Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.153
7.379
Toto stond in de Ziggodome en twee keer 013 in 2022 in een week tijd. Volgens mij alle drie uitverkocht.

In 2019 North Sea Jazz en Bospop headliners.
Oke duidelijk, had niet naar Nederland gekeken. vreemd dat ze dan in België in zo'n klein zaaltje spelen. in 2018 wel in Vorst. Wellicht wat onderschat dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
journey stond in 2011 als 3e hoogste band van de dag ik zie niet in waarom die plots veel plaatsen zullen gezakt zijn en al zeker niet als ze met een 50 jaar tournee komen
Niemand zegt dat ze zouden zakken, jij stelt dat ze aanzienlijk zouden stijgen als ze plots headliner zouden zijn. In 2011 stonden ze trouwens pas 4e hoogste.

Voor de rest mogen ze zeker komen, wil ze allebei wel eens zien, maar betwijfel dat het dit jaar op Graspop zal zijn en dan op die plekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni en Loek123

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.829
Al eens genoemd was volgens mij zijn Ayreon-project in september, dat hij een eigen band heeft is nieuw voor mij. Album release is 19 mei.
De eigen band en album release aankondiging is enkele dagen geleden ook al de revue gepasseerd :) maar ik snap dat je niet alles meekrijgt tussen al het gezwam door hehehe
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.829
is queensryche nog een optie (laatste keer 2017) u.s. tour duurt tot 4 mei.
Lijkt me tof! Dan zou een europese festivalzomer zeker tot de opties moeten behoren. Maar zolang ze nog nergens in de buurt aangekondigd zijn is de kans op bands die al wel in de buurt zijn natuurlijk groter. Weet niet of er dan ook nog plek zou zijn voor Queensryche, toch best een grote naam en de hoge spots beginnen aardig op te raken…
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
397
689
Spelen volgende maand in de 013. Een dag later ook nog Devin Townsend. Heb met een maat van mij een hotelletje geboekt in Tilburg voor die 2 avonden. Zin in! Kijk persoonlijk van de LOG + Kreator dag het meest uit naar Kreator. Ik was enkele jaren geleden kapot, maar Kreator zorgde ervoor dat ik halverwege de show helemaal naar voor ben gelopen. Mooie ervaring die een betere kans verdient!

Overigens ook weer een nieuwe band ontdekt van de zondag-affiche van Graspop: Hippotraktor!
Heb er ook echt zin in.
Blij dat ik al vroeg kaartje heb gehaald want is al paar weken uitverkocht.
Lekker op de fiets naar Tilburg. Kan ik lekker bierdrinken..😁
#teamkreator
 
  • Leuk
Waarderingen: BlackRamIndian

prins

Dagopener
9 nov 2019
519
625
Lijkt me tof! Dan zou een europese festivalzomer zeker tot de opties moeten behoren. Maar zolang ze nog nergens in de buurt aangekondigd zijn is de kans op bands die al wel in de buurt zijn natuurlijk groter. Weet niet of er dan ook nog plek zou zijn voor Queensryche, toch best een grote naam en de hoge spots beginnen aardig op te raken…
erg gaaf maar toch geen grote naam ?:unsure: stonden in 2017 in de metal dome nog voor dead daisies en gotthard. (mogen ook wel komen trouwens)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.829
erg gaaf maar toch geen grote naam ?:unsure: stonden in 2017 in de metal dome nog voor dead daisies en gotthard. (mogen ook wel komen trouwens)
Oh serieus? Ik had die veel groter ingeschat. Toch enkele grote klassiekers op zak. Operation Mindcrime is een van de beste metal albums aller tijden imo. Maar misschien totaal niet relevant meer. Weet ook niet hoe ze live zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken