Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.149
7.357
someone on efestivals sent a message to ceo edwar tatar and he replied that bilderburch are headliners, and the announcement itself says that the first three headliners are here
Als de geruchten kloppen dat Metallica 2x op download spelen, zal Novarock ze wel mislopen. Laatste headliner zal wel Avenged Sevenfold worden gok ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: xydroh en festivalryo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Als de geruchten kloppen dat Metallica 2x op download spelen, zal Novarock ze wel mislopen. Laatste headliner zal wel Avenged Sevenfold worden gok ik.
motley crue of pantera kan ook. Vind het vreemd dat het zo stil is rond avenged sevenfold.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.149
7.357
RATM zou ook kunnen, maar weet niet hoe vroeg hun tour start? In de geruchten van download zie ik ook bijzonder weinig RATM voorbij komen. Zou natuurlijk ook kunnen dat die tour pas na het novarock/download weekend begint.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
motley crue of pantera kan ook. Vind het vreemd dat het zo stil is rond avenged sevenfold.
There's still plenty of festivals that haven't announced their line up. A7x could play RaR/RiP, Hellfest, GMM, Download, Copenhell, Rock For People etc.
I'm not worried, really.
 
  • On fire
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
There's still plenty of festivals that haven't announced their line up. A7x could play RaR/RiP, Hellfest, GMM, Download, Copenhell, Rock For People etc.
I'm not worried, really.
RaR/RiP zou ik binnenkort wel verwachten, nu Hu/So de eerste drop gemaakt heeft.
Mijn vermoeden is dat een aantal festivals wachten op 1 touraankondiging van 1 specifieke headliner???
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
RaR/RiP zou ik binnenkort wel verwachten, nu Hu/So de eerste drop gemaakt heeft.
Mijn vermoeden is dat een aantal festivals wachten op 1 touraankondiging van 1 specifieke headliner???
als het metallica is dan wil ik nu wel nog even wachten. daar heb ik het voor over
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Ja, hallo. Ik heb toch niet die hele lijst voor niks gemaakt (met wat hulp weliswaar)?
bedoel vooral genre specifiek. bij mij is het voornamelijk metalcore en dat specifiek genre heeft al zo veel optredens gewoon in de maand maart voor mij
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.149
7.357
bedoel vooral genre specifiek. bij mij is het voornamelijk metalcore en dat specifiek genre heeft al zo veel optredens gewoon in de maand maart voor mij
Maart is voor mij de enige maand waarin ik meerdere concerten heb staan, heb tickets voor 3 concerten en zijn er nog een paar waar ik nog heen wil (voor mijn doen is 3 concerten in een maand erg veel)

Ligt niet aan jou dus!
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.475
2.959
Maart is voor mij de enige maand waarin ik meerdere concerten heb staan, heb tickets voor 3 concerten en zijn er nog een paar waar ik nog heen wil (voor mijn doen is 3 concerten in een maand erg veel)

Ligt niet aan jou dus!
Maart pas? De komende periode loop ik geheel over aan concerten. Hierbij mijn kalender tot einde dit jaar:

vrijdag 7 oktober: Cradle of Filth + Alcest (Zwolle)
maandag 24 oktober: Placebo (Ziggo Dome), nog niet zeker
zaterdag 29 oktober: Sonata Arctica acoustic (Utrecht)
dinsdag 1 november: Sigur Rós (Amsterdam)
maandag 7 november: Porcupine Tree (Amsterdam)
Zaterdag 19 november: Opeth (Utrecht)
Zondag 20 november: Opeth (Utrecht)
Woensdag 23 november: Billy Talent (Tilburg)
Dinsdag 29 november: Lamb of God + Kreator (Tilburg)
Woensdag 1 december: Alter Bridge (Amsterdam)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
toch opvallend hoe de muzieksmaken hier zo kunnen verschillen en nog steeds in hetzelfde genre liggen


21 februari Bad Omens (Trix)
2 maart electric callboy (lotto arena)
10 maart Ice nine kills (O2 Forum Londen)
14 maart I prevail (Trix)
25 maart starset (trix)
28 maart beartooth-motionless in white (AB)

ik doe normaalgezien 1 optreden/maand, volgend jaar maart is dus extreem voor mij, special mention naar Bad omens die net niet in maart valt
 

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Best leuk om te zien hoe alles zo uit elkaar loopt wat betreft concerten, terwijl we inderdaad allemaal wel fans van dezelfde genres zijn

Ik heb volgens mij de volgende shows nog op de planning:

23 okt Counting Crows (AFAS)
29 nov Lamb of God (013)
30 nov Within Temptation + Evanescence (Ziggo Dome)
1 december Alter Bridge (Ziggo)
9 december Volbeat (Gelredome)
18 december Badflower (Melkweg)
24 februari Bring me the Horizon (Ziggo)
28 februari Electric Callboy (013)
21 maart Beartooth (013)

Het kan zijn dat ik iets vergeten ben. Ook een paar dingen zijn nog niet zeker, zoals Machine Head in AFAS en BFMV in 013
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.149
7.357
Weten jullie trouwens wie er als laatst speelt bij dat LoG/Kreator concert? Zit ook nog te denken om een ticket te kopen. Is dit ook een soort cohead tour?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken