In 2017 heeft In Flames nog mainstage geheadlined hoor. Op zaterdag is de line-up ook wel heel sterk, als je In Flames op vrijdag afzet tegen de rest zouden ze zeker wel plekken opschuiven mijns inziens. Maar denk inderdaad niet dat er geschoven gaat worden tenzij dat in het schema van de band past en er een vervanger van dezelfde orde (min of meer) beschikbaar is op zaterdag. Gewoon een kleinere band op vrijdag voor de vroege avond en Disturbed / Amon Amarth / Behemoth doorschuiven lijkt me meest aannemelijk op dit moment.
Ik weet het, ik vind In Flames een fijne band en een prima mainstage afsluiter, maar ik zie ze meer als ms2/northstage headliner die voor/na de echte headliner speelt. Zoals in 2017 na Deep Purple.
Slipknot, Parkway Drive, Pantera zijn natuurlijk groter en ook Architects verwacht ik nog na In Flames op die zaterdag, dus ben bang dat ze geen hoge spot gaan krijgen dit jaar. Zal wel een uurtje speeltijd worden rond 6 uur helaas.
Ik heb het al vaak gezegd maar wat een droom line up die zaterdagavond, denk dat we zoiets zullen krijgen:
18:45 - 19:45: In Flames
19:55 - 20:55: Architects
21:05 - 22:20: Pantera
22:30 - 23:50: Parkway Drive
00:00 - 01:30 : Slipknot
Op Pantera na allemaal must sees voor mij.
Denk dat dat een mooie positie voor ze is, mij zegt het verder in ieder geval niks, alleen de naam heb ik wel eens gehoord. Maar echt groot en populair zullen ze niet zijn toch?
Vind je punkrock dan ook niks? Zou het eerste genre zijn waar ik naar uit zou wijken op metalfestivals als je niet van geschreeuw houdt