Aangezien Def Leppard in een interview al liet weten dat ze volgende zomer Europa aan gaan doen, Motley Crue er bij willen zijn en ze nog in overleg zijn met de rest van hun huidige tour-line-up, denk ik wel dat Live Nation ze op GMM zal zetten (misschien inderdaad in een extra-dag-constructie zoals met Guns N Roses in '18). De meeste reacties op hun tour zijn trouwens redelijk positief. Vince Neil klinkt weer een stuk beter (blijkbaar) dan tijdens hun laatste tourjaren. Dat én het feit dat ik ze toch graag eens live wil zien, mogen ze dus van mij zeker op de affiche pronken.
Daarnaast zeg ik zeker ook geen nee tegen Airbourne, Alter Bridge, Disturbed, Aerosmith, Avenged Sevenfold, Hollywood Vampires (lijkt me ook wel nog eens leuk met de hype rond Depp), Ghost, Avatar, Tenacious D (yes please), Queen (zou ook wel echt nice zijn), Electric Callboy, The Hu, Rob Zombie, Inglorious, Danko Jones, Junkyard Drive en persoonlijke favoriet: Royal Republic; misschien niet 100% passend bij GMM, maar wel een heerlijk feestje als je hun live optreden van Rockaplast bekijkt.