Graspop Metal Meeting 2023

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
358
647
Trouwens heeft iemang nog een overzicht van alle prijzen op inferno ? Dus alles van 2 en 4 personen normaal deluxe tipi
 

Paul!

Campingartiest
4 dec 2022
98
198
Is het de bedoeling dat er alleen maar een camping meeting gehouden wordt?
Dat zou dan wel jammer zijn voor fellows die op een andere camping staan
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en MarcoReusel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.685
5.186
Ah top dat is precies waar ik op hoopte, als die net zo goed live zijn als Crossfaith dan wordt dat een fantastische dag opener.
Paledusk is toch nog wel een stuk aparter dan Crossfaith. Hun metalcore is behoorlijk progressief en experimenteel. Soort van vreemde kruising tussen BMTH, Electric Callboy, DragonForce, Igorrr en weet ik wat nog allemaal... 😅
Lijkt me op zich best interessant, ware het niet dat ik dan sowieso bij Eclipse sta! 😎

Mooie planning!

Kleine correctie, Parkway Drive krijgt 80 minuten. Wel apart dat die meer tijd krijgen dan Gojira, Machine Head en Ghost. Al is het maar 5 minuutjes. Mij zal je daar echter niet over horen klagen :) Al had ik liever gewoon 90min voor alle 8 de headliners gehad.
Inderdaad, aangepast! 👍

Valt me ook op dat GNR zo vroeg stopt. Zullen die geweigerd hebben om tot later te spelen, en dat Ghost daardoor zo vroeg speelt? 0:55 is een vroege eind tijd voor een GMM dag. Terwijl Slipknot vrolijk tot 01:30 doorgaat (dat zal ook wel gelijk de reden zijn dat Parkway Drive net iets meer speeltijd kon krijgen)
Klopt, ik vond 0:55 ook best vroeg.
Als ze dan zo graag vroeg klaar willen zijn, hadden ze ook wel kunnen overwegen om Gojira na hen te laten optreden.. 🙄
Ze hadden net zo goed 50 minuten eerder kunnen beginnen, dan had Ghost daarna kunnen afsluiten:
21:05 - 0:05 GnR
0:15 - 1:30 Ghost

En jij gaat de eerst festivalshow van Machine Head in 10 jaar gewoon skippen? :eek:
Ik heb eerlijk gezegd nooit zo veel met Machine Head of Pantera gehad.
Maar ik sluit niet uit dat dat nog verandert naarmate ik meer ga beluisteren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
419
587
Hebben we het over gehad, maakt t wel wat lastiger, want welke namen moeten t dan worden? Geloof dat @jamel hier ook nog wel een mening over had
Tcho, dan stel ik voor de namen van de forum gebruikers die een Tshirt willen aankopen?
Eventueel kort een apart topic openen met een pol bvb wie daar bij/op wilt.

Ik ben daar geen voorstander van, nee. Voelt erg ongemakkelijk om met mijn eigen naam op mijn rug te lopen. 😅

Snap ik ook. Dat moet niet groot zijn he, ik dacht eerder in de richting van de standaard GMM t-shirts achterkant.
Maar dan ipv de bands, onze forum of echte naam in de plaats.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.439
6.839
Tcho, dan stel ik voor de namen van de forum gebruikers die een Tshirt willen aankopen?
Eventueel kort een apart topic openen met een pol bvb wie daar bij/op wilt.



Snap ik ook. Dat moet niet groot zijn he, ik dacht eerder in de richting van de standaard GMM t-shirts achterkant.
Maar dan ipv de bands, onze forum of echte naam in de plaats.
Goed, als de meerderheid wel voor namen is, dan doe ik wel mee. Ik wil ook geen spelbreker zijn.
Moeten trouwens ook even kijken hoe het zit met de copyright als we het logo van Festileaks in het design verwerken.

Complimenten voor de mooie designs, @nikita!
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.656
3.340
Moeten trouwens ook even kijken hoe het zit met de copyright als we het logo van Festileaks in het design verwerken.
Da's inderdaad waar. Vond het leuk om subtiel te verwijzen naar de oorsprong.
Een print op de andere kant geeft ook een extra kost natuurlijk. Die kleurtjes van het festileaks logo mogelijk ook trouwens... Het is ook al maar snel een eerste idee, ik weet niet hoeveel animo ervoor is en al helemaal niet hoe we dat verder zouden uitwerken. Dus als dat serieus bedoeld was, moeten we dat mssn best even op een aparte plaats bespreken ja. 😅
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.439
2.997
Was het in eerste instantie met Jamel eens over mijn eigen naam op een shirt. Maar de opzet van een Graspop layout op de achterzijde vind ik dan wel acceptabel.
Qua font ben ik nu nog voor de AC/DC variant. Maar begrijp dat dit de voorlopige opzetjes waren. Wel een vet idee trouwens. En dan één bepaalde dag dat het shirt gedragen wordt? Zondag zal lastig worden. Dan moet een oud Crue shirt uit de kast 😜😜
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.795
7.657
Da's inderdaad waar. Vond het leuk om subtiel te verwijzen naar de oorsprong.
Een print op de andere kant geeft ook een extra kost natuurlijk. Die kleurtjes van het festileaks logo mogelijk ook trouwens... Het is ook al maar snel een eerste idee, ik weet niet hoeveel animo ervoor is en al helemaal niet hoe we dat verder zouden uitwerken. Dus als dat serieus bedoeld was, moeten we dat mssn best even op een aparte plaats bespreken ja. 😅

Geweldig jongens, wij willen die shirts ook! Achterkant met forum-gebruikersnamen is sowieso geweldig! Moet echt geregeld worden!

Logo van het forum is gewoon even met de admins kortsluiten lijkt me
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.795
7.657
Was het in eerste instantie met Jamel eens over mijn eigen naam op een shirt. Maar de opzet van een Graspop layout op de achterzijde vind ik dan wel acceptabel.
Qua font ben ik nu nog voor de AC/DC variant. Maar begrijp dat dit de voorlopige opzetjes waren. Wel een vet idee trouwens. En dan één bepaalde dag dat het shirt gedragen wordt? Zondag zal lastig worden. Dan moet een oud Crue shirt uit de kast 😜😜

Maar neem aan dat het niet je echte naam is, maar gewoon Piebe71 - jamel - Koekdoos. Niet de echte real life namen
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.656
3.340
Maar neem aan dat het niet je echte naam is, maar gewoon Piebe71 - jamel - Koekdoos. Niet de echte real life namen
In het geval vn ruben, Jamel en mezelf is er dus niet bepaald verschil 😆
Ik zou zo'n shirt nog wel dragen, ik vind 'vandaag is de dag' zo'n heerlijk positief gevoel geven en de combinatie met de metal-fonts maakt dat af. Als daar echter allemaal gekke namen aan de achterkant staan, zie ik mezelf dat niet zomaar aandoen.

Origineel idee was bij mij dat iedereen variantjes kan hebben qua stijl, maar allemaal datzelfde zinnetje.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken