Graspop Metal Meeting 2023

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.230
Vaak doet Graspop om 14 h op donderdag een TBT. Vandaag al niet. En morgen vrijdag en meestal kondigen ze aan op donderdag. Volgende week verlof. Daarna zitten we al in maart en dat wordt wat lang. En al 3 leaks. Zouden ze vandaag echt nog zwijgen om 16 h *vraagteken want ik vind op dit toetsenbord geen leesteken dat na het einde van een vraag moet komen*
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
260
403
Als het vandaag de dag niet is zal de dag pas binnen 2 weken zijn vrees ik. Morgen vrijdag en volgende week is het schoolvakantie in Belgie...
In brabant ook dus denk dat we pas op zijn vroegst over 2 weken wat zullen horen. Misschien nog zo'n niets zeggende post waar niemand echt wat aan heeft
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Vaak doet Graspop om 14 h op donderdag een TBT. Vandaag al niet. En morgen vrijdag en meestal kondigen ze aan op donderdag. Volgende week verlof. Daarna zitten we al in maart en dat wordt wat lang. En al 3 leaks. Zouden ze vandaag echt nog zwijgen om 16 h *vraagteken want ik vind op dit toetsenbord geen leesteken dat na het einde van een vraag moet komen*
Alt + 63 = ?

Thank me later.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.624
7.347
Lijkt me tof! Dan zou een europese festivalzomer zeker tot de opties moeten behoren. Maar zolang ze nog nergens in de buurt aangekondigd zijn is de kans op bands die al wel in de buurt zijn natuurlijk groter. Weet niet of er dan ook nog plek zou zijn voor Queensryche, toch best een grote naam en de hoge spots beginnen aardig op te raken…

Geoff Tate (oud-zanger van Queensryche) staat iets van 5 en 6 april in Zoetermeer en Drachten. Tot nu toe tweemaal een geweldig concert meegemaakt. Aanrader. Operation Mindcrime integraal + greatest hits is het dit keer dacht ik. Vorige keren was Empire + Rage For Order Integraal en een acoustic optreden.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.633
3.256
Jezus. Ja want alleen metal kan goede muziek zijn he.
Bestaat er andere muziek dan metal? Al de rest noem ik toch gewoon "storend geluid" hoor
En je moet echt niet beginnen met van die lelijke vloekwoorden 𖤐𓃶𖤐 :sneaky:
Er kan ook op goede muziek binnen het metalgenre gewezen worden. Hold your horses. StuBru komt meestal niet verder dan Metallica en Rammstein.
Bedankt jefferke!
 
  • Leuk
Waarderingen: BlackRamIndian en duck

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
399
690
In 2014 stonden ze in 013 tilburg.
Ik was erbij en was zeker niet slecht en hoopgevend.
Albums die daarna kwamen deden mij niks en eigenlijk nooit meer geluisterd.
Wellicht ff kijken op graspop.
#nothingmore
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Als we wat meer ruzie met elkaar maken, dan halen we dat deze avond nog.

*kuch* Ghost is voor janetten *kuch*.
canceled!
270695156_643655530162271_8141530722802128766_n.jpg
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en jonasvh

Gebruikers die dit onderwerp bekijken