Graspop Metal Meeting 2023

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Weten jullie trouwens wie er als laatst speelt bij dat LoG/Kreator concert? Zit ook nog te denken om een ticket te kopen. Is dit ook een soort cohead tour?
Ik weet het niet. Ben daar ook erg benieuwd naar. Ik hoop Kreator als laatste zodat we wat eerder wegkunnen. Kom toch eigenlijk alleen voor LoG. Dat wordt echt knallen in de 013.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.557
Volgens mij is het hetzelfde als bij Machine Head & Amon Amarth. De naam die het eerst staat (Lamb of God dus) speelt als laatste.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.547
7.181
Ik kan me niet herinneren of ik het al hier geschreven had ook. Over het hele Motley Crue verhaal en dat ze die niet meer willen, in 2016 stond Nikki Sixx met zijn soloband nog wel op Graspop. Dus in die zin is Motley niet per se uitgesloten zou ik zeggen, anders had Sixx er solo ook niet gestaan?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.113
7.266
Ik weet het niet. Ben daar ook erg benieuwd naar. Ik hoop Kreator als laatste zodat we wat eerder wegkunnen. Kom toch eigenlijk alleen voor LoG. Dat wordt echt knallen in de 013.
Ja ik heb precies hetzelfde. Maar lijkt erop dat LoG toch als laatste zal spelen.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.430
4.570
electric callboy, novelists fr, motionless in white, loathe, caliban mogen voor mij wel over komen.

blind channel vond ik bij de vorige doorgang als electric callboy support ook best ok
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.589
4.940
Ook voor mij een drukke maand maart (en dat is nog maar de eerste helft van de maand..).
Verder nog wel wat interessante concertjes die ik graag wil meepikken (in grijs).

woensdag 12 oktober: Blind Guardian (Volt, Sittard)
zaterdag 22 oktober: Arch Enemy + Behemoth + Carcass + Unto Others (Mainstage, Den Bosch)
zaterdag 29 oktober: Cradle of Filth + Alcest (Indigo at the O2, Londen)
zondag 20 november: Nightwish + Beast In Black + Turmion Kätilöt (Lotto Arena, Antwerpen)
dinsdag 22 november: The Hu (013, Tilburg)
vrijdag 9 december: Volbeat + Skindred + Bad Wolves (Gelredome, Arnhem)

zaterdag 17 december: Alcest + Jo Quail + GGGOLDDD (Bataclan, Parijs)
donderdag 12 januari: Heilung + Eivør + Lili Refrain (013, Tilburg)
zondag 29 januari: Alestorm + Gloryhammer + Wind Rose + Rumahoy (Mainstage, Den Bosch)
woensdag 1 maart: Electric Callboy (013, Tilburg)
vrijdag 3 maart: Devin Townsend (013, Tilburg)
maandag 6 maart: Bloodywood (Kantine, Keulen)
zondag 12 maart: Avatar + Veil of Maya + Kassogtha (013, Tilburg)
vrijdag 12 mei: Korpiklaani + Rotting Christ (Durbuy Rock Festival, Bomal)
zaterdag 13 mei: Sabaton (Sportpaleis, Antwerpen)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.430
4.570
Full force heeft toch ook altijd droomlineups. jera en full force staan toch ook hoog op mijn lijstje van to-do festivals
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.113
7.266
Leuk om iedereen zijn lijstjes eens te zien, heb weer een paar concerten toegevoegd aan mijn agenda.

Full force heeft toch ook altijd droomlineups. jera en full force staan toch ook hoog op mijn lijstje van to-do festivals
Ja de locatie ziet er ook wel cool uit moet ik zeggen, met het water eromheen. Jammer dat het zo ver weg is. Wel goed te combineren met een paar dagen berlijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken