Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Spelen volgende maand in de 013. Een dag later ook nog Devin Townsend. Heb met een maat van mij een hotelletje geboekt in Tilburg voor die 2 avonden. Zin in! Kijk persoonlijk van de LOG + Kreator dag het meest uit naar Kreator. Ik was enkele jaren geleden kapot, maar Kreator zorgde ervoor dat ik halverwege de show helemaal naar voor ben gelopen. Mooie ervaring die een betere kans verdient!
Overigens ook weer een nieuwe band ontdekt van de zondag-affiche van Graspop: Hippotraktor!
Ik ben er bij in tilburg! Kijk zelf vooral uit naar Lamb of God. Kijken of ze het wauw pletwals effect van Graspop ook hier kunnen neerzetten. Kreator is geen slecht voorprogramma
We're approaching 10am on a Thursday after the website got updated and there's barely any activity in this thread. I think it's safe to say that we've reached a new low in morale and optimism
We're approaching 10am on a Thursday after the website got updated and there's barely any activity in this thread. I think it's safe to say that we've reached a new low in morale and optimism
Is er hier ooit niet gezegd dat dit door een headliner soms kan worden tegengehouden?
Waarom komt Glasto niet met anderen, of Mad Cool? Samen met Graspop toch 2 andere festivals waar ze inkoppers zijn?