Graspop Metal Meeting 2023

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
138
312
Nieuwe namen voor Download:

Donderdag: Alter Bridge, Five Finger Death Punch, Halestorm, Perturbator, Jinjer, Mammoth WVH, The Bronx, Mom Jeans, Fearless Vampire Killers, Tigress, A.A Williams, Caskets and Mimi Barks.
Vrijdag: Neck Deep, Carpenter Brut, Pup, Hot Milk, Epica, Smash Into Pieces, Empire State Bastard, Undeath, The Warning and Taipei Houston.
Zaterdag: Clutch, Ice Nine Kills, Coheed & Cambria, Carcass, Deaf Havana, Bad Wolves, Bob Vylan, Greg Puciato, Spirit Adrift, and Antisaint.
Zondag: Electric Callboy, The Hu, Hatebreed, Palaye Royale, Dinosaur Pile-Up, Avatar, The Amity Affliction, Cleopatrick, Joey Valence & Brae, Green Lung and Beauty School.
 

Ties23

Randprogramma
7 nov 2022
111
212
Ah fuck had echt gehoopt op Lamb of God hier, aangezien die rumoured waren om op download te staan. Die donderdag daar lijkt geen volledige dag te worden? Is wel erg mager vergeleken met de andere dagen.

Nothing, nowhere in een ander lettertype doet me wel twijfelen of dit echt is.

Electric Callboy heeft ook een mooie spot trouwens
Toch staat nothing, nowhere ook in t andere lettertype op de echte poster. Apart wel
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

xRoossie

Playlistbediener
7 feb 2023
43
84
Zou het leuk vinden als Five Flavored Fruit Punch ook naar graspop komt, maar het zal wel alleen als koppeltje met Metallica zijn
En ze waren er natuurlijk vorig jaar ook al

Wel ook echt een goede line-up in the uk. Jammer dat het zo niet te bereiken is o_O
 

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
257
437
Nieuwe single van The Ocean is anders, maar prachtig. Wordt echt tijd dat die zich weer eens op Graspop laten zien. Die zijn live inmiddels zo goed dat ze veel nieuwe zieltjes kunnen winnen.

Dacht even dat je het over Oceano had... nog mensen die deze groep kennen?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
stubru is ook beginnen sleep token hypen. ik denk dat deze band heel groot zal worden

Jaaa! Sinds ik ze gezien heb op Headbangers Parade ben ik echt verkocht. Ik hoop zo dat de timetable zo goed uitpakt dat ik ze kan gaan zien, staan waarschijnlijk in de Metal Dome als de organisatie zich een beetje inleest. Die kun je niet op een Jupiler Stage zetten ivm bijna de hele dag zonlicht. Zo'n band zet je in het donker!
Een vroege spot in de Marquee juich ik ook toe!
Chokehold van hun staat echt hoog in mijn repeat lijst. Dat nummer kan ik blijven luisteren, maar vooral van de laatste singles eigenlijk alles wel. Oudere werk nog wat extra in verdiepen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken