het shirt af in mijn ogen. En staat ook positief, net als de "vandaag is de dag " uitdrukking. Maar ik wil je verder niet beïnvloeden hoor😜
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
406
575
En dan één bepaalde dag dat het shirt gedragen wordt?
kan je kiezen he. Het idee heb ik van de graspop metal family groep op facebook. Iemand van mijn graspopgroep heeft daar een tshirt van, als die dan iemand tegenkomt met ook die tshirt hebben die toch fijne conversaties. Daarom leek het mij grappig om dit ook met de festileaksgroep te doen.

.

Origineel idee was bij mij dat iedereen variantjes kan hebben qua stijl, maar allemaal datzelfde zinnetje.
Dat kan ook, maar dan ga je denk ik meer kosten hebben, aangezien dat de drukker telkens moet veranderen.

Ik heb rap eens gekeken, via drukland.be heb ik zwarte standaard tshirt, met dubbele bedrukking genomen, dan kom je op 246,19 euro. Dus dat komt op 16,4 euro/tshirt.
 

Bijlagen

  • IMG_0123.jpeg
    IMG_0123.jpeg
    152,9 KB · Weergaven: 13

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.408
6.708
In het geval vn ruben, Jamel en mezelf is er dus niet bepaald verschil 😆
Ik zou zo'n shirt nog wel dragen, ik vind 'vandaag is de dag' zo'n heerlijk positief gevoel geven en de combinatie met de metal-fonts maakt dat af. Als daar echter allemaal gekke namen aan de achterkant staan, zie ik mezelf dat niet zomaar aandoen.

Origineel idee was bij mij dat iedereen variantjes kan hebben qua stijl, maar allemaal datzelfde zinnetje.
Haha, ik wilde net zeggen. Ook in mijn paspoort staat gewoon Jamel, @Koekdoos. Ik ben niet zo creatief met het verzinnen van een nickname. 😅
 

SneakyDevill

Playlistbediener
6 okt 2017
35
65
Dit is toch geweldig. Er overlappen vier bands volledig rond dat uur met ervoor (of kleine overlap) ook nog Rancid tot 20:55 en Exodus tot 20:45:

20:45 - 21:45 Sólstafir (Metal Dome)
21:00 - 21:50 Less Than Jake (Jupiler Stage)
21:05 - 22:20 Pantera (South Stage)
21:25 - 22:15 Korpiklaani (Marquee)

Het ene deel lijkt te twijfelen tussen Less Than Jake en Korpiklaani. Het andere deel tussen Sólstafir en Pantera. Ik behoor tot de tweede groep mensen en de keuze lijkt steeds meer richting Sólstafir uit te gaan. De keuze die ik erna heb neigt steeds meer richting Parkway Drive overigens.

Vraag me af of er ook nog mensen zijn hier die een clash hebben tussen bovenstaande vier bands maar dan een andere dan de twee genoemde clashes?
Ja, pantera vs less than Jake. Keuze wordt toch pantera. Verder heb ik in het begin van de middag nog open plaatsen om bands te ontdekken, maar verwacht daar niet veel clashes meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.175
4.318
over Black Metal gesproken, ik heb nog niemand zien klagen over dat Behemoth in het zonnetje op de mainstage staat
maar wellicht dat iedereen die al wel aan voelde komen
Tja, voor hetzelfde geld breekt dan net de onweersbui los. 🌩️⛈️🌩️
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.175
4.318
Dit is toch geweldig. Er overlappen vier bands volledig rond dat uur met ervoor (of kleine overlap) ook nog Rancid tot 20:55 en Exodus tot 20:45:

20:45 - 21:45 Sólstafir (Metal Dome)
21:00 - 21:50 Less Than Jake (Jupiler Stage)
21:05 - 22:20 Pantera (South Stage)
21:25 - 22:15 Korpiklaani (Marquee)

Het ene deel lijkt te twijfelen tussen Less Than Jake en Korpiklaani. Het andere deel tussen Sólstafir en Pantera. Ik behoor tot de tweede groep mensen en de keuze lijkt steeds meer richting Sólstafir uit te gaan. De keuze die ik erna heb neigt steeds meer richting Parkway Drive overigens.

Vraag me af of er ook nog mensen zijn hier die een clash hebben tussen bovenstaande vier bands maar dan een andere dan de twee genoemde clashes?
Voor mij zou het sowieso Pantera zijn, met als clash korpiklaani.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.696
7.490
In het geval vn ruben, Jamel en mezelf is er dus niet bepaald verschil 😆
Ik zou zo'n shirt nog wel dragen, ik vind 'vandaag is de dag' zo'n heerlijk positief gevoel geven en de combinatie met de metal-fonts maakt dat af. Als daar echter allemaal gekke namen aan de achterkant staan, zie ik mezelf dat niet zomaar aandoen.

Origineel idee was bij mij dat iedereen variantjes kan hebben qua stijl, maar allemaal datzelfde zinnetje.

Ja, uiteindelijk degene die het daadwerkelijk gaat uitvoeren bepaalt gewoon. Voor mij is het met namen op de achterkant gewoon nog net wat meer een herinnering over een jaar of 30.

Maar uiteindelijk maakt het me ook niet uit, want wil dat shirt gewoon hebben, maakt niet uit hoe het wordt vormgegeven.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en Simoni

won666

Support act
17 mei 2019
1.179
1.239
Ik wil ook zo een t-shirt kopen aub. Tot wanneer zijn de pre-orders? En mag iedereen die dat wil en het t-shirt preorderd en betaald met zijn naam er achter op? Want ik vind het een leuk idee.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
321
947
Doe mij ook zo'n shirt! Maatje XS kom maar op!

Wat mij betreft hoeven er ook geen namen op (of in ieder geval mijn forumnaam hoeft niet), maar wat @Koekdoos zegt, uiteindelijk bepaalt degene die het daadwerkelijk maakt. Echt superleuk wel!:love:
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken