Graspop Metal Meeting 2023

Ik ga ook proberen op een meeting aanwezig te zijn! Ik arriveer wel pas op donderdag, dus de woensdagavond meeting moet ik laten passeren. Moet zien welk moment er geprikt wordt. Op donderdag zou ik tijdens Morello wel kunnen, maar dan mis ik wel Escape The Fate.
Vrijdag tussen Heidevolk en Finntroll in vind ik wel een goed idee. (Terwijl Airbourne speelt, dus.) Dat past sowieso!
Zaterdag ga ik moeten passen, denk ik, want ik wil een erg mooie spot voor In Flames afdwingen... Ook al heb ik ze al tig keer gezien, blijven echt 1 van m'n absolute topbands samen met Slipknot...
Ik heb op zondag het meeste tijd, maar zou jullie graag ervoor eens willen meeten! Wie weet komen we elkaar dan nog tegen tijdens de andere dagen van het festival.
Ik ben voornemens ook escape the fate te zien, Tom morello eindigt pas 30 min na escape the fate. Denk dat ik erna dus nog even aanschuif, hopelijk op tijd voor killing in the name of :)

• Leuk
Waarderingen: jvandeweyer
Oeh vrijdag tijdens Airborne vind ik wel een lastige want die wil ik toch wel graag gaan zien. Zaterdag moet sowieso wel gaan lukken en zondag denk ik ook wel.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Nee hoor. Enkel op woensdagavond, omdat het terrein dan nog niet open is. Eventuele meetings op de andere dagen zullen gewoon op het festivalterrein zijn.

Zal proberen even een overzicht te schetsen van wat er besproken is, wellicht handig om dat met z'n allen bij te houden en aan te passen naderhand:
1. Woensdag Meeting in de avond op camping Boneyard, tijd nader te bepalen
2. Donderdag meeting tijdens Tom Morello
3. Vrijdag meeting tijdens Airbourne
4. Zaterdag meeting tussen Draconian en Sleep token, ergens in of rondom de metaldome
5. Zondag meeting na Hippotraktor

Zoiets zou je dan krijgen dan?
Misschien leuk om een soort van hoofd-meeting af te spreken waar iedereen probeert bij te zijn en een foto wordt gemaakt? Om de eerder genoemde versnippering tegen te gaan. Als we een lijst met opties zoals hier boven in een poll gooien ofso kunnen we zien waar de meeste mensen bij zouden zijn. Dan kan je op alle andere dagen ook gewoon een meeting inplannen en zien wie er bij wilt zi
Voor mij zijn uit dat lijstje in ieder geval zowel donderdag als zondag een optie.

Zou zeggen zo vroeg mogelijk de hoofd-meeting, zodat je elkaar ook door het weekend heen nog kan aanspreken. Voor mij de donderdag het beste uiteraard, maar dat is dan ook meer eigen belang haha

Voor mij zijn uit dat lijstje in ieder geval zowel donderdag als zondag een optie.

Zou zeggen zo vroeg mogelijk de hoofd-meeting, zodat je elkaar ook door het weekend heen nog kan aanspreken. Voor mij de donderdag het beste uiteraard, maar dat is dan ook meer eigen belan

Zal proberen even een overzicht te schetsen van wat er besproken is, wellicht handig om dat met z'n allen bij te houden en aan te passen naderhand:
1. Woensdag Meeting in de avond op camping Boneyard, tijd nader te bepalen
2. Donderdag meeting tijdens Tom Morello
3. Vrijdag meeting tijdens Airbourne
4. Zaterdag meeting tussen Draconian en Sleep token, ergens in of rondom de metaldome
5. Zondag meeting na Hippotraktor

Zoiets zou je dan krijgen dan?
Misschien leuk om een soort van hoofd-meeting af te spreken waar iedereen probeert bij te zijn en een foto wordt gemaakt? Om de eerder genoemde versnippering tegen te gaan. Als we een lijst met opties zoals hier boven in een poll gooien ofso kunnen we zien waar de meeste mensen bij zouden zijn. Dan kan je op alle andere dagen ook gewoon een meeting inplannen en zien wie er bij wilt zijn.
Ik ga ook voor de donderdag meeting.
Want ik ben het met koekdoos ééns.
Er is dan een keuze/kans om elkaar nog te spreken tijdens het festival (of andere meeting)
En als er behoefte is om een groepsfoto te maken staan de meeste ook nog fris op de foto:LOL:.
Grote kans dat ik en mijn zoon aansluiten bij een meeting.

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat wij er op donderdag tijdens Tom Morello überhaupt al zijn! Maar dat zou idd wel ideaal zijn ja…

• Leuk
Waarderingen: Paul!
Zo ik heb mijn puzzel gelegd lieve forum vrienden! Uiteindelijk is er één keuze waar ik nu gewoon echt niet uitkom en dat is Symphony X of Motionless in White. Gelukkig zien we Alter Bridge de week ervoor al in de 013 anders was ik echt radeloos. Wordt een keuze ter plekken.

Maar voor nu vooral lekker focussen op wat we wel gaan zien. Dikgedrukt mijn absolute favorieten!

Donderdag (hele sterke dag!)
Molybaron -
END - Haken - Spiritbox - Tom Morello - Epica (heel misschien Marduk) - Papa Roach - Arch Enemy - Motionless in White/Symphony X - My Dying Bride - Cradle of Filth

Vrijdag

Blind Channel - Loathe - Any Given Day - Crowbar - Blackgold - Heidevolk - stukje Airbourne - Finntroll - Behemoth - Amon Amarth - Disturbed - Gojira - Machine Head

Zaterdag
Vended -
Nothing More - Skindred - Antimatter - Stukje The Ghost Inside - Draconian - kamperen in Metal Dome - Sleep Token - Architects - Exodus - Solstafir - Pantera (afhankelijk van Solstafir hoe laat ik hier aansluit) - Parkway Drive - Slipknot

Zondag

Eclipse - Hippotraktor - Polaris - Dieth - Stukje Skid Row - Bloodywood - Lorna Shore - Three Days Grace (of maybe toch ff Hellmut) - Stukje Generation Sex bij gebrek aan beter - The Halo Effect - stukje Coheed and Cambria - Eluveitie - Monster Magnet

Zo ik heb mijn puzzel gelegd lieve forum vrienden! Uiteindelijk is er één keuze waar ik nu gewoon echt niet uitkom en dat is Symphony X of Motionless in White. Gelukkig zien we Alter Bridge de week ervoor al in de 013 anders was ik echt radeloos. Wordt een keuze ter plekken.

Maar voor nu vooral lekker focussen op wat we wel gaan zien. Dikgedrukt mijn absolute favorieten!

Molybaron -
END - Haken - Spiritbox - Tom Morello - Epica (heel misschien Marduk) - Papa Roach - Arch Enemy - Motionless in White/Symphony X - My Dying Bride - Cradle of Filth

Vrijdag

Blind Channel - Loathe - Any Given Day - Crowbar - Blackgold - Heidevolk - stukje Airbourne - Finntroll - Behemoth - Amon Amarth - Disturbed - Gojira - Machine Head

Zaterdag
Vended -
Nothing More - Skindred - Antimatter - Stukje The Ghost Inside - Draconian - kamperen in Metal Dome - Sleep Token - Architects - Exodus - Solstafir - Pantera (afhankelijk van Solstafir hoe laat ik hier aansluit) - Parkway Drive - Slipknot

Zondag

Eclipse - Hippotraktor - Polaris - Dieth - Stukje Skid Row - Bloodywood - Lorna Shore - Three Days Grace (of maybe toch ff Hellmut) - Stukje Generation Sex bij gebrek aan beter - The Halo Effect - stukje Coheed and Cambria - Eluveitie - Monster Magnet
Heel mooi programma! En we gaan elkaar veel tegenkomen zo te zien. Symphony X wil ik ook nog wel even inluisteren, is misschien wel leuker dan Alter Bridge, al ken ik die wel stukken beter. Motionless in White was ik ook zeker gaan checken als ik tijd over had, na alle lof voor hen hier op het forum, en het bekijken van dat stream concert, maar die legt het toch af tegen de andere opties op dat moment voor mij 😕

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Joslittel
Ik wil Motionless in White op zich ook wel zien, maar niet persé een hele set. Dus voor mij is het wel ideaal gedaan zo. Na Symphony X gelijk de Metaldome uit en 20 minuutjes MiW meepakken. Dikke prima.

Molybaron -

Vrijdag

Zaterdag
Vended -

Zondag

Geen 1914?
ik had Molybaron ook graag gezien. Maar 1914 kan ik niet laten schieten

Heel flauw, maar ik drink geen alcohol hahaha. En ik ben een extreem kleine eter, dus hoef ook geen berg munten daaraan uit te geven. Met de hitte heb ik heel veel water gedronken, scheelt ook weer. Anders zou ik enkel cola en red bull drinken.

Las hier net iemand over Behemoth in de zon. Ik vind het echt een kansloze keuze van Graspop om dat zo te plannen. Ik had het er nog over in mn introductie in het andere topic. Zo zonde! Met een beetje pech wordt het weer bloedheet en druipt de schmink weer van Nergal zn gezicht af..
Ja behemoth in de zon is ook zo zonde. De eerste keer dat ik ze zag was in de Maquee als afsluiter. Volgens mij toen twisted sister op de ms als afsluiter. Maar wat was behemoth toen vet!!! In het donker het opkomen met het vuur bij Blow your trumpets Gabriel. En 2 jaar later smeltend op de ms :(

• On fire
  • Verdrietig
Waarderingen: Dr. Hannibal en RubenJS
Kunnen we geen festileaks meeting soen voorin de Metal Dome tussen Draconian en Sleep Token? Heb na consultatie bij de misses besloten met een grote snik In Flames te skippen voor Sleep token. Kan zomaar een van de absolute hoogtepunten worden en laatste keer in intieme setting. Bij zijn is meemaken? Dus laten we lekker met zijn alle daar voorin gaan staan!
Haha nou die sla ik over 🤪. Voor mij wordt het In Flames en dan door naar Dark Angel🤘

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ja behemoth in de zon is ook zo zonde. De eerste keer dat ik ze zag was in de Maquee als afsluiter. Volgens mij toen twisted sister op de ms als afsluiter. Maar wat was behemoth toen vet!!! In het donker het opkomen met het vuur bij Blow your trumpets Gabriel. En 2 jaar later smeltend op de ms :(
Dat was vet toen ja. Volgens mij mijn eerste kennismaking met Behemoth, haha. Indrukwekkende band.

• Leuk
Waarderingen: jasper79
Geen 1914?
ik had Molybaron ook graag gezien. Maar 1914 kan ik niet laten schieten
Ja ik snap die opmerking wel haha. Vorig jaar Alcataz was magistraal en top 3 concert van 2022. Maar kies toch voor Molybaron. Voel me een beetje vergroeid met die band op de een of andere manier. Jaren geleden in een voorprogramma in Baroeg gezien, vorig jaar op The Slope op Werchter en nu Graspop. Vind het tof om ze steeds verder te zien groeien en de misses is ook fan. Dan maar zo starten dus!

Users who are viewing this thread