Graspop Metal Meeting 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.828
idgoeij73hia1.jpg

geen idee als het legit is maar ze denken dat dit de download UK aankondiging voor morgen wordt
Help me even, wat is er nieuw bij op die poster? Alter Bridge denk? Veel grote namen verder waren al bevestigd natuurlijk…
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
451
251
Dat wil zeggen dat five finger death punch wel kans maakt om weer op graspop te staan, maar dat zal wel geen van de twee missende headliners zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Ik ben er 16 jaar geleden voor het eerst geweest en toen was het nog echt de moeite. De laatste jaren is het inderdaad niet zo fantastisch meer (laatste keer in 2014 geweest en was toen al veel minder, ook qua sfeer / beleving)
Ben er in 2015 geweest, Mudfighters II
Wat mij toen opviel was dat het niet alleen het Wacken terrein zelf is, maar het hele dorp doet mee, de sfeer is ongekend, zoveel kameraadschap, en gemuetlichkeit(weet ff geen NL woord)
 
  • Geweldig
Waarderingen: saurus

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.153
7.379
idgoeij73hia1.jpg

geen idee als het legit is maar ze denken dat dit de download UK aankondiging voor morgen wordt

aangezien de eerdere leaks daar zou ik hem wel geloven
Ah fuck had echt gehoopt op Lamb of God hier, aangezien die rumoured waren om op download te staan. Die donderdag daar lijkt geen volledige dag te worden? Is wel erg mager vergeleken met de andere dagen.

Nothing, nowhere in een ander lettertype doet me wel twijfelen of dit echt is.

Electric Callboy heeft ook een mooie spot trouwens
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.828
Dat wil zeggen dat five finger death punch wel kans maakt om weer op graspop te staan, maar dat zal wel geen van de twee missende headliners zijn.
Mag toch hopen dat ze die niet geboekt hebben haha, maar ja de kans lijkt wel groot dat ze er gaan staan. Al maakt dat de line up dan wel top heavy hoor, met Alter Bridge en FFDP er nog bij, twee headliners, en alle grote acts die er al staan. Generation Sex zie ik ook jog wel komen, staan ook hoog op main met al hun star power. Op zich netjes geboekt als het zo eindigt. Al zie ik het geld dat naar FFDP zou gaan liever in een handvol kleinere stoner bands geïnvesteerd worden ofzo 😄
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Mag toch hopen dat ze die niet geboekt hebben haha, maar ja de kans lijkt wel groot dat ze er gaan staan. Al maakt dat de line up dan wel top heavy hoor, met Alter Bridge en FFDP er nog bij, twee headliners, en alle grote acts die er al staan. Generation Sex zie ik ook jog wel komen, staan ook hoog op main met al hun star power. Op zich netjes geboekt als het zo eindigt. Al zie ik het geld dat naar FFDP zou gaan liever in een handvol kleinere stoner bands geïnvesteerd worden ofzo 😄
ik vraag me af als five finger death punch niet gewoon op werchter kan staan. lijkt me niet onlogisch
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
138
312
Ik zie ook op heel veel affiches het Ville Valo er op (frontman HIM, nieuwe band), zijn die zo groot dan dat ze overal als logo band aangekondigd worden?
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
451
251
Mag toch hopen dat ze die niet geboekt hebben haha, maar ja de kans lijkt wel groot dat ze er gaan staan. Al maakt dat de line up dan wel top heavy hoor, met Alter Bridge en FFDP er nog bij, twee headliners, en alle grote acts die er al staan. Generation Sex zie ik ook jog wel komen, staan ook hoog op main met al hun star power. Op zich netjes geboekt als het zo eindigt. Al zie ik het geld dat naar FFDP zou gaan liever in een handvol kleinere stoner bands geïnvesteerd worden ofzo 😄
Voor mij hoeft het zeker ook niet, maar het viel me vorig jaar wel op hoe extreem populair die zijn. Dus het lijkt me wel logisch dat GMM die opnieuw boekt als ze in de buurt en beschikbaar/betaalbaar zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Mag toch hopen dat ze die niet geboekt hebben haha, maar ja de kans lijkt wel groot dat ze er gaan staan. Al maakt dat de line up dan wel top heavy hoor, met Alter Bridge en FFDP er nog bij, twee headliners, en alle grote acts die er al staan. Generation Sex zie ik ook jog wel komen, staan ook hoog op main met al hun star power. Op zich netjes geboekt als het zo eindigt. Al zie ik het geld dat naar FFDP zou gaan liever in een handvol kleinere stoner bands geïnvesteerd worden ofzo 😄
Zeker als er ook nog een Airbourne of zo zou bijkomen. Dan krijg je echt wel nog een paar A-bands in die laatste worp.
Ik denk dan ook dat FFDP niet erbij komt. Alter Bridge + Airbourne: yes please!
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
451
251
Ik zie ook op heel veel affiches het Ville Valo er op (frontman HIM, nieuwe band), zijn die zo groot dan dat ze overal als logo band aangekondigd worden?
Dat begrijp ik ook niet, him zou ik al geen logo band noemen, laat staan de zanger solo....
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.153
7.379
Mag toch hopen dat ze die niet geboekt hebben haha, maar ja de kans lijkt wel groot dat ze er gaan staan. Al maakt dat de line up dan wel top heavy hoor, met Alter Bridge en FFDP er nog bij, twee headliners, en alle grote acts die er al staan. Generation Sex zie ik ook jog wel komen, staan ook hoog op main met al hun star power. Op zich netjes geboekt als het zo eindigt. Al zie ik het geld dat naar FFDP zou gaan liever in een handvol kleinere stoner bands geïnvesteerd worden ofzo 😄
Grote kans, waarom dan? Stonden er toch vorig jaar al?

Scorpions, Deep Purple, Within Temptation, Sabaton, Volbeat zijn volgens mij ook allemaal aan het touren, maken die dan niet net zo veel kans om op herhaling geboekt te worden?

Hoop trouwens echt dat we niet van die grote namen op herhaling krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
als vv er stond dan zou die toch gewoon al aangekondigd zijn? ik vermoed dat die België gaat overslaan omdat hij niet de gewenste positie krijgt
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.483
2.962
Sabaton was in principe natuurlijk gewoon geboekt. Of heb ik het nou zo verkeerd onthouden? Ik dacht dat ze van de 23-affiche werden verhuisd naar 2022 omdat het zo uitkwam door afmeldingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Inderdaad, sabaton is ingevallen wegens annulering van een andere band. Aerosmith neem ik aan?
ja, maar bedoel dat het goed mogelijk was dat ze origineel als 2023 headliner al geboekt waren of getipt en door het wegvallen van aerosmith een jaar eerder geplaatst zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Gebruikers die dit onderwerp bekijken