Graspop Metal Meeting 2023

Toegang tot Boneyard is inderdaad gebonden aan je festivalticket. Dus daarmee kun je gewoon de Boneyard op.

Moet eerlijk zeggen dat het wel mijn voorkeur heeft om de woensdagavondmeeting op Boneyard te doen, of anders een locatie net buiten de camping. Ik waardeer het zeer dat je iedereen erbij wilt betrekken, @Dr. Hannibal. En ik hoop ook dat er zoveel mogelijk mensen bij kunnen zijn. Maar ik ben ook nog met 15 anderen op Graspop en zou op zich wel een beetje flexibiliteit willen om waar ik wil tussen de beide groepen te pendelen. Dat wordt wat lastiger als we in Dessel meeten, wat volgens mij zo'n drie kwartier lopen is vanaf Boneyard.
Wij komen pas donderdag middag aan helaas, dus een meeting op woensdagavond zou ik persoonlijk wel jammer vinden…

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Wij komen pas donderdag middag aan helaas, dus een meeting op woensdagavond zou ik persoonlijk wel jammer vinden…
Volgens mij is het plan om meerdere meetings te doen, zodat iedereen er in elk geval een keertje bij kunt zijn. Als ik me niet vergis vertelde jij al dat je Sleep Token wil gaan zien. @Joslittel opperde om tussen Draconian en Sleep Token te meeten in de Metaldome, omdat een aantal van ons de hele middag in die tent te vinden zijn. Dus dat zou bijvoorbeeld voor jou een mooie gelegenheid kunnen zijn.

Volgens mij is het plan om meerdere meetings te doen, zodat iedereen er in elk geval een keertje bij kunt zijn. Als ik me niet vergis vertelde jij al dat je Sleep Token wil gaan zien. @Joslittel opperde om tussen Draconian en Sleep Token te meeten in de Metaldome, omdat een aantal van ons de hele middag in die tent te vinden zijn. Dus dat zou bijvoorbeeld voor jou een mooie gelegenheid kunnen zijn.
Dat tijdstip zou echt top zijn!

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: Joslittel en Jamel
Eigenlijk gewoon elke dag een meeting plannen en we zien per dag wel wie erbij is ;)
Vind dit ook wel een leuk idee inderdaad, maar ben bang dat je dan een soort versnippering kan krijgen misschien?
Niet iedereen zal zin hebben om bij 5 meetings te zijn gok ik, dus zal ieder 1 of 2 meetings uit kiezen om heen te gaan. zo is het mogelijk dat op iedere meeting maar een klein deel van het forum aanwezig is en je niet zo veel mensen zal ontmoeten van het forum.
Tenzij iedereen zegt: Het lijkt me heel leuk om bij 5 meetings aanwezig te zijn gedurende het weekend, dan heb ik niets gezegd.
Ben benieuwd hoe de rest hier in staat.

• Leuk
Waarderingen: RubenJS
Vind dit ook wel een leuk idee inderdaad, maar ben bang dat je dan een soort versnippering kan krijgen misschien?
Niet iedereen zal zin hebben om bij 5 meetings te zijn gok ik, dus zal ieder 1 of 2 meetings uit kiezen om heen te gaan. zo is het mogelijk dat op iedere meeting maar een klein deel van het forum aanwezig is en je niet zo veel mensen zal ontmoeten van het forum.
Tenzij iedereen zegt: Het lijkt me heel leuk om bij 5 meetings aanwezig te zijn gedurende het weekend, dan heb ik niets gezegd.
Ik kom zelf wel even buurten bij elke meeting die in mijn schema past hoor! Woensdag avond bij de camping, donderdag tijdens Tom Morello achterop het mainstage veld, en zaterdag in de Metal Dome voor Sleep Token kan men in ieder geval op mijn aanwezigheid rekenen. Andere momenten heb ik nog niet helder welke dat zouden worden.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Alle 5 de dagen klinkt voor mij ook wat veel, ben er ook gewoon met een groepje die ik dan graag zie.
Daarnaast zit mijn schema al propvol met de bands.
1 meeting woensdagavond op de camping, 2e vrijdag begin vd middag, 3e zaterdag na draconian, 4e zondag na Hippotraktor lijkt mij het handigst.

Dat niet iedereen er bij gaat zijn is niet te vermijden, met clashes, niet een weekend ticket hebben, later pas aankomen etc etc

Alle 5 de dagen klinkt voor mij ook wat veel, ben er ook gewoon met een groepje die ik dan graag zie.
Daarnaast zit mijn schema al propvol met de bands.
1 meeting woensdagavond op de camping, 2e vrijdag begin vd middag, 3e zaterdag na draconian, 4e zondag na Hippotraktor lijkt mij het handigst.

Dat niet iedereen er bij gaat zijn is niet te vermijden, met clashes, niet een weekend ticket hebben, later pas aankomen etc etc
Ah ja zondag na Hippotraktor is ook top voor mij. Ook 100% eens met wat je hier verder zegt!

• Leuk
Waarderingen: RubenJS
Andere optie voor een meeting voor mij is vrijdag tussen Heidevolk en Finntroll in. Ff met elkaar paar pinten wegslaan voordat we gaan polka metallen bij Finntroll!
Ik ga wel sowieso naar Planet of Zeus, maar daarna sluit ik ook zeker daar bij aan! Acts als Finntroll lijken me echt ideaal om inderdaad gewoon lekker met een hele groep heen te gaan en een feestje te bouwen 🥳

Andere optie voor een meeting voor mij is vrijdag tussen Heidevolk en Finntroll in. Ff met elkaar paar pinten wegslaan voordat we gaan polka metallen bij Finntroll!
Hoe heb ik die kunnen missen, zeker goeie ja! Ik ga dan wel rustig aan doen, moet erna behemoth - Amon Amarth - disturbed - Gojira -Meshuggah overleven

Zal proberen even een overzicht te schetsen van wat er besproken is, wellicht handig om dat met z'n allen bij te houden en aan te passen naderhand:
1. Woensdag Meeting in de avond op camping Boneyard, tijd nader te bepalen
2. Donderdag meeting tijdens Tom Morello
3. Vrijdag meeting tijdens Airbourne
4. Zaterdag meeting tussen Draconian en Sleep token, ergens in of rondom de metaldome
5. Zondag meeting na Hippotraktor

Zoiets zou je dan krijgen dan?
Misschien leuk om een soort van hoofd-meeting af te spreken waar iedereen probeert bij te zijn en een foto wordt gemaakt? Om de eerder genoemde versnippering tegen te gaan. Als we een lijst met opties zoals hier boven in een poll gooien ofso kunnen we zien waar de meeste mensen bij zouden zijn. Dan kan je op alle andere dagen ook gewoon een meeting inplannen en zien wie er bij wilt zijn.

Zal proberen even een overzicht te schetsen van wat er besproken is, wellicht handig om dat met z'n allen bij te houden en aan te passen naderhand:
1. Woensdag Meeting in de avond op camping Boneyard, tijd nader te bepalen
2. Donderdag meeting tijdens Tom Morello
3. Vrijdag meeting tijdens Airbourne
4. Zaterdag meeting tussen Draconian en Sleep token, ergens in of rondom de metaldome
5. Zondag meeting na Hippotraktor

Zoiets zou je dan krijgen dan?
Misschien leuk om een soort van hoofd-meeting af te spreken waar iedereen probeert bij te zijn en een foto wordt gemaakt? Om de eerder genoemde versnippering tegen te gaan. Als we een lijst met opties zoals hier boven in een poll gooien ofso kunnen we zien waar de meeste mensen bij zouden zijn. Dan kan je op alle andere dagen ook gewoon een meeting inplannen en zien wie er bij wilt zijn.

Voor mij zijn uit dat lijstje in ieder geval zowel donderdag als zondag een optie.

Zou zeggen zo vroeg mogelijk de hoofd-meeting, zodat je elkaar ook door het weekend heen nog kan aanspreken. Voor mij de donderdag het beste uiteraard, maar dat is dan ook meer eigen belang haha

• Leuk
Waarderingen: Paul! en Dr. Hannibal
Ik kan enkel woesndag avond niet, dan moet ik nog mijn puntenbak wat gaan vullen bij de vriendin :D die is gegarandeerd leeg op het einde van het weekend maar toch :D de rest moet ik denk ik wel een kunnen om goedendag te komen zeggen!

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Ik ga ook proberen op een meeting aanwezig te zijn! Ik arriveer wel pas op donderdag, dus de woensdagavond meeting moet ik laten passeren. Moet zien welk moment er geprikt wordt. Op donderdag zou ik tijdens Morello wel kunnen, maar dan mis ik wel Escape The Fate.
Vrijdag tussen Heidevolk en Finntroll in vind ik wel een goed idee. (Terwijl Airbourne speelt, dus.) Dat past sowieso!
Zaterdag ga ik moeten passen, denk ik, want ik wil een erg mooie spot voor In Flames afdwingen... Ook al heb ik ze al tig keer gezien, blijven echt 1 van m'n absolute topbands samen met Slipknot...
Ik heb op zondag het meeste tijd, maar zou jullie graag ervoor eens willen meeten! Wie weet komen we elkaar dan nog tegen tijdens de andere dagen van het festival.

Users who are viewing this thread