Graspop Metal Meeting 2023

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.517
3.013
Vanavond eerste avond van de nieuwe tour.
Benieuwd naar setlist en video's van alle 3 de bands..😝
#teamkteator
Spelen volgende maand in de 013. Een dag later ook nog Devin Townsend. Heb met een maat van mij een hotelletje geboekt in Tilburg voor die 2 avonden. Zin in! Kijk persoonlijk van de LOG + Kreator dag het meest uit naar Kreator. Ik was enkele jaren geleden kapot, maar Kreator zorgde ervoor dat ik halverwege de show helemaal naar voor ben gelopen. Mooie ervaring die een betere kans verdient!

Overigens ook weer een nieuwe band ontdekt van de zondag-affiche van Graspop: Hippotraktor!
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.407
1.914
Ik vind dat er te weinig signalen zijn van de festivals die nog namen missen en de concertpromotoren. Alles wordt duidelijk opgehouden door GnR.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
463
254
Ik vind dat er te weinig signalen zijn van de festivals die nog namen missen en de concertpromotoren. Alles wordt duidelijk opgehouden door GnR.
Mogelijk, maar graspop mist nog 2 headliners. En als we ervan uitgaan dat GNR sowieso er 1 van is, is die 2e nog een groter mysterie.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.003
8.652
Meanwhile in Duitsland een nieuwe lading namen voor Wacken

Al liggen de data waarschijnlijk iets te ver uit elkaar om nog wat bands richting Dessel ook te zien trekken?

331495856_887028682516795_8845978608011185735_n.jpg
Is dit dan dat onmisbare beste metalfestival ter wereld? Qua lineup laat het toch wat te wensen over voor een festival in die prijsklasse, niet?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.407
1.914
Voor GnR oke, maar er is nog een headliner en een pakketje namen. Die mogen ze wel droppen, ben ongeduldig
Is er hier ooit niet gezegd dat dit door een headliner soms kan worden tegengehouden?
Waarom komt Glasto niet met anderen, of Mad Cool? Samen met Graspop toch 2 andere festivals waar ze inkoppers zijn?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken