Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vaak doet Graspop om 14 h op donderdag een TBT. Vandaag al niet. En morgen vrijdag en meestal kondigen ze aan op donderdag. Volgende week verlof. Daarna zitten we al in maart en dat wordt wat lang. En al 3 leaks. Zouden ze vandaag echt nog zwijgen om 16 h *vraagteken want ik vind op dit toetsenbord geen leesteken dat na het einde van een vraag moet komen*
Sleep Token krijgt zelfs aandacht op het StuBru fb kanaal.
Gelukkig hebben ze Thomas Michiels (van Psychonaut) nog om hen af en toe op goede muziek te wijzen.
In brabant ook dus denk dat we pas op zijn vroegst over 2 weken wat zullen horen. Misschien nog zo'n niets zeggende post waar niemand echt wat aan heeft
Vaak doet Graspop om 14 h op donderdag een TBT. Vandaag al niet. En morgen vrijdag en meestal kondigen ze aan op donderdag. Volgende week verlof. Daarna zitten we al in maart en dat wordt wat lang. En al 3 leaks. Zouden ze vandaag echt nog zwijgen om 16 h *vraagteken want ik vind op dit toetsenbord geen leesteken dat na het einde van een vraag moet komen*
Lijkt me tof! Dan zou een europese festivalzomer zeker tot de opties moeten behoren. Maar zolang ze nog nergens in de buurt aangekondigd zijn is de kans op bands die al wel in de buurt zijn natuurlijk groter. Weet niet of er dan ook nog plek zou zijn voor Queensryche, toch best een grote naam en de hoge spots beginnen aardig op te raken…
Geoff Tate (oud-zanger van Queensryche) staat iets van 5 en 6 april in Zoetermeer en Drachten. Tot nu toe tweemaal een geweldig concert meegemaakt. Aanrader. Operation Mindcrime integraal + greatest hits is het dit keer dacht ik. Vorige keren was Empire + Rage For Order Integraal en een acoustic optreden.
Het zou wel leuk zijn mocht er op pagina 666 wat statistieken komen.
Bijvoorbeeld een top 5 personen met het meeste berichten in dit draadje;
hoe vaak "vandaag is de dag" is gezegd geweest;
de berichten met het meeste likes of zo.
Bestaat er andere muziek dan metal? Al de rest noem ik toch gewoon "storend geluid" hoor
En je moet echt niet beginnen met van die lelijke vloekwoorden 𖤐𓃶𖤐
In 2014 stonden ze in 013 tilburg.
Ik was erbij en was zeker niet slecht en hoopgevend.
Albums die daarna kwamen deden mij niks en eigenlijk nooit meer geluisterd.
Wellicht ff kijken op graspop.
#nothingmore
Dat zegt hij toch helemaal niet? En in het Werchter topic was je toch net zo goed aan het klagen over wat stubru over het algemeen draait? Snap deze reactie niet zo goed