Graspop Metal Meeting 2023

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.169
10.495
En de Amenra review staat in het ik ben geweest naar topic!

Ik merk dat er voor mij een verschil zit als het om bands gaat waar een breder publiek over wil lezen zoals Amenra. Staan zelfs op Werchter dus wie weet inspireert het nog mensen om te gaan en hebben we er nieuwe metalheads bij. De show van Ne Obliviscaris zal ik dan weer eerder hier vertellen voor mijn gevoel..
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en RubenJS

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
126
187
Zou het niet kunnen dat de laatste headliner Kiss wordt? Ik dacht me te herinneren dat er vroeger reeds eens een slecht verkopend zaaloptreden in het Sportpaleis werd geannuleerd en zij vervolgens als headliner te zien waren op Graspop? :rolleyes:
 
  • Geweldig
Waarderingen: Koekdoos

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
296
80
Aan dit forum niets verander svp.
Is prima zo als het is. Dat we hier op pagina 777 zitten wil zeggen dat meer mensen dat vinden toch? waarom iets veranderen wat het nou juist goed doet?
Gewoon zo laten!
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en jasper79

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
229
396
Nu t nog kan, over cannibal Corpse review gesproken, ben je geweest deze week? Zo ja, hoe was t? Ik ben morgen aanwezig in Hengelo! Door reistijd zullen we wel vooral Dark Funeral en Cannibal Corpse alleen zien.
Ik weet niet waar je vandaan moet komen maar ze staan in april ook nog in Leiden mocht dat dichter bij zijn. :) Maar laat vooral weten hoe het was😁🤘. Ik ga in april naar leiden.
 

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
229
396
Ik voel me bijna weer in de kleuterklas, waar ik berispt werd omdat ik alleen maar wou tekenen en ik van de juf ook met de blokken en de poppen moest gaan spelen 😅
Oplossing gewoon op de blokken en poppen tekenen😂 dan zit je zo weer veilig achter je witte blaadje om te tekenen🤪
 
  • Haha
Waarderingen: MetalLimbo

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
229
396
Zou het niet kunnen dat de laatste headliner Kiss wordt? Ik dacht me te herinneren dat er vroeger reeds eens een slecht verkopend zaaloptreden in het Sportpaleis werd geannuleerd en zij vervolgens als headliner te zien waren op Graspop? :rolleyes:
Ohh man ik hoop het niet😂😱🙈🙈. Ik hoop echt stiekem op een LoG of iets in die trend. Samen met Gojira dan gewoon een knallende afsluiter🤘
 

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
229
396
Om nog even off/ on topic te blijven. Van mij hoeft het forum ook niet anders. Ik lees al best een paar jaar passief mee en juist vanwege de vele off topic randzaken die ook voorbij kwamen ben ik gezellig mee gaan doen. Ik zou het moeilijker vinden om 3 of 4 actieve topics bij te gaan houden dan 1. Maar dat ligt ws gewoon aan mij😂, just my 2 cents
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
229
396
En de Amenra review staat in het ik ben geweest naar topic!

Ik merk dat er voor mij een verschil zit als het om bands gaat waar een breder publiek over wil lezen zoals Amenra. Staan zelfs op Werchter dus wie weet inspireert het nog mensen om te gaan en hebben we er nieuwe metalheads bij. De show van Ne Obliviscaris zal ik dan weer eerder hier vertellen voor mijn gevoel..
Ga je Ne Obliviscaris in Leiden zien? Jij bent geloof ik de eerste die ik die naam zie gebruiken nl. Ik ga er hoogst waarschijnlijk ook heen. Het nieuwe Album is echt waanzinnig. Zij zouden ook niet misstaan op GMM ( in de marquee wellicht?)
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
830
2.399
Nog nooit Disturbed en Foo Fighters live gezien, en ook dit jaar geen Disturbed (geen ticket voor die dag), dus geen idee hoe dramatisch dat dan is. Maar ik zal toch niet de enige zijn die bindteksten en publieksinteractie een belangrijk onderdeel van een show vind?

Powerwolf en Devin Townsend is live een stuk leuker dan een band die alleen maar de nummers speelt en verder niks. Maar dus geen idee hoe die twee zich verhouden tot Disturbed en Foo Fighters…

Als ik wil dat ze alleen maar hun liedjes spelen, dan zet ik thuis wel de muziek op.
Kan me niet herinneren dat er bij disturbed zoveel gekletst werd. Al wel een tijd terug dat ik ze live eens gezien heb. Hoe kom je zo bij disturbed trouwens?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.494
2.992
Zou het niet kunnen dat de laatste headliner Kiss wordt? Ik dacht me te herinneren dat er vroeger reeds eens een slecht verkopend zaaloptreden in het Sportpaleis werd geannuleerd en zij vervolgens als headliner te zien waren op Graspop? :rolleyes:
Ik heb een tijdje met exact dezelfde gedachte gezeten. Ik zag echter dat Kiss nooit vaker dan 2x achter elkaar optreedt dit jaar. Als ze 16 juni Graspop aandoen hebben ze wel opeens 3x op een rij een show. Ik denk dat ze dat niet meer trekken en dat daarmee deze kans niet zo heel groot is.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.169
10.495
Ga je Ne Obliviscaris in Leiden zien? Jij bent geloof ik de eerste die ik die naam zie gebruiken nl. Ik ga er hoogst waarschijnlijk ook heen. Het nieuwe Album is echt waanzinnig. Zij zouden ook niet misstaan op GMM ( in de marquee wellicht?)
Zeker bij in Leiden! En je geeft de medeforummers te weinig eer want de naam komt hier weleens voorbij, iig Nikita is ook fan. Dat nieuwe album is echt meesterlijk, ongelofelijk knap stukje werk dat ik ze heel graag live zie opvoeren. Ik heb ze ook op Graspop leren kennen dus hopelijk zit in 2024 een festivaltour erin voor ze.
 

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
291
741
Ga je Ne Obliviscaris in Leiden zien? Jij bent geloof ik de eerste die ik die naam zie gebruiken nl. Ik ga er hoogst waarschijnlijk ook heen. Het nieuwe Album is echt waanzinnig. Zij zouden ook niet misstaan op GMM ( in de marquee wellicht?)
Ne Obliviscaris stond in 2019 op Graspop! Ik ben er in Leiden ook bij :D Zin in!

En alsjeblieft geen Kiss als headliner :ROFLMAO:
 

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
229
396
Ne Obliviscaris stond in 2019 op Graspop! Ik ben er in Leiden ook bij :D Zin in!

En alsjeblieft geen Kiss als headliner :ROFLMAO:
Okidoki, ik kruip even diep onder de grond😂🙈 Ik schaam me dood. Ik heb ze helemaal gemist, maar goed ik heb soms moeite te onthouden wat ik gisteren gegeten heb dus laat staan wat ik in 2019 op Graspop heb gezien 😂😂😂
 

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
229
396
Zeker bij in Leiden! En je geeft de medeforummers te weinig eer want de naam komt hier weleens voorbij, iig Nikita is ook fan. Dat nieuwe album is echt meesterlijk, ongelofelijk knap stukje werk dat ik ze heel graag live zie opvoeren. Ik heb ze ook op Graspop leren kennen dus hopelijk zit in 2024 een festivaltour erin voor ze.
De 2 singles vind ik iig fantastisch, het hele album is nog niet uit toch? Of heb jij het al helemaal kunnen luisteren?😁😁🤘
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.961
8.607
Voor de een drempelverlagend, voor de ander juist drempelverhogend. Dat is een beetje de patstelling die we tegenkomen volgens mij.
Jezus over wat zijn we bezig, 'drempelverhogend'? 😅 Het is letterlijk op een ander topic klikken. Denk dat een metaltopic een heel fijne toevoeging kan zijn als je kijkt naar dit topic.

Feit is dit meer lijkt op een slowchat over metal dan praten over (geruchten, leaks namen) van het festival Graspop. Want dat nog steeds waar dit topic voor bestemd is.
 
Laatst bewerkt:

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.633
3.256
Zeker bij in Leiden! En je geeft de medeforummers te weinig eer want de naam komt hier weleens voorbij, iig Nikita is ook fan. Dat nieuwe album is echt meesterlijk, ongelofelijk knap stukje werk dat ik ze heel graag live zie opvoeren. Ik heb ze ook op Graspop leren kennen dus hopelijk zit in 2024 een festivaltour erin voor ze.
Yessss, kaartje binnen vanaf ze in verkoop gingen. ik zie hen weliswaar een weekje eerder dan jullie, in Antwerpen.
Het album is toch nog niet uit hé?! of ben ik nu helemaal mis? De 2 singles zijn wel veelbelovend en Equus inderdaad meesterlijk.

Feit is dit meer lijkt op een slowchat over metal dan praten over (geruchten, leaks namen) van het festival Graspop. Want dat nos steeds waar dit topic voor bestemd is.
Wij hebben hier ooit, in onderlinge overeenkomst, gekozen om dit topic ook te gebruiken voor algemene metalinfo.
Het is mogelijk een beetje uit de hand gelopen, maar voor velen die hier actief zijn in de meest positieve zin van het woord.
Er kan van mijn part gerust een aparte 'chat over metal' komen, dan wordt het graspop forum gereduceerd tot een pagina of 100 - 150 en dan gebruiken we dat andere forum voor zowat al onze cafépraat over ALLES van metal.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken