Graspop Metal Meeting 2023

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
465
254
Is dit dan dat onmisbare beste metalfestival ter wereld? Qua lineup laat het toch wat te wensen over voor een festival in die prijsklasse, niet?
Ik begrijp ook niet waarom iedereen wacken zo geweldig vindt, historisch was dat waarschijnlijk een belangrijk metal festival. Maar een hellfest heeft elk jaar toch een veel boeiendere line up dan wacken.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
361
519
Firenze Rocks is quiet, last post was in December. First sign about GNR announcement will be when Firenze Rocks announce that new headliner is coming.

And about other headliner, I think we will know it when Download Germany make an announcement.

To conclude, this is not the day and this is not the week.

But I hope I’m wrong
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
892
992
Firenze Rocks is quiet, last post was in December. First sign about GNR announcement will be when Firenze Rocks announce that new headliner is coming.

And about other headliner, I think we will know it when Download Germany make an announcement.

To conclude, this is not the day and this is not the week.

But I hope I’m wrong
De download headliner kan ook nog een andere zijn. Hier wordt bmth als graspop headliner getipt, maar die heeft al een exclusive show in duitsland met rock am ring.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.385
5.996
De download headliner kan ook nog een andere zijn. Hier wordt bmth als graspop headliner getipt, maar die heeft al een exclusive show in duitsland met rock am ring.
Dat exclusieve stukje hebben we het al uitgebreid over gehad haha, het is specifiek een “midden-europese exclusieve boeking”, waar volgens de meeste definities België niet onder valt. Dat is namenlijk west-europa.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.230
7.502
Firenze Rocks is quiet, last post was in December. First sign about GNR announcement will be when Firenze Rocks announce that new headliner is coming.

And about other headliner, I think we will know it when Download Germany make an announcement.

To conclude, this is not the day and this is not the week.

But I hope I’m wrong
Zou niet naar Firenze kijken, als die GNR heeft dan heeft Graspop ze niet. En dan heb ik geen idee waar we op wachten met z'n allen.
Is dit dan dat onmisbare beste metalfestival ter wereld? Qua lineup laat het toch wat te wensen over voor een festival in die prijsklasse, niet?
Wackens line up is al jaren vrij teleurstellend. Komt totaal niet in de buurt van Graspop/Hellfest/Download qua grote namen ieder jaar. Lijkt me wel een vet festival om eens te bezoeken maar voor de line up hoeft het inderdaad niet.
Ik geloof niet dat BMTH de andere headliner gaat zijn, maar geen idee wie het wel is :D
Ik zie ook echt geen andere kanshebbers meer naast GNR en BMTH.
 

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
140
315
Is dit dan dat onmisbare beste metalfestival ter wereld? Qua lineup laat het toch wat te wensen over voor een festival in die prijsklasse, niet?
Ik ben er 16 jaar geleden voor het eerst geweest en toen was het nog echt de moeite. De laatste jaren is het inderdaad niet zo fantastisch meer (laatste keer in 2014 geweest en was toen al veel minder, ook qua sfeer / beleving)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
465
254
Zou niet naar Firenze kijken, als die GNR heeft dan heeft Graspop ze niet. En dan heb ik geen idee waar we op wachten met z'n allen.

Wackens line up is al jaren vrij teleurstellend. Komt totaal niet in de buurt van Graspop/Hellfest/Download qua grote namen ieder jaar. Lijkt me wel een vet festival om eens te bezoeken maar voor de line up hoeft het inderdaad niet.

Ik zie ook echt geen andere kanshebbers meer naast GNR en BMTH.
Ik heb ook totaal geen idee wie er nog headliner zou zijn, maar zou BMTH al lang niet zou aangekondigd als die kwamen?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.466
4.635
Zou niet naar Firenze kijken, als die GNR heeft dan heeft Graspop ze niet. En dan heb ik geen idee waar we op wachten met z'n allen.

Wackens line up is al jaren vrij teleurstellend. Komt totaal niet in de buurt van Graspop/Hellfest/Download qua grote namen ieder jaar. Lijkt me wel een vet festival om eens te bezoeken maar voor de line up hoeft het inderdaad niet.

Ik zie ook echt geen andere kanshebbers meer naast GNR en BMTH.
weet ook niet hoe zwaar download aan metal/hardrock vast houdt maar anders denk ik dat we ook in de werchtervijver namen mogen verwachten voor dit festival
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
892
992
Dat exclusieve stukje hebben we het al uitgebreid over gehad haha, het is specifiek een “midden-europese exclusieve boeking”, waar volgens de meeste definities België niet onder valt. Dat is namenlijk west-europa.
Klopt, net daarom dat ik het nog even aanhaal. Er werd gezegd dat de tweede headliner van download duitsland ook die van Graspop zou kunnen zijn. Kan wel, maar download zal alvast geen bmth hebben.
Volledig duitsland valt onder midden europa neeem ik aan?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.385
5.996
Klopt, net daarom dat ik het nog even aanhaal. Er werd gezegd dat de tweede headliner van download duitsland ook die van Graspop zou kunnen zijn. Kan wel, maar download zal alvast geen bmth hebben.
Volledig duitsland valt onder midden europa neeem ik aan?
Oh zo, ik had niet door dat je het over Download Duitsland had, ja nee daar gaat BMTH zeker niet staan inderdaad.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.466
4.635
idgoeij73hia1.jpg

geen idee als het legit is maar ze denken dat dit de download UK aankondiging voor morgen wordt

aangezien de eerdere leaks daar zou ik hem wel geloven
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.230
7.502
weet ook niet hoe zwaar download aan metal/hardrock vast houdt maar anders denk ik dat we ook in de werchtervijver namen mogen verwachten voor dit festival
Bedoel je download germany?
Ik denk dat die genoeg metal headliners hebben om te boeken. Slipknot op dag 1 met Ghost en/of Parkway Drive op dag 2 en je bent er al.
Ik heb ook totaal geen idee wie er nog headliner zou zijn, maar zou BMTH al lang niet zou aangekondigd als die kwamen?
Zoals eerder aanhaald, ze hebben een aantal aankondigen rond dezelfde periode gedaan met de eerste 6 headliners en de 100 bands. Het is mogelijk dat ze de volgende aankondigingen ook rond elkaar willen plannen. 2 losse headliner announcements en 1 klein pakketje. Toen Graspop druk bezig was met zijn announcements, was BMTH er duidelijk nog niet klaar voor.
Dat is mijn theorie in ieder geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken